Leuk! Stuur je adres maar
Haha wat leuk dit.
Maakt de saaie dagen nu weer iets leuker.
Heb echt concentratie van niks voor thuiswerken. Normaal lukt het wel.
Maar misschien omdat het dan 1 dag is ipv weken
Pfff net een aanrijding gehad terwijl ik op de fiets zat. Het was mijn eigen schuld, had de auto compleet over het hoofd gezien en de schade viel allemaal reuze mee maar ik ben zo hard geschrokken. Heb de overige 20 minuten naar huis alleen maar gejankt op de fiets
Vanavond Kahoot quiz met mān vriendinnen! Zin in
Wat rot! Knuffel. Maakt niet uit dat het jouw schuld was. Je schrikt alsnog heel erg. Even lief zijn voor jezelf nu!
Heeft iemand hier toevallig de module Corporate Communicatie gevolgd bij de NCOI??
Dankjewel!
Heel veel beterschap! Hopelijk voel je je snel wat beter!
Deze heb ik zelf gemaakt, maar wel de vragen van Trivial Pursuit gestolen
al mān fysiek onderwijs en toetsing is geannuleerd tot het einde van dit collegejaarš
Brr mijn leidinggevende is zo geen goede pedagoog. Sprak haar net, en ze vroeg aan het einde van het gesprek oja, hoe gaat het met je? Dus ik zei niet zo goed, zegt ze oja ok, nou tot volgende week en vergeet je niet de bestanden naar mij te mailen? Pff.
Het wordt me even een beetje te veel met mijn stresskip vriend thuis en de buurman die de godsganse dag volle borst vals aan het zingen is nu ze niet op de kleinkinderen hoeven te passen.
Mijn raboscanner deed het niet omdat de lens vol zat met ketchup. Toen heb ik hem schoongelikt, maar nu voel ik me echt vies man
Mijn leidinggevende heeft een uur geleden mijn contract opgeschort. Of ik over drie weken terug wil komen.
Vind dit echt een trieste manier om ā¬300 te besparen
Oh, wat lullig. Mag dat zomaar?
Ik net, boos vanaf de wc met slechts ƩƩn velletje wcpapier: VUL HET WCPAPIER EENS AAN ALS HET OP IS!
Mijn vriend: ⦠ja, sorry dat was mijn vriendin. Was hij aan het bellen met collegaās. Ik hoop dat ze er voor altijd grappen over gaan maken zodat hij het nooit weer vergeet
Ik was tussen het studeren door wat nutteloze filmpjes op youtube aan het kijken en ik werd er helemaal ingezogen. Na een tijdje vroeg mijn vriend wat aan me en toen voelde ik direct een drukkend gevoel op mijn borst omdat de realiteit van corona en werk naar boven kwam.
Ik ben zo moe en wil nog wandelen, koken, yoga en in bad. Dus nu wordt dat koken pizza.
Nou mijn griekse EA hacker zit zeker ook in quarantaine want hij probeert weer op mijn account in te breken. Gaat je toch niet lukken vriend