Wat je even kwijt wil #34

Nee. Ik kan me voorstellen dat hij ontzettend veel heeft gewerkt en die vermoeidheid eist een keer zijn tol. Misschien ook te weinig gegeten ofzo. Vind het logisch verklaarbaar.

1 like

Als ik videobel met mn ouders krijg ik 100% van de keren eerst hun oor in beeld :thumbsup:

19 likes

In plaats van dat ik wekenlang over die yogamat struikel ruim ik al drie avonden op rij netjes al mijn sportspullen weer op. En nu zit ik op de bank met een bakje met fruit (!!) en thee. Wat gebeurt er allemaal

5 likes

Over de babyfoon hoorde ik net m’n stoere, gespierde, bebaarde vriend Slaap kindje slaap voor onze baby zingen. Zo lief :heart_eyes:

32 likes

Niet alles wat je doet is interessant (helaas). Doe het maar, is goed voor je. En zeker in deze gekke tijd goed om goed voor jezelf te zorgen, ook mentaal. Je kan het!

8 likes

Het beste aan deze situatie is dat ik 8 boxen Seinfeld heb gevonden en een enorme binge ga houden.

7 likes

jetske van de rijdende rechter heeft exact hetzelfde sliertenhaar dat naar de kapper moet als die meid van ditgebeurterals

7 likes

Ik heb na maanden ergernis het lef gehad om de buurman ergens op aan te spreken.
Er kwam op het moment suprême weinig reactie terug. Dus ik was blij verrast dat ik overwicht had.
En wat krijg ik nu? Duizend appjes met bedreigingen en rare speculaties van zijn kant.
Ook hoor ik geschreeuw hiernaast en gesmijt met deuren.
Volgens mij heb ik per ongeluk een bom aangestoken. Ik duik mn schuilkelder vast in.

2 likes

Iew. Goed moment ivm het extra thuiszitten deze weken!

————

Er stond hier ooit eens een uitleg over hoe je die achtergrondkleur van je WhatsApp normaal krijgt bij een donker thema. Weet iemand waar dat stond?

1 like

Ze zijn bij mij in de buurt serieus nog aan het bouwen. Welke gek gaat er nu nog zagen :unamused:

1 like

Ik ben nog steeds bij mn date en ik merk hem niet eens meer op. Hij voelt als een Siamese tweeling. Ik erger me ook niet aan hem het is meer als hij iets zegt dat ik denk. Oh ja, hij is er ook nog, terwijl ik nou in zn armen lig. Ik moet dit juist waarderen.

7 likes

Ik ben zo stom geweest om werkmail te lezen op mijn vrije dag.
Morgen maar vroeg beginnen. Twijfel om bij een van mijn ouders te gaan thuiswerken, heb dan geen baby in de buurt ter afleiding en zie ik die ook nog. En ben ik het huis even uit.

Ligt eraan hoe je buren zijn. Kun je dat inschatten?
De mijne is een vent met t IQ van een doperwt dus ik wist van tevoren al dat het een kansloze missie zou worden toen ik vanavond ging klagen over het geluidsoverlast van de afgelopen maanden. :roll_eyes:

Ik ben echt zo chagrijnig :sob: maar bedenk me nu ook dat ik over een week ongesteld moet worden.

1 like

Love mijn fysiotherapeut (Praktijk is gesloten) die nu een filmpje gaat maken zodat mijn collega’s of mijn vriend mn schouder kunnen intapen :joy::+1:t3:

17 likes

Ik heb echt jaren geen werk enz gehad en toen was het ook niet echt een probleem qua verveling maar nu zit ik ineens weer 3 dagen thuis en verveel ik me kapot. :joy::roll_eyes:

Ja dat is hilarisch :joy:

1 like

Thuis werken = niks doen

2 likes

Foto?

Hahaha ja en dat andere kind in dat loop-ding er dan ook achteraan, en die moeder (?) die zo ongeveer uit de bocht vliegt om die kinderen naar binnen te halen

14 likes