Wat je even kwijt wil #34

Mijn moeder tien jaar geleden: “doe die telefoon eens weg je zit altijd met dat ding in je handen!!!”

Mijn moeder nu: “Ik heb je twee minuten geleden een appje gestuurd en je reageert niet dus ik bel even om te checken of je niet dood bent.”

30 likes

ik was op zoek naar het Duitse woord voor dat gevoel, heb het nog niet gevonden.
kwam wel het volgende op dit moment toepasselijke tegen:
Kummerspeck is the name for excess fat gained by emotional eating – specifically, the excessive eating people do in times of stress or sorrow :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing:

5 likes

Hahahahahahaha ik moet echt hardop lachen om dit, vond Maxima het een mooi muziekstuk of zit er een reden achter dat ie het spontaan afspeelt op donderdagochtend?

1 like

zn ouders laten schrikken en dat proberen te filmen haha

3 likes

Een druif op zijn neus laten balanceren.

1 like

Echt super fijn dat de h&m tegenwoordig normale verzendtijd hanteert. Dinsdag besteld en vandaag al in huis! Blij mee!

1 like

Ja de mijne ook. “Ik heb je een leuk filmpje op Insta gestuurd!”
“Ja komt zo wel mam”
“Nee nu kijken! :rage:

2 likes

Ik wil even zeggen dat ik dat hele afstand houden wel fijn vind haha. Ik ben sowieso niet zo van het knuffelen enz met vrienden maar nu mag het sowieso niet. :grin:

2 likes

Wauw, ik was net in de speeltuin en 2 jongens hadden ruzie. Dus eentje rende achter de ander aan en ze waren aan het schelden. En toen gingen ze vechten maar echt heel kinderachtig ofzo? Het leek wel een soort nep gevecht, heel apart in ieder geval. Toen we naar huis liepen stopte hij en zei hij: echt een mooie hond meneer tegen mijn vriend en toen gingen ze weer verder :joy: :joy:

15 likes

Ik heb een 5 gehaald voor een schoolopdracht en ik ben zo overstuur. Ik heb 2 a4 aan feedback gekregen en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

Ik zit met mn collega’s te housepartyen haha, het is zooo leuk!

1 like

Ja ik dacht ook oh een 5, prima! Maar ik moet eigenlijk elk hoofdstuk helemaal opnieuw schrijven. Mijn docent noemt mijn kwantitatieve analyse ‘eigenaardig’. Ja, wat moet ik daar mee? Ik heb hem meteen gemaild, ik hoop dat hij me vandaag belt. Ik ben nu eigenlijk alleen maar aan het huilen (ja, stom!) omdat ik er zo veel en zo hard aan heb gewerkt en dit echt niet had verwacht

Een collega van mij zet nu onder elke mail “graag per skype of telefoon reageren” en op zich helemaal prima zo’n verzoek, maar ik moet even door ik kan niet over alles gaan bellen.

Lol met een toiletpapier:

Foto maken van een dier met een toiletrol op het hoofd
Filmpje maken van hooghouden met een toilet rol
Foto maken van jezelf als mummy met toiletpapier
Van een toiletrol een auto maken

5 likes

Mijn buren hebben een trampoline en die kinderen zitten de hele dag op dat ding, stiekem ben ik jaloers want wij mochten geen trampoline vroeger, MAAR WAT MAAKT DAT DING EEN HERRIE.

7 likes

Zo typisch. Nu heb ik haar nodig en neemt ze al een uur de telefoon niet op.

Het waren echt hectische dagen. Telkens weer heel veel koorts en steeds op randje longontsteking. Ik heb echt stress. België gaat misschien verder op slot en dan kan ik heel lang niet naar mijn ouders. Ik ben nog steeds echt heel ziek en zit er mentaal ook heel erg doorheen eigenlijk. Ik maak steeds ruzie met mensen via whatsapp en ik huil.
Ik heb wel een ballon

6 likes

Ja en dan spring ik m per ongeluk expres kapot :smiley:

1 like

Jee wat klinkt dit heftig! Heb je wel genoeg (goede) medische zorg? Als België verder op slot gaat, kan iemand je dan per auto halen? Kan iemand hier wat betekenen? Ik brand een kaarsje voor je :kissing_heart:

Ja, de ouders van een vriendin kunnen me komen halen. Maar ik ken ze helemaal niet haha. Ik kan niet naar mijn eigen ouders, die hebben allebei een auto-immuunziekte, dus risicogroep.
Ik denk niet dat jullie wat kunnen betekenen, wel heel lief. Misschien gewoon geduld als ik hier ook een bitch word hahaha.
Ik word verzorgd door de conciërges hier, die zetten eten voor mijn deur. Ik neem zelf mijn temperatuur op en houd mijn symptomen bij en bel dan eens in de zoveel tijd daarover met mijn huisarts

2 likes