Wat je even kwijt wil #34

Een molton is vaak dikker en een beetje ruw van structuur. Voelt vies aan vind ik haha

1 like

Hahahaha ik zat ook bij iedere skype meetting in mijn pyjama. Ik heb ook al bijna 2 weken geen makeup meer opgedaan

1 like

:heart::heart::heart:

Haha ik vind dit idee echt geniaal!
Make-up routine vind ik leuk, daar zou je maar zo nog iets van kunnen leren.
En anders een recept ofzo? Of een tutorial van iets waar je goed in bent? (Bepaald recept, tekenen, naaien, spel of PowerPoint ;))

1 like

Vijf kinderen die door het huis rennen en vermaakt willen worden. Dus we doen nu een spelletje ‘wie het mooiste de was kan ophangen.’
Als jurylid mag ik natuurlijk niet meedoen dus ik zit hier rustig met mijn sapje en een snack toe te kijken hoe mijn was wordt gesorteerd en opgehangen. Leuk spel. Voor herhaling vatbaar.

91 likes

mijn god, ik had n.a.v. een post hier het Kleuren op Nummer - Extreme kleurpuzzels voor volwassenen besteld. dacht hoe extreem kan een kleurpuzzel zijn?

nou, super intens extreem dus.

8 likes

Waar koop je tegenwoordig snap&crackle snoep. Dat was zo lekker en ik heb er zin in.

1 like

ja die deel 3! volgens mij had jij een link daarvan gepost.
ik hoop maar dat mn stiften niet doorlopen in de vakjes anders is de extreme kleurpuzzel direct naar de klote

1 like

Wil er nog iemand mee brainstormen? Mijn baas wil een broodjezaak openen om de omzet wat op te hogen tijdens deze periode. Hij zat zelf met toto (toast & tosti) maar die naam dekt niet helemaal de lading omdat we ook verse broodjes verkopen. Hebben jullie een idee, iets met toto of een t waarmee het ook duidelijk is dat we verse warme en koude broodjes hebben?

Broodfestijn
:woman_shrugging: ik kom ook echt niet verder dan dit haha

1 like

Brototo?

5 likes

Er is chips onderweg :tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada::tada:

58 likes

#blessed :raised_hands:t2:

1 like

Ik ben zooo blij dat wij gewoon videocalls zonder beeld doen. Net zo efficiënt en niet awkward

Hahah, we hebben broodfestijn gekozen. Kom je langs als we openen?

4 likes

Haha YESS

Edit: ja ik ga proberen langs te komen! Wil sowieso nog gaan wandelen in het bos, daar bedoel je ook toch??

Ik ben oprecht echt blij voor je

Hallo ik probeer hier thuis te werken, ga weg met je werkvrachtwagen die geluid maakt

1 like

@Vaiana Frozen 2 staat op Disney+ !

1 like

M’n vader is een knoflooktaart aan het bakken, er zitten 3 hele BOLLEN knoflook in.

42 likes