Ja ik dacht ook oh een 5, prima! Maar ik moet eigenlijk elk hoofdstuk helemaal opnieuw schrijven. Mijn docent noemt mijn kwantitatieve analyse ‘eigenaardig’. Ja, wat moet ik daar mee? Ik heb hem meteen gemaild, ik hoop dat hij me vandaag belt. Ik ben nu eigenlijk alleen maar aan het huilen (ja, stom!) omdat ik er zo veel en zo hard aan heb gewerkt en dit echt niet had verwacht
Een collega van mij zet nu onder elke mail “graag per skype of telefoon reageren” en op zich helemaal prima zo’n verzoek, maar ik moet even door ik kan niet over alles gaan bellen.
Lol met een toiletpapier:
Foto maken van een dier met een toiletrol op het hoofd
Filmpje maken van hooghouden met een toilet rol
Foto maken van jezelf als mummy met toiletpapier
Van een toiletrol een auto maken
Mijn buren hebben een trampoline en die kinderen zitten de hele dag op dat ding, stiekem ben ik jaloers want wij mochten geen trampoline vroeger, MAAR WAT MAAKT DAT DING EEN HERRIE.
Zo typisch. Nu heb ik haar nodig en neemt ze al een uur de telefoon niet op.
Het waren echt hectische dagen. Telkens weer heel veel koorts en steeds op randje longontsteking. Ik heb echt stress. België gaat misschien verder op slot en dan kan ik heel lang niet naar mijn ouders. Ik ben nog steeds echt heel ziek en zit er mentaal ook heel erg doorheen eigenlijk. Ik maak steeds ruzie met mensen via whatsapp en ik huil.
Ik heb wel een ballon
Ja en dan spring ik m per ongeluk expres kapot
Jee wat klinkt dit heftig! Heb je wel genoeg (goede) medische zorg? Als België verder op slot gaat, kan iemand je dan per auto halen? Kan iemand hier wat betekenen? Ik brand een kaarsje voor je
Ja, de ouders van een vriendin kunnen me komen halen. Maar ik ken ze helemaal niet haha. Ik kan niet naar mijn eigen ouders, die hebben allebei een auto-immuunziekte, dus risicogroep.
Ik denk niet dat jullie wat kunnen betekenen, wel heel lief. Misschien gewoon geduld als ik hier ook een bitch word hahaha.
Ik word verzorgd door de conciërges hier, die zetten eten voor mijn deur. Ik neem zelf mijn temperatuur op en houd mijn symptomen bij en bel dan eens in de zoveel tijd daarover met mijn huisarts
Wat een ellende. Heel fijn dat je eventueel ergens heen kan, ook al is dat verre van ideaal. We zullen je zéker verdragen haha, al vind ik het lastig voor te stellen dat jij je als een bitch gedraagt hoor hahaha. Hopelijk genoeg afleiding iig! Als je een keer wilt spuien of van je af wilt kletsen of wat dan ook tegen iemand die je niet kent in real, DM is open hoor Sterkte!
Ik heb zo’n hekel aan mijn economiedocent. Ben bezig met een paper voor een vak van 2 studiepunten (terwijl we ook een presentatie, colleges, literatuur en excursie van een hele dag hebben gehad) en een van zijn opmerkingen waar ik naar moet kijken is ‘hoe ik lessen kan trekken uit de crisissituaties in 1914 en 1931 op de internationale monetaire markten voor de huidige situatie met de euro’. Ga toch weg man, ik studeer niet eens economie en ik zit allang aan de 60 uur die ik voor deze twee studiepunten moet besteden.
Heel veel beterschap! <3 Hopelijk voel je je snel wat beter! Snap dat de hele situatie het niet gemakkelijker maakt
@Hatsmetflats Wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat dit mentaal ook heel zwaar is. Veel beterschap in elk geval!
Als je behoefte hebt aan wat contact mag je me altijd pm-en. Of je adres sturen als je het leuk vindt om kaartjes te krijgen
Vriendin zegt keelpijn te hebben en benauwd te zijn maar haar kinderen ook heel even binnenlaten vind ze niet nodig want hun hebben niks. OOOOMG. Oh en nu lacht ze het maar weg.
Het is ook gewoon haar hele houding hoor waar ik mij aan erger, was hiervoor ook al. Vaker handen wassen enz vond ze ook allemaal maar onnodig.
- met zijn neus zijn elleboog aanraken
- van de ene kant van de woonkamer naar de andere kant huppelen met een lepel waar een ei op ligt (sorry ouders)
Dankjewel! Dankjulliewel! Dit maakt me aan het huilen. Alweer. Maar het zijn goede tranen! Het contact met mijn ouders is ook al tijden best slecht en ik heb nog bijna niks van ze gehoord nu, dat is ook heel pijnlijk nu. Als mijn dochter in quarantaine in België zou zitten, zou ik denk ik wel bellen. Maar goed, ze hebben wel een boek gestuurd.
Kaartjes zijn heel leuk, maar het is ook weer zo raar om erom te vragen haha. Ik stuur je wel een PM.
Ik heb onderbroeken besteld op bol omdat ik me bezwaard voelde om mensen steeds mijn was te laten doen. Alleen ze zijn dus echt onnoemelijk lelijk, dus nu draag ik een neonroze hipster onderbroek met blauwe sterren erop.
Ah leuk!!! En hard genoeg voor een dienblad idd.
Disney+ weer afgesloten dus ik ben weer even zoet.
Als iemand het leuk vindt om kaartjes te krijgen, stuur je adres dan even. Ik vind kaartjes sturen echt heel erg leuk, dus je maakt mij er ook blij mee!
Je mag me best een kaartje sturen hoor.