Wat fijn! Jij reageert hier altijd zo lief op anderen dus ik hoop dat dit positieve gevoel ook bij jou blijft hangen
Ik ging gisteren mijn treinkaartjes activeren maar door alle corona chaos heb ik p.o. twee keer dezelfde route gedaan (i.p.v. de heenweg vanaf mijn huis). Ik echt zo hard balen en toch de NS maar een berichtje sturen⦠Krijg ik net terug dat ik een code krijg voor een nieuwe enkele reis. Omg
Goed zo
En @Krabsalade hou je taai.
Ik herken echt wat Viooltjes zegt. Ik doe totaal ander werk en niks met corona, maar ik merk doordat ik dus voorlopig ook niet kan afspreken met mensen ik momenteel mijn ontspanning op andere manieren moet zoeken en mezelf niet nĆ” drukke werkdagen nog moet bezighouden met dat kut virus waar ik al veel stress door ervaar. Maar wat wel verleidelijk is om te doen natuurlijkā¦
Dankjewel! Het is gelukt
Echt super begrijpelijk. Zorg goed voor jezelf!! Allerbelangrijkste.
Ik kwam ook even om te klagen want waar de f is de zon nu heen???
Ik zit klaar voor mn vergadering hoor. Op bed. In mn joggingbroek (maar dat is niets nieuws als gymdocent)
Die is hier!
Ik begin oude gewoontes op te pakken. Net al een uitgebreide work out gedaan met muziek van Scooter.
Ik heb vanochtend ook zitten janken achter de pc . Kom maar op met die zon
'S ochtends 4 u gewerkt en nu 5 uurtjes vrij en vanavond weer 4 u werken. Spreiding van mensen op kantoor. Wilde een wandeling maken in de zon maar die is opeens weg
Je make-up routine of timelapse hoe je schoonmaakt oid
Storytime videos " That one time i ALMOST got kidnapped"
mukbang met de producten van je kerstpakket van afgelopen jaar
draw my life (speciale editie van een rampzalig verlopen date)
En die vlogs deel je dan niet hier, beetje jammer
Nee maar misschien koken met spullen die ik in huis heb?
Keukenkastjes/kasten reorganiseren?
Alsof ik me niet al schuldig genoeg voel dat ik geen rijbewijs heb en mijn bejaarde ouders (die op het platteland wonen) niet kan helpen met boodschappen doen, nu word ik ook nog geguilt-tripped door mijn zus erover. Ik ben de eeuwige teleurstelling van de familie, joepie Weet niet eens wat ik erop moet antwoorden dus ik ga maar voorlopig het bericht niet openen.
Ik heb me afgemeld voor werk, heb een snotneusje. Maar nu moet ik mezelf echt de hele dag vermaken pff
Dit wil ik ook maar overal is nog steeds de bloem uitverkocht
Ik heb nog een vol pak, ā¬20 incl verzenden
Domme vraag, maar hoe kun je het verschil zien tussen een molton en een gewoon hoeslaken? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend.