Wat je even kwijt wil #34

Je kunt 2 weken gratis kijken volgens mij als je dat nog niet gedaan hebt!

Ahh top, maar zitten daar geen haken en ogen aan? Haha, ben echt een doemdenker

Nee, gewoon op tijd afzeggen en je zit goed!

1 like

Dankjewel :blush:

Ik heb ineens problemen met streamen van youtube vanaf mijn telefoon naar mijn samsung tv. Heb wel geluid maar geen beeld. Meer mensen hier last van?

Is er een update?

Heb even gekeken voor je, maar zie hem er helaas niet tussen staan!

@Filia je kunt indd de eerste weken gratis kijken!

1 like

Helaas voor mij niet om in de buurt (Zuid Beveland hier)

Niet op mijn telefoon in ieder geval

Ook niet op de tv?

Toch dankjewel! :cherry_blossom:

Je kunt zelfs nu het abo afsluiten en morgen bijv weer afzeggen. Blijft dan gewoon 2 weken geldig! En anders kost het “maar” €6,99 per maand als ik het goed heb! Ga het morgen dus ook weer voor 4 weken afsluiten.

1 like

Nee ook niet :frowning:

Wat is die imac vies bij Opsporing Verzocht

In 2012 zou “de wereld toch vergaan?”
Toen was ik er 1) niet mee bezig en 2) geloofde ik het ook niet.

Maar als ze die voorspelling voor 2020 hadden gedaan had ik het oprecht geloofd.
Het is 17 maart en we hebben de on going oorlogen in het Midden Oosten (denk aan Gaza), Verenigde Staten vs Iran, Australische bosbranden, de Brexit, Turkije en Griekeland vechten met grenzen en vluchtelingen, storm Ciara (toch?), storm Dennis, Putin tot 2036 en natuurlijk fucking Corona. Lock down na lock down. Alles plat, uit, de wereld staat stil. En met de “wereldleiders” anno 2020 heb ik weinig vertrouwen in herstel.

Potverdorie zeg.

16 likes

Op die manier zou je dat in 40-45 dat ook gedacht kunnen hebben. Het komt wel weer goed (of het wordt iig beter)

3 likes

Hahaha ik ook en morgen een digitale lunch :”) en het ergste is dat ik er nog naar uit kijk ook

7 likes

Ik begrijp wat je bedoelt, geweld, oorlogen en natuurrampen zijn “niets nieuws”. Maar zoveel wereldwijde ingrijpende situaties in zo’n korte tijd heb ik in de afgelopen jaren nog nooit bewust meegemaakt. Ik had dat gevoel al voor de Corona outbreak dus dat is ff de kers op de taart.

1 like

Nou ja, mensen zullen dat toen ook wel gedacht hebben ja :cold_sweat:
Disclaimer: ik denk niet echt dat de wereld vergaat he. Vind het gewoon benoemenswaardig hoeveel wereldwijd (kut)nieuws er in 2,5 maand al geweest is.

Oeps dubbelpost sorry.

2 likes

Ik lig te relaxen in bed en ik hoor nu gewoon al 2x een bovenbuur plassen. :neutral_face:
Dat wil je toch gewoon niet horen??