Wat je even kwijt wil #34

Ik krijg allemaal bezorgde berichtjes van vriendinnen omdat ik thuis werk nu en alleen woon. Maar ik vind het echt fantastisch, ik ben zo’n introvert en kan echt zooo genieten van alle rust om heen!

12 likes

Is jouw kind Anna’s assistent Romy?

5 likes

Haha exact dit zat ik me vandaag ook te bedenken!

1 like

Mijn broertje werkt in een bouwmarkt en zij hebben het megadruk deze dagen. Doordat mensen veel tijd hebben en nu dingen in huis aanpakken én door het mooie weer ook nog allemaal dingen in de tuin willen doen.

Niet het antwoord wat je wil horen denk ik…

1 like

Ik probeer nu ik zoveel thuis ben en nergens naartoe hoef drie dingen iedere dag te doen:

1. op dezelfde tijd opstaan en rond dezelfde tijd naar bed
  2. douchen, aankleden en opmaken
  3. rondje buiten lopen of fietsen

En ik merk dat het me zo helpt als het gaat om routine en me gewoon productief voelen. Het is zo makkelijk om in de vakantiemodus te gaan en uit te slapen, laat naar bed te gaan en de hele dag in pyjama te lopen. Maar zo voelt het voor mij toch nog een beetje als een normale studie/werkweek :heart:

8 likes

Ik dacht dat het Eurovisie het slechtste nieuws van de dag was, maar dit snijdt diep in me.

5 likes

Sorry flauw maar dit was de eerste keer dat ik hardop moest lachen

28 likes

Ik zit echt in een zelfde soort situatie. Ik ben nog nooit in zo’n vreemde situatie thuis gekomen na een tijd in het buitenland. Ik voel me nogal verloren

1 like

Ik las er ook al een op twitter: om 20:00 de middelvinger opsteken naar alle hamsteraars

7 likes

Een vriendin is aan het stoppen met roken en nog ff en ze fikt de hele stad af

Ik ben vandaag begonnen een rokje (misschien wordt het zelfs jurkje) te naaien. Echt veel gevloekt al, maar toch wel trots dat ik het probeer

7 likes

Dans livestream liep vast dus het was “1…2 en 7 8”
Zo word ik nooit pro.

3 likes

Nee. Ik kan me voorstellen dat hij ontzettend veel heeft gewerkt en die vermoeidheid eist een keer zijn tol. Misschien ook te weinig gegeten ofzo. Vind het logisch verklaarbaar.

1 like

Als ik videobel met mn ouders krijg ik 100% van de keren eerst hun oor in beeld :thumbsup:

19 likes

In plaats van dat ik wekenlang over die yogamat struikel ruim ik al drie avonden op rij netjes al mijn sportspullen weer op. En nu zit ik op de bank met een bakje met fruit (!!) en thee. Wat gebeurt er allemaal

5 likes

Over de babyfoon hoorde ik net m’n stoere, gespierde, bebaarde vriend Slaap kindje slaap voor onze baby zingen. Zo lief :heart_eyes:

32 likes

Niet alles wat je doet is interessant (helaas). Doe het maar, is goed voor je. En zeker in deze gekke tijd goed om goed voor jezelf te zorgen, ook mentaal. Je kan het!

8 likes

Het beste aan deze situatie is dat ik 8 boxen Seinfeld heb gevonden en een enorme binge ga houden.

7 likes

jetske van de rijdende rechter heeft exact hetzelfde sliertenhaar dat naar de kapper moet als die meid van ditgebeurterals

7 likes

Ik heb na maanden ergernis het lef gehad om de buurman ergens op aan te spreken.
Er kwam op het moment suprême weinig reactie terug. Dus ik was blij verrast dat ik overwicht had.
En wat krijg ik nu? Duizend appjes met bedreigingen en rare speculaties van zijn kant.
Ook hoor ik geschreeuw hiernaast en gesmijt met deuren.
Volgens mij heb ik per ongeluk een bom aangestoken. Ik duik mn schuilkelder vast in.

2 likes