Wat je even kwijt wil #34

Waarom is ellie lust altijd zo serieus als ze meeloopt met de politie, altijd maar doorgaan met Engels blijven lullen tegen mensen die dat duidelijk niet snappen.

Programma zou zoveel beter zijn als het gewoon “op patrouille zonder Ellie” was, ze loopt alleen maar in de weg maar ziet dat zelf niet in.

11 likes

Is er ook een soort goed nieuws topic? Ik weet dat het eye bleach topic bestaat, maar zijn er nog meer van dat soort topics? Kan m’n eigen pessimisme niet meer verdragen :grimacing:

Ik vermaak me met dierenfilmpjes op tiktok

1 like

Gatverdamme ik haat al zo op mn nagels maar ik kreeg zo’n pot met zwarte gel waarop Afro American hair conditioner opstaat in mn hand gedrukt en of ik zegmaar bij iemand iets kon indraaien in de haren. Blijkt gewoon een soort zwarte gelei te zijn maargoed. Nou dat heb ik gedaan maar het lijkt alsof ik 3 jaar lang intensief met mn handen in de potgrond heb gezeten. Krijg het maar niet van mn nagels tussen/af. Nou zou dat echt mn laatste probleem nou moeten zijn maar het ziet er intens goor uit.

Ik las gisteren een tip van annemerel.com dat je ook een rondje kunt wandelen buiten direct na werktijd of boodschappen gaat doen. Als je dan weer thuiskomt is werktijd meer afgescheiden van vrije tijd.
Wat kan ook kan helpen, voor mij in ieder geval wel; je laptop echt dicht klappen en in een kast opbergen.

2 likes

Dit heb ik vandaag gedaan - zonder die tip gelezen te hebben - maar het werkte wel echt. Naar de supermarkt gewandeld, boodschapjes gedaan en terug. Heb ook niet meer op de pc gekeken en echt even mijn gedachten verzet.

1 like

Jongens. Ik kom net die boi van de klantenservice tegen op bumble.

Ik heb m gevraagd of hij degene was die m’n internet gister gefikst heeft. Wejoooo yolo

66 likes

Ik had net een digitaal verjaardagsfeestje, was heel gezellig eigenlijk

1 like

Ik ga dus douchen na werktijd haha. Begin 's ochtends lekker chill en ongedoucht. Als ik klaar ben met werken, stap ik onder de douche en daarna is de rest van de dag echt ‘van mij’.

Behalve vanavond, want: crisiscommunicatie. Dat gaat gewoon door… Maar de laptop is inmiddels weer dicht!

Maandagochtend ook ‘koffie gedronken’ met het hele team via Skype trouwens. Vanuit mijn bed.

5 likes

Voordeel van thuiswerken; de tijd nemen om uitgebreid te koken.
Het nadeel van thuiswerken; de afwas en troep dat met bovenstaande gepaard gaat.

5 likes

Aaah ik heb zo lekker doorgepakt vanavond.Ik ben nog niet helemaal klaar maar alles is al wel schoon.
Ruikt nu zo lekker schoon en fris in huis <3
Zo nog even de laatste zooi opruimen,daarna schoon beddengoed erop,douchen en lekker in bed.

3 likes

Ik word echt zo slecht gezind door hoe het bedrijf waar ik voor werk toch open probeert te blijven met allerlei belachelijke excuses en ze niet willen toegeven. Ons werk verminderd toch al dagelijks en nu hebben we als compensatie omdat België in (onofficiële) lock-down gaat dat we een half uurtje eerder mogen stoppen. Wel wauw.

1 like

Pff ik ben 5 nachten bij mn date, misschien moet ik het maar eens mn vriend noemen. Neee dat wil ik nog steeds niet. Nu al zat van zn aanwezigheid. Het ligt niet aan hem. Ik kan morgen naar huis. En dan zal ik hem zeker missen maar ik ben gewoon moe van iemand hele tijd om mij heen en dat zou eigenlijk niet moeten als je iemand leuk vindt/er van houd. Dus ik heb gisteren zelfs al gezegd van ja ik wil dit afkappen. Gewoon omdat ik teveel met iemand op 1 lip zit.

Ik ben in mn eentje in de coronachat, echt de time of my life

4 likes

tenor-4

2 likes

Ik kom er nu pas achter dat mijn iphone oplader ook het hoesje van mijn airpods pro kan opladen. Waarom dacht ik van niet?!

Ik ben weer wakker :persevere: ga weer proberen te slapen maar dacht echt dat deze nacht anders zou zijn na zo weinig slaap en zo moe te zijn

Wat is dit voor biologische wekker in me.
Kan ik iedere dag tot minstens 8 uur in bed blijven, word ik gewoon alweeeer om 6 wakker en kan niet meer slapen :expressionless::expressionless::expressionless:

2 likes

Ik werd om 5 uur weer wakker. Deels omdat ik er een raar ritme heb en deels omdat mijn hoofd maar bleef zeggen ‘maak die ene fucking les nu eens af’. :joy: Maar ik kan waarschijnlijk van 9 tot 12 nog even slapen voordat ik straks digitaal beschikbaar moet zijn voor vragen.

1 like

Hahah onze hoofden zijn dit niet gewend.
Ik moet van half 9 tot half 1 op werk de opvang van kinderen regelen en tussendoor/erna beschikbaar zijn voor vragen van kinderen idd.

Succes he!! Misschien een middagdutje? :thinking::blush: