Die van Ottolenghi? Die smaakt dus helemaal niet zo sterk. Oké jawel maar niet wat je verwacht bij drie bollen knoflook.
Wel goed tegen vampieren.
Er bestaat een knoflooktaart? Ik wil het nu.
Zeker!
Hahaha thanks, ik ook voor mezelf!
I knoww
nee we zitten aan de korvel!!
Bloem gekocht!!
En 't Hooge Nest voor 1 euro gekocht in de kringloop (zit naast de super dus even kort erin en eruit geweest).
Je wordt wel snel blij met de kleine dingen zo.
Ik ben de enige in heel het kantoorpand. Dood en dood stil en verveel me de tering…
Zorg goed voor jezelf
Dan kan ik alsnog wel proberen!
Heb echt geen zin meer wil een dutje doen, maar dat kan écht niet #thuiswerken
Mag je wel helemaal alleen in het pand zijn? Stel er gebeurt iets met jou weten mensen dat je daar bent?
Ja ik moet er zelfs zijn. Mijn beroepsgroep (facilitair) moet gewoon werken.
Grappig detail is, dat als er iemand komt in dit pand, ik hen niet alleen naar boven mag laten gaan ivm de veiligheid (want wat als diegene boven neer valt).
Maar over mijn veiligheid denkt niemand dus na
Mensen weten trouwens wel dat ik er ben hoor! En tot hoelaat!
Ik heb het eventjes gehad.
Ik werk in een sector die het nu echt drukker dan ooit heeft door die crisis en de maatregelen die eruit volgen. Alles wordt ook constant gewijzigd en aangepast. Waardoor wij lastige beslissingen moeten nemen die wel verstrekkende gevolgen hebben. Maar net nu zitten we dus van thuis te werken met dus zeer weinig overleg met collega’s. Echt k*t. Ik ben ook zeer slecht in thuiswerken, bewijs ik zit nu op het forum terwijl ik dringende zaken moet afwerken.
En mijn vriend is in paniek. Hij is zelf zeer bang om het virus te krijgen of dat ik of ons zoontje het krijg. Maar die angst deel ik totaal niet. Dus kan er moeilijk mee om dat hij daarom zit te flippen. Terwijl het bij mij op het werk echt crisis is en hij kan semi chillen op het werk omdat het zoveel kalmer is.
Maar als iemand tips heeft om hem te kalmeren.
Ik moet zo boodschappen doen en ik heb gewoon echt groente nodig want heb niks meer in huis. Ik hoop zo erg dat er groente en fruit ligt!
En ik vind het zo vervelend dat ik mijn baby mee moet nemen, maar mijn vriend is de hele dag werken. Ik hoop dat het niet druk is
Haat aan thuiswerken. Wij werken om en om, dus er zitten collega’s op kantoor en ik zit vandaag thuis. Zoooo onhandig, want alles gaat langs elkaar heen. Daarnaast wordt dat plan dan ook weer niet goed gehandhaafd, en zegt bv mijn leidinggevende: ja ik ben er altijd wel een keer want moet vergaderen. Ja dit is dus niet de bedoeling van al die regels.
Ben maar gaan broodbakken, maar pfff ik word hier zo geirriteerd van.
Bij ons was dat nu redelijk aangevuld!
Ik was met een vriendin wandel3n en toen hebben we een video gemaakt van dat ik bachata dans en dat in de dansgroep gegooid.
Nu is iedereen leuk videos aan het sturen zo gezellig.
Ik begin echt labiel te worden. Kan overal om janken. Komt ook door vermoeidheid. Vanavond maar even telefoon uit en gewoon Netflix en ipv nieuws kijken.