De stofzuigerzak moest al heel lang vervangen worden, net eindelijk gedaan en nu zuigt dat ding weer extreem goed wat ik helemaal niet meer gewend ben. Mijn kat eet heel goor en laat altijd restjes brokjes vallen en dat stofzuig ik weg, maar nu zoog ik per ongeluk ipv alleen zijn gemorste brokjes zijn halve etensbakje leeg oeps. Hij stond er ook van een afstandje zo naar te kijken:
ik kan niet thuiswerken maar al zou ik het kunnen dan zou mn kat dat echt onmogelijk maken?? Zit achter de laptop en hij schuift telkens 2 cm op en uiteindelijk gaat ie op mn handen zitten. Lijkt me zo irritant als ik dat de hele dag zou hebben
Ohhh vreselijk zeg maar ook weer zo zielig als je dan ze zo geïrriteerd weg schuift
Ga ik een Nike joggingbroek bestellen om de komende 3 weken af te wisselen met mijn Adidasbroek? Ik denk het wel
HAHA ik maak al weken stennis op mn werk omdat ik de medewerkersmail ineens niet meer krijg. Nouu probleem lag bij hun want bij mij is niks veranderd en ik kreeg m wel altijd gewoon. Kennelijk heb ik iets te rigoureus allerlei afzenders in mn spammail geblokkeerd want hun adres zat erbij. Heb nu al andere e-mailadressen doorgegeven maar ik ga ook niks zeggen
Ik heb super lekkere pasta en saus in huis maar ik heb meer zin in een tosti. Waarom ben ik zo
Kan even iemand wat in het eyebleach topic plaatsen, zodat ik weer kan spammen?
Ik krijg allemaal bezorgde berichtjes van vriendinnen omdat ik thuis werk nu en alleen woon. Maar ik vind het echt fantastisch, ik ben zo’n introvert en kan echt zooo genieten van alle rust om heen!
Is jouw kind Anna’s assistent Romy?
Haha exact dit zat ik me vandaag ook te bedenken!
Mijn broertje werkt in een bouwmarkt en zij hebben het megadruk deze dagen. Doordat mensen veel tijd hebben en nu dingen in huis aanpakken én door het mooie weer ook nog allemaal dingen in de tuin willen doen.
Niet het antwoord wat je wil horen denk ik…
Ik probeer nu ik zoveel thuis ben en nergens naartoe hoef drie dingen iedere dag te doen:
- op dezelfde tijd opstaan en rond dezelfde tijd naar bed
- douchen, aankleden en opmaken
- rondje buiten lopen of fietsen
En ik merk dat het me zo helpt als het gaat om routine en me gewoon productief voelen. Het is zo makkelijk om in de vakantiemodus te gaan en uit te slapen, laat naar bed te gaan en de hele dag in pyjama te lopen. Maar zo voelt het voor mij toch nog een beetje als een normale studie/werkweek
Ik dacht dat het Eurovisie het slechtste nieuws van de dag was, maar dit snijdt diep in me.
Ik zit echt in een zelfde soort situatie. Ik ben nog nooit in zo’n vreemde situatie thuis gekomen na een tijd in het buitenland. Ik voel me nogal verloren
Ik las er ook al een op twitter: om 20:00 de middelvinger opsteken naar alle hamsteraars
Een vriendin is aan het stoppen met roken en nog ff en ze fikt de hele stad af
Ik ben vandaag begonnen een rokje (misschien wordt het zelfs jurkje) te naaien. Echt veel gevloekt al, maar toch wel trots dat ik het probeer
Dans livestream liep vast dus het was “1…2 en 7 8”
Zo word ik nooit pro.