Wat je even kwijt wil #34

Wij hebben exact die in het donkergroen! Heeel blij ermee :blush:!

1 like

Ik heb die groene ook en hij is na een jaar nog steeds mooi :heart:
Stevig genoeg als tafeltje, maar gebruik 'm ook wel eens als extra zitje!

1 like

Ik deed net de gordijnen van de slaapkamer open zit er ineens een mega wesp in de overgordijn??? Leek wel een koningin of zo :sob:. Zoveel vragen. Hoe komt hij binnen/boven? Hoelang zat hij daar al? Heb ik geslapen met dat ding in m’n slaapkamer? Zijn die beesten er nu al? Was hij alleen?

3 likes

Ik heb mijn vader ge ok boomerd toen ie zei dat ie niet als een kuddedier mee ging doen en zelf wel na kon denken en dus best naar de tandarts, een borrel en een verjaardag kon.

Nu is ie boos op me :woman_shrugging:t2:

13 likes

Vanuit mijn opleiding proberen ze de les door te laten gaan maar dan thuis, met opdrachten en de powerpointpresentatie, filmpjes. Ik ga er nu aan beginnen… Ben benieuwd haha.

Jezus ik moet hier zo hard om lachen
Ook echt dit nummer en “als een kerkhof tot leven komt”
en dat je dan op bed dit rustig aan het luisteren bent hahahahahaha

8 likes

Oeh dat klinkt wel goed zeg!

1 like

Mijn boksschool heeft een app en oefeningen! Je neemt ook weer een lidmaatschap af, zodat zij kan blijven bestaan als zzp’er.

2 likes

dat gevoel, daar zou een woord voor moeten bestaan. het is zo bekend.

3 likes

Mijn moeder tien jaar geleden: “doe die telefoon eens weg je zit altijd met dat ding in je handen!!!”

Mijn moeder nu: “Ik heb je twee minuten geleden een appje gestuurd en je reageert niet dus ik bel even om te checken of je niet dood bent.”

30 likes

ik was op zoek naar het Duitse woord voor dat gevoel, heb het nog niet gevonden.
kwam wel het volgende op dit moment toepasselijke tegen:
Kummerspeck is the name for excess fat gained by emotional eating – specifically, the excessive eating people do in times of stress or sorrow :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing:

5 likes

Hahahahahahaha ik moet echt hardop lachen om dit, vond Maxima het een mooi muziekstuk of zit er een reden achter dat ie het spontaan afspeelt op donderdagochtend?

1 like

zn ouders laten schrikken en dat proberen te filmen haha

3 likes

Een druif op zijn neus laten balanceren.

1 like

Echt super fijn dat de h&m tegenwoordig normale verzendtijd hanteert. Dinsdag besteld en vandaag al in huis! Blij mee!

1 like

Ja de mijne ook. “Ik heb je een leuk filmpje op Insta gestuurd!”
“Ja komt zo wel mam”
“Nee nu kijken! :rage:

2 likes

Ik wil even zeggen dat ik dat hele afstand houden wel fijn vind haha. Ik ben sowieso niet zo van het knuffelen enz met vrienden maar nu mag het sowieso niet. :grin:

2 likes

Wauw, ik was net in de speeltuin en 2 jongens hadden ruzie. Dus eentje rende achter de ander aan en ze waren aan het schelden. En toen gingen ze vechten maar echt heel kinderachtig ofzo? Het leek wel een soort nep gevecht, heel apart in ieder geval. Toen we naar huis liepen stopte hij en zei hij: echt een mooie hond meneer tegen mijn vriend en toen gingen ze weer verder :joy: :joy:

15 likes

Ik heb een 5 gehaald voor een schoolopdracht en ik ben zo overstuur. Ik heb 2 a4 aan feedback gekregen en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

Ik zit met mn collega’s te housepartyen haha, het is zooo leuk!

1 like