Wat je even kwijt wil #34

Echt :hushed: ik ga morgen ff bij Jamin kijken, als ze niet hebben ga ik je pb’en :star_struck:

@Hatsmetflats jeetje wat heftig zeg, beterschap! Hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent. :heart:

Ik weet niet zo goed of ik niet beter m’n hele boeltje op kan pakken en naar mijn ouders moet gaan… Maar er staat hier een computer van mijn werk waarvan ik niet zeker weet of die wel zomaar mee mag en hij is ook niet zo makkelijk mee te nemen in het OV…

Bij Jamin heb ik ze wel eens gezien. Maar laat het maar weten als je ze niet kan vinden, ik heb ze hier sowieso in de kast liggen!

1 like

Heeft iemand net Beau van Erven Dorens bij DWDD gezien trouwens? Ik dacht van te voren ā€˜Oh, ik wist niet dat die kon zingen’. Nou dat blijkt dus ook niet het geval te zijn, maar het was wel aandoenlijk, zo’n liedje voor z’n moeder. :joy:

2 likes

Ik heb al dagenlang zin in brownie en nu heb ik het gekocht om te maken maar heb ik geen honger :weary:

1 like

Je oma maakt me nu al in.

25 likes

Hahahha ze is wel enthousiast! En ze vond je berichtje ook heel leuk.

1 like

Deze wil ik even kwijt

20 likes

Ik vraag net mijn vader of hij boodschappen wil halen voor me mocht ik ziek worden… Krijg ik terug: Je kan ook online bestellen.

Wat een liefde. :heart:

15 likes

Er staat al een week lang dezelfde auto op de elektrische laadpaal plek :face_with_symbols_over_mouth: haal die auto weg als ie vol is. Ik moet ook laden, denk dat ik een briefje onder zn ruitenwisser doe morgen

Ja hoor!

1 like

Als je nog meer spelers nodig hebt voor je oma mag je me ook een pbtje sturen!

1 like

Ik vind het leuk dat mensen persco zeggen ipv persconferentie. Als ik normaal namelijk afko’s gebruik in het dagelijkse leven kijken mensen me soms vreemd aan, dus nu voel ik me normaler haha
Probeer er ook wel op de letten dat ik t niet doe

5 likes

Ahh verstandig dan! Ik werk juist aan het eind van de middag het geconcentreerds, dus ben er overdag 2 uur uit geweest en heb zojuist mijn laptop pas afgesloten

1 like

Thanks allemaal! Oma is helemaal gelukkig met haar tegenstanders.

37 likes

Meh we hadden bij een lokaal restaurantje nu een bestelling gedaan, om ze te steunen. Lekkerste menu van de 3 gekozen en nu zouden ze tussen 18.00&20.00 bezorgen. Waren er nu net, hadden mega uitgekeken naar dat menu, zit er een ander menu in de doosjes :sob::sob:

Edit: we zijn net gebeld en krijgen morgen t goede menu. Goede service :heart:

3 likes

Nieuwsgierig, maar is dat de jongen die eerst je date was?

Ja :see_no_evil::sweat_smile::see_no_evil: Ondertussen wel dingen besproken ook met hem maar ik vertel niet alles meer hier haha.

1 like

Ik heb al verschillende dingen ooit gebruikt;
Kwark
Sojamelk
Yoghurt
Soms bij kwark/yoghurt ook nog beetje mayo.

1 like

Ryanne van dorst in de tv kantine :joy: ik ga stuk

4 likes