Wat je even kwijt wil #34

Ik: oma moet ik boodschappen voor u halen of zal ik ze voor u online bestellen?
oma: nee hoor, dat doen ik zelf of de buren voor mij
ook oma: H, wil jij toch boodschappen halen? Ik wil mijn pinpas niet aan hen geven.

20 likes

Weten jullie nog dat ik stresste over of mijn vloer wel gelegd zou worden?
Hij ligt

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Dus morgenavond en zaterdag verhuizen!

108 likes

Man wat ben ik blij met mezelf dat ik geen fortuin heb uitgegeven aan Eric Clapton kaartjes voor m’n pa en mezelf

2 likes

Zo chill, heb mijn elektrische gitaar verkocht. Stond echt al super lang op MP

3 likes

Iemand die de komende dagen tijd over heeft en wordfeud wil spelen tegen mijn oma? Ik probeer tussendoor wel spelletjes tegen haar te doen maar ben ook oppas dus lukt niet altijd.

1 like

Mijn scharrel laat een sleutel achter morgen zodat ik alvast zijn huis in kan wanneer hij nog aan het werk is. Nu eens bedenken hoe ik hem ga opwachten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik ga zijn huisje (is klein huisje) beetje schoonmaken als verrassing haha, moet toch iets terwijl ik wacht.

3 likes

Je kunt wordfeud ook spelen tegen random spelers!

Weet ik! Maar dat vind ze eng :joy:. Compleet onbekenden waar ik via internet mee praat vindt ze dan wel weer prima :tipping_hand_woman:t3:.

6 likes

Mooie kleur muur!

2 likes

Ik wil er best twee aan je doneren :smiley: Hele tijd geleden een grote doos gekocht en heb er nog een paar over.

1 like

Ik ben toch maar naar m’n ouders verkast, ik werd helemaal gek in m’n eentje in m’n studio. Ben daar echt te extravert en beweeglijk voor :") Gelukkig wilden m’n ouders heel graag dat ik kwam en kon ik er gewoon op de fiets heen. Hopelijk krijg ik nu ook eindelijk wat werk gedaan want dat lukte me thuis ook echt slecht.

7 likes

Open deur dit, maar morgen overdag gaan! Ik heb 's avonds ook nooit zin, en kun je je daarna beter concentreren op werk weer

1 like

Ik wil zo DIE HARD uitgaan.

Mja mag nie

4 likes

Ik wil wel, hoor! Maar je moet je oma wel waarschuwen dat ik echt heel slecht ben.

2 likes

Leuk! Ik stuur je haar gebruikersnaam even via pb.

haha ik wil best potjes spelen hoor

1 like

Jamin!

Kan het me goed voorstellen dat je gek werd in je studio. Ik was ook altijd elke vakantie bij mijn ouders en om de zoveel tijd een weekend omdat ik ook gillend gek werd.
Succes met werken, gaat nu vast ook wel beter!

1 like

Een tijd geleden is er in mijn EA account ingebroken. Kwam ik achter nadat ik na heeeeel lang de sims wilde spelen en er niet meer in kwam. Gelukkig had ik geen betaalmiddel aan mijn account gekoppeld dus ze konden er niks mee. Heb toen EA gebeld en met hun hulp mijn account terug gekregen en gelijk driestaps verificatie ingesteld. Sindsdien krijg ik steeds smsjes in het Grieks met de inlogcode voor EA. Was een tijd over maar vandaag kreeg ik er weer 1.

2 likes

Ja echt een snuggere hoor. Maar volgens mij zoeken die mensen gewoin inactieve accounts en proberen die te hacken. Met een beetje pech heeft iemand zijn creditcard er aan hangen en dan heb je wel een probleem

1 like