Wat je even kwijt wil #34

Haat aan thuiswerken. Wij werken om en om, dus er zitten collega’s op kantoor en ik zit vandaag thuis. Zoooo onhandig, want alles gaat langs elkaar heen. Daarnaast wordt dat plan dan ook weer niet goed gehandhaafd, en zegt bv mijn leidinggevende: ja ik ben er altijd wel een keer want moet vergaderen. Ja dit is dus niet de bedoeling van al die regels.
Ben maar gaan broodbakken, maar pfff ik word hier zo geirriteerd van.

Bij ons was dat nu redelijk aangevuld!

1 like

Ik was met een vriendin wandel3n en toen hebben we een video gemaakt van dat ik bachata dans en dat in de dansgroep gegooid.
Nu is iedereen leuk videos aan het sturen zo gezellig.

7 likes

Ik begin echt labiel te worden. Kan overal om janken. Komt ook door vermoeidheid. Vanavond maar even telefoon uit en gewoon Netflix en ipv nieuws kijken.

2 likes

m’n pa had onder het mom van ~ treat yourself ~ allemaal monin siropen besteld maar ik vind 't toch zo goor :nauseated_face:

2 likes

ja is lekker! heb m een paar keer gemaakt. maar jij at 8 teentjes per dag meen ik me te herinneren? gaat helemaal goedkomen.

1 like

Ik hoop dat je een beetje je gedachten kunt verzetten met Netflix en dat het snel weer beter gaat :heart:

1 like

Illegale videostreamingdienst Popcorn Time keert terug https://www.nu.nl/tech/6038352/illegale-videostreamingdienst-popcorn-time-keert-terug.html (via @NUnl)

Stukje nostalgie terug online.

2 likes

Ik doe maar tienduizend stappen per dag challenge en heb er pas 5000 vandaag. Dus zo nog ff rondje met een roze joggingbroek en pastel nikes aan. Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de pastelkleuren aan doen.

3 likes

Huh ik kijk al jaren via popcorn. Maar wel de app, is dat iets anders

Oh dit is online streamen vandaar never miiiiind

Wow net eindelijk voor het eerst in een week brood kunnen kopen :raised_hands:

3 likes

Dankje! Ik ben blij dat het bij jou ook beter gaat.

Ik ben ook normaal mentaal heel stabiel maar dit doet toch wel wat met me, ook al lopen ik en mijn naasten geen gevaar. Maar toch, wat een bizarre tijd.

Haha fuck nu zit dit de rest van de dag in m’n hoofd

Mijnringtoneebeltoonvoorjetelefoongaaat

4 likes

Heeft een van jullie ervaring met rentanapartement? Is het volledig betrouwbaar?

Volgens mijn paps is knoflook hét geneesmiddel tegen elke kwaal.

7 likes

En het gaat naadloos over in: voeldetintelingenopm’nlippen-eh-eh-eh-eh-eh

3 likes

Zoooo lekker lekker leeeekker.

3 likes

Mijn buurman is echt een soort grappige Robin Hood, die allemaal ‘slechte’ dingen kan maar dat alleen doet om mensen te helpen. Hij heeft lockpicken als hobby en helpt dus regelmatig buren uit de brand die hun sleutel zijn vergeten om hun voordeur open te maken, gister heeft hij mijn fiets open gepickt voor me omdat ik mijn sleutels ben verloren. En hij vertelde dat hij in Squla had gehackt voor zijn zoontje om te leren nu er geen school is :joy: Niet helemaal ethisch maar wel lief.

44 likes

Kun je geloven… ik loop over een brug, valt mijn linker airpod uit mijn oor IN HET FUCKING WATER

28 likes

Ik ben een rondje van een uur aan het lopen, even loskomen van het thuiswerken en het stil zitten.

Hele park vol, óveral auto’s. Ik weet dat ik ook buiten ben, wat niet helemaal de bedoeling is. Maar toch schrik ik een beetje van de hoeveelheid mensen.