Wat je even kwijt wil #34

Ja iedereen gaat nu duidelijk meer wandelen. Ik kom in mijn blokjes in de buurt al random mensen tegen met oortjes, denk allemaal met hetzelfde idee als ik.

Overigens mag je best buiten komen hoor, voor wandelen e.d. als je maar afstand houdt.

Snel gooi die rechter er ook in!

3 likes

Ik weet niet hoe airpods werken maar ik heb toevallig een tijdje terug een linkse gevonden. Kun je die gebruiken als ik hem naar je opstuur?

23 likes

Omg ja! Ik denk het wel… als het dezelfde generatie is

Ik stuur je even een pb!

1 like

Neew geen knoflook op je uit smeren!! @Zemraluani

Vind ‘t toch echt ff verdomd moeilijk om van maanden elke dag op skies te staan in oostenrijk en m’n eigen leven te hebben naar opgesloten-in-huis-met-ouders-erbij en precies nul sociale interactie verder met vrienden die ik ook gewoon nu wel weer even wil zien ;’) Maar ja, deze tijd is voor (bijna) iedereen kut natuurlijk.

2 likes

Mijn sociale leven is veel actiever de laatste week dan in het afgelopen jaar ironisch genoeg. Wel digitaal dan, maar toch. Spreek iedereen opeens bijna elke dag, ga elke dag after work yoga doen met een vriendin om half 6 na het thuiswerken, skype-etentjes et cetera. Terwijl ik normaal rustig 1 x in de maand ofzo mensen zag en ook veel minder sprak.

2 likes

Hoeveel velletjes wc papier jij gebruikt als je gaat plassen, ik wil het weten!

2 likes

@Blush Gekke vraag maar volgens mij postte jij laatst iets over een serie en toen zei ik dat ik dat wilde gaan kijken maar ik ben het kwijt…weet jij nog waar ik het over heb?

Oei even denken… wat ik de laatste tijd heb gekeken:

Keizersvrouwen
AJ and the Queen
Mocro Maffia opnieuw
Love is Blind

Geen idee of je hier wat aan hebt, sorry :tired_face:!

Hahaha het was geloof ik iets wat ergens op leek ofzo. Echt irritant dat ik het niet meer kan vinden

Oh shit ik zit echt kei hard te denken, ik wil je het ook weten haha! Ik ga even m’n oude posts door scrollen. Moment!

1 like

Ben benieuwd of je het kan vinden of dat ik dingen verzin!

Ik kom nog tegen dat ik binnenkort Paradise Hunters en Commando’s wil kijken… sorry kan je denk ik niet helpen :face_with_hand_over_mouth:

Dan heb ik het denk ik gedroomd, maar wel bedankt!!

Ik denk dat ik dat was? Wat je even kwijt wil #34
^ Werkt dit?
Het is geen mega goede serie trouwens haha maar wel vermakelijk

1 like

Omg ja, dit bedoelde ik! Wow top, dankjewel

2 likes

Aaaaah ik heb echt lekker gegeten, love dit forum met alle receptaanraders. :smiling_face_with_three_hearts:

En @Runnerlongs hier was niet alles, maar ik heb toch wat kunnen kopen

1 like