Ik wil er best twee aan je doneren Hele tijd geleden een grote doos gekocht en heb er nog een paar over.
Ik ben toch maar naar mān ouders verkast, ik werd helemaal gek in mān eentje in mān studio. Ben daar echt te extravert en beweeglijk voor :") Gelukkig wilden mān ouders heel graag dat ik kwam en kon ik er gewoon op de fiets heen. Hopelijk krijg ik nu ook eindelijk wat werk gedaan want dat lukte me thuis ook echt slecht.
Open deur dit, maar morgen overdag gaan! Ik heb 's avonds ook nooit zin, en kun je je daarna beter concentreren op werk weer
Ik wil zo DIE HARD uitgaan.
Mja mag nie
Ik wil wel, hoor! Maar je moet je oma wel waarschuwen dat ik echt heel slecht ben.
Leuk! Ik stuur je haar gebruikersnaam even via pb.
haha ik wil best potjes spelen hoor
Jamin!
Kan het me goed voorstellen dat je gek werd in je studio. Ik was ook altijd elke vakantie bij mijn ouders en om de zoveel tijd een weekend omdat ik ook gillend gek werd.
Succes met werken, gaat nu vast ook wel beter!
Een tijd geleden is er in mijn EA account ingebroken. Kwam ik achter nadat ik na heeeeel lang de sims wilde spelen en er niet meer in kwam. Gelukkig had ik geen betaalmiddel aan mijn account gekoppeld dus ze konden er niks mee. Heb toen EA gebeld en met hun hulp mijn account terug gekregen en gelijk driestaps verificatie ingesteld. Sindsdien krijg ik steeds smsjes in het Grieks met de inlogcode voor EA. Was een tijd over maar vandaag kreeg ik er weer 1.
Ja echt een snuggere hoor. Maar volgens mij zoeken die mensen gewoin inactieve accounts en proberen die te hacken. Met een beetje pech heeft iemand zijn creditcard er aan hangen en dan heb je wel een probleem
Echt ik ga morgen ff bij Jamin kijken, als ze niet hebben ga ik je pbāen
@Hatsmetflats jeetje wat heftig zeg, beterschap! Hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent.
Ik weet niet zo goed of ik niet beter mān hele boeltje op kan pakken en naar mijn ouders moet gaan⦠Maar er staat hier een computer van mijn werk waarvan ik niet zeker weet of die wel zomaar mee mag en hij is ook niet zo makkelijk mee te nemen in het OVā¦
Bij Jamin heb ik ze wel eens gezien. Maar laat het maar weten als je ze niet kan vinden, ik heb ze hier sowieso in de kast liggen!
Heeft iemand net Beau van Erven Dorens bij DWDD gezien trouwens? Ik dacht van te voren āOh, ik wist niet dat die kon zingenā. Nou dat blijkt dus ook niet het geval te zijn, maar het was wel aandoenlijk, zoān liedje voor zān moeder.
Ik heb al dagenlang zin in brownie en nu heb ik het gekocht om te maken maar heb ik geen honger
Je oma maakt me nu al in.
Hahahha ze is wel enthousiast! En ze vond je berichtje ook heel leuk.
Ik vraag net mijn vader of hij boodschappen wil halen voor me mocht ik ziek worden⦠Krijg ik terug: Je kan ook online bestellen.
Wat een liefde.