Wat je even kwijt wil #34

Ik doe maar tienduizend stappen per dag challenge en heb er pas 5000 vandaag. Dus zo nog ff rondje met een roze joggingbroek en pastel nikes aan. Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de pastelkleuren aan doen.

3 likes

Huh ik kijk al jaren via popcorn. Maar wel de app, is dat iets anders

Oh dit is online streamen vandaar never miiiiind

Wow net eindelijk voor het eerst in een week brood kunnen kopen :raised_hands:

3 likes

Dankje! Ik ben blij dat het bij jou ook beter gaat.

Ik ben ook normaal mentaal heel stabiel maar dit doet toch wel wat met me, ook al lopen ik en mijn naasten geen gevaar. Maar toch, wat een bizarre tijd.

Haha fuck nu zit dit de rest van de dag in m’n hoofd

Mijnringtoneebeltoonvoorjetelefoongaaat

4 likes

Heeft een van jullie ervaring met rentanapartement? Is het volledig betrouwbaar?

Volgens mijn paps is knoflook hƩt geneesmiddel tegen elke kwaal.

7 likes

En het gaat naadloos over in: voeldetintelingenopm’nlippen-eh-eh-eh-eh-eh

3 likes

Zoooo lekker lekker leeeekker.

3 likes

Mijn buurman is echt een soort grappige Robin Hood, die allemaal ā€˜slechte’ dingen kan maar dat alleen doet om mensen te helpen. Hij heeft lockpicken als hobby en helpt dus regelmatig buren uit de brand die hun sleutel zijn vergeten om hun voordeur open te maken, gister heeft hij mijn fiets open gepickt voor me omdat ik mijn sleutels ben verloren. En hij vertelde dat hij in Squla had gehackt voor zijn zoontje om te leren nu er geen school is :joy: Niet helemaal ethisch maar wel lief.

44 likes

Kun je geloven… ik loop over een brug, valt mijn linker airpod uit mijn oor IN HET FUCKING WATER

28 likes

Ik ben een rondje van een uur aan het lopen, even loskomen van het thuiswerken en het stil zitten.

Hele park vol, óveral auto’s. Ik weet dat ik ook buiten ben, wat niet helemaal de bedoeling is. Maar toch schrik ik een beetje van de hoeveelheid mensen.

Ja iedereen gaat nu duidelijk meer wandelen. Ik kom in mijn blokjes in de buurt al random mensen tegen met oortjes, denk allemaal met hetzelfde idee als ik.

Overigens mag je best buiten komen hoor, voor wandelen e.d. als je maar afstand houdt.

Snel gooi die rechter er ook in!

3 likes

Ik weet niet hoe airpods werken maar ik heb toevallig een tijdje terug een linkse gevonden. Kun je die gebruiken als ik hem naar je opstuur?

23 likes

Omg ja! Ik denk het wel… als het dezelfde generatie is

Ik stuur je even een pb!

1 like

Neew geen knoflook op je uit smeren!! @Zemraluani

Vind ā€˜t toch echt ff verdomd moeilijk om van maanden elke dag op skies te staan in oostenrijk en m’n eigen leven te hebben naar opgesloten-in-huis-met-ouders-erbij en precies nul sociale interactie verder met vrienden die ik ook gewoon nu wel weer even wil zien ;’) Maar ja, deze tijd is voor (bijna) iedereen kut natuurlijk.

2 likes

Mijn sociale leven is veel actiever de laatste week dan in het afgelopen jaar ironisch genoeg. Wel digitaal dan, maar toch. Spreek iedereen opeens bijna elke dag, ga elke dag after work yoga doen met een vriendin om half 6 na het thuiswerken, skype-etentjes et cetera. Terwijl ik normaal rustig 1 x in de maand ofzo mensen zag en ook veel minder sprak.

2 likes