Wat je even kwijt wil #34

Heb hier ook last van, terwijl ik thuiswerk dus hoef er helemaal nog niet uit.

2 likes

Ik heb vannacht mn eerste nachtdienst ooit gehad en ik vind het zo’n raar idee dat ik dan nu ga slapen? :flushed:

4 likes

Echt heel veel respect voor jou en je collega’s! Als ik een boek naar je op kan sturen (heb een kast vol Engelse YA) laat maar weten.

2 likes

@Krabsalade Bikkel! Dankjewel voor wat je doet. Ik hoop dat het je lukt je hoofd koel te houden maar zo klinkt het wel. Als je daar hulp bij kan gebruiken laat het weten. Succes.

@sunmoonstars Dat is ook allemaal super kut. Ik hoop dat je je snel beter voelt, veel sterkte!

Begrijpelijk. Moet wel even kwijt dat ik jouw down to earth berichtjes heb gemist. Dankzij jou ben ik minder bang geweest voor wat komen ging.
Wilde afsluiten met hetzelfde, en natuurlijk voor alle mensen in de vitale sector :heart: :clap:

Denk vooral aan jezelf (en je patienten) en kom later gerust weer de viooltjes buitenzetten. :violin:

@sunmoonstars sterkte :kissing_heart:. en anders over een paar maanden gewoon hem lekker spontaan in de watten leggen.

Succes komende tijd @Krabsalade, zorg goed voor jezelf! Bedankt voor alle geruststellende en verduidelijkende berichten die je hier eerder wel gedeeld hebt en voor de zorg die je levert!

Ik ben wegens Corona vervroegd teruggekeerd vanuit het buitenland, waar ik aan het werk was.

Nu moet ik opzoek naar een baan, maar de sector waarin ik werk is compleet ingestort. Ik ga maar eens kijken of ik ander werk kan vinden, niet meteen nu trouwens maar wel zo snel mogelijk.

Als je binnenkort wilt dat we je helpen naar geschikte vacatures mag je me altijd pmen.

2 likes

Ik zou het gewoon bespreken met je partner.

Ik ben mezelf echt weer als een tiener aan het behandelen. Uurtje werken, kookwekker aan. Daarna 10 minuten pauze. Alsof ik weer voor proefwerk moet leren.

13 likes

Ik zou even kijken of er een instantie is die je vragen kan beantwoorden. Omdat ze ook de grenzen van de Schengenlanden dicht doen, muv mensen die terug naar hun thuisland willen. Maar ik zou zelf dan niet zo goed weten waar je terecht kan, of dat BuZa is of iets anders?

1 like

Is er een manier om een topic te negeren? Ik merk dat het Corona topic echt niet goed is voor m’n paniekstoornis op dit moment.

1 like

Ik kan je wel verzekeren, als ‘we’ weer mogen vliegen gaan we dat ook weer heel snel doen. Dus op het moment dat het mag, wordt er direct weer gevlogen.

1 like

Goede tips, thanks! Die eerste ga ik de komende tijd zeker proberen. Ik heb m’n werkpc op de eettafel staan en die kan ik niet makkelijk ergens wegstoppen dus dat gaat helaas niet.

Ik voel me echt burgelijk. Ben al aan het koken voor vanavond. Baby was vroeg op en slaapt nu en ik kan nu geen dutje doen want nog klaar wakker.
Hopelijk vanmiddag een dutje.

Ik merk dat ik echt teveel op het forum zit en me ook gek laat maken door het corona virus topic. Dus gisteren voor het slapen de website geblokkeerd tot zojuist. Nu even snel kijken naar m’n meldingen en nu sluit ik het weer af tot vanavond ergens en dan na een uurtje ga ik het weer blokkeren.
Verslaafd zijn aan het forum werkt niet echt mee als je moet thuiswerken en je hele tijd op de hoogte wil zijn van het nieuws en je je daardoor alleen maar meer gaat drukmaken.
Mijn baas zal er ook wel tevreden mee zijn :’)
Oh en Instagram insgelijks.

(Mochten mensen zich afvragen welke app het is: focus me voor android. Je kunt sites blokkeren maar ook hele programmeringen maken qua aantal uren wel op een website/app mogen of x keer de website/app openen etc).

2 likes

Ik heb om 13u een bel afspraak en ik vind het zo kut dat ik dat niet thuis kan doen want ik ben nog niet thuis. Maarja het is niet anders.

Schrik niet op de wc vandaag/morgen, van smoothies met spinazie krijg ik altijd vieze groene/grijze poep :joy:

2 likes

Ik heb een goede dag vandaag, hij begon in paniek maar toen heb ik gelijk mensen geappt en laten weten hoe ik me voelde. En nu voel ik me een stuk beter. En kan ik anderen ook helpen, want iedereen heeft een beetje hetzelfde. Ook als vanouds bij m’n moeder uitgehuild - al was ik niet in tranen maar dat gevoel. Ik heb er weer vertrouwen in.

32 likes