Mijn vriend is aan het poepen en die lucht komt door de wc deur heen
Ja is de moeder haha ik snap nog steeds niet hoe die baby zich helemaal naar binnen verplaatst
Dat is het voordeel van thuiswerken toch? Tot 8:25 in bed liggen en toch om 8:30 kunnen starten.
Ik lig ook nog heerlijk
Vandaag zo kneiter hard proberen te werken dat ik rond 2u klaar kan zijn. En dan lekker met een film op de bank, aangezien m’n theater niet doorgaat vanavond.
Ik heb mijn oude, vertiefde laptop van zolder gehaald om te ontleden en weg te werken, staat de complete sims 2 er op en doet het zelfs nog hoe wist ik dit niet
Ik moet zo gaan werken. En nee dat kan niet thuis. Ik zie er best wel tegenop
wat een cadeautje
Er was ineens geen warm water meer, dus ik had een ijs en ijskoude douche en gek genoeg beviel dat best goed juist.
Die zijn allemaal zo mooi Heb je de Chelsea boots wel al eens gepast in het echt? Ik kom daar namelijk helemaal niet in omdat de wreef te laag is (en ik heb helemaal geen hoge wreef) terwijl normale docs prima zitten.
Ah oke, dan komt het vast goed!
Ah ja dat is wel heel zonde dan, helemaal gezien de prijs. Dan wil je ze gewoon lekker kunnen dragen zonder je druk te maken over of ze beschadigen. Ik vind zelf de Jadons echt fantastisch maar heb nog prima normale docs en teveel schoenen dus kan het echt niet verantwoorden naar mezelf
Ik moet zo hard lachen om hoe die vrouw de hoek om komt rennen hahahaha
hahaha ik zie hem al helemaal voor me hoe hij ziek op bed ligt en dit aanzet, dramaqueen
Is hij de muziek aan het uitzoeken voor zn begravenis ofzo hahah
Moest net even naar de winkel voor wat boodschappen. Met kinderen.
Door zoveel mensen aangesproken dat dat niet de bedoeling is. Bemoei je lekker met je eigen zaken. Ja ik ging liever ook alleen, maar het is ook geen optie om kleine kinderen alleen thuis te laten, en vriend werk momenteel 80+ uur in de week
De Jadons zijn misschien wel het meest trendgevoelig. Anderzijds draag ik die al jaren met veel plezier en zie ik die mijzelf nog makkelijk 5+ jaar dragen.
Oh ja dan mag het zeker wel een keer haha, hoop dat je er veel plezier van hebt straks!
Ja ik heb een beetje hetzelfde. Voel me er heel opgejaagd door.
Het voelt echt alsof ik in een film zit waarbij je elke dag opnieuw beleeft, een beetje zoals Edge of Tomorrow, Groundhog Day, Source Code. De komende drie weken gaan gewoon één grote lange dag worden, zonder al te veel verschil