Wat je even kwijt wil #34

Ik vind het zo confronterend om iemand voor mn neus te zien thuis sporten. Ik voel me dan een walgelijk lui varken. Terwijl in dit geval het voor hem noodzakelijk is om conditie een beetje op pijl te houden maar dan krijg ik echt de realisering hoe erg ik sporten haat. Nog erger als ik dan weer krijg te horen dat ik sportief ben aangelegd en maar thuis moet gaan sporten. Waar mijn haat voor sporten vandaan komt, echt geen flauw idee. Ik vind het gewoon vreselijk ook al schijn ik er dan niet slecht in te zijn. Ik heb trouwens wel touwtje gesprongen vandaag. Was echt geweldig

1 like

Blijkbaar
 Het is een werkervaringsovereenkomst en de bepalingen voor ontbinding zijn nogal abstract, iets als: de overeenkomst kan gestaakt worden wanneer een van beide partijen logischerwijs niet langer aan de overeenkomst gehouden kan worden (of iets dergelijks). Dus ja ze kunnen er zomaar onderuit. Alleen de manier waarop vind ik verre van chic.

1 like

Ik denk bel m’n oma even om te vragen hoe het gaat, zijn nog aan het kletsen en zegt ze: nou ik hang weer op, ik ben tv aan het kijken. Blijkbaar is de nood niet erg hoog :joy:

32 likes

Ik wil wel! Moet de app wel weer even downloaden haha

Edit: zie dat je al veel reacties hebt, maar als je oma er nog een tegenspeler bij wil let me know :slight_smile:

1 like

Ik hoop dat hier iemand het nog precies weet, ik zoek een uitleg van een balspelletje van vroeger:

tennisbal tegen de muur gooien en dan eerst gewoon gooien en vangen, dan via grond tegen muur en vangen dan onder ene been door etc en dat je dan steeds er wat bij moet zeggen.
Ik weet nog dat we altijd riepen ‘aanvang!’ En ik dacht daarna met fruitsoorten?! Appel, banaan, citroen (en zo door naar Z)
 Alleen nu weet ik niet meer of je iedere worp een nieuw woord riep of dat je eerst de ronde afmaakte en dan weer een nieuw woord

4 likes

Aaahh wat fijn, moest toevallig nog aan je denken vandaag. Vriendin heeft ook de sleutel gekregen voor op de Beethoven, waar ging jij ookal weer wonen?

Godver ik werd net op straat gewoon lastig gevallen door een man die Corona gebruikte om me half klem te zetten. We liepen in een hele stille straat, hij haalde me in en zei: goh, het is hier nu wel heel rustig op straat he
 Ben echt heeeel snel doorgelopen en mijn vriend gebeld om maar iemand aan de lijn te hebben

1 like

He gadver, gelukkig kon je je vriend bellen. Ben je beetje ok nu?

2 likes

Waaruit blijkt dan dat je sportief bent aangelegd als je nooit sport?
En als jij er voor kiest om niet te sporten, prima toch?

Haha leuk, daar krijgt morgen mijn stiefbroer de sleutel van :joy:

2 likes

Ja dat weet ik niet. Ik pik snel een sport op?! Als ik weet hoe het moet? Vanaf jongs af aan ben ik getest op ADHD meerdere keren en ook op activiteiten dat daar mee te maken had. Daar was ik dan snel wel goed in? En ik vind sporten gewoon echt zooooooooo saai en kut dus dat moet ik het me idd ook niet opleggen om te gaan doen.

Ik dronk vanmiddag water met plakjes gember en ik was te lui om de gember uit mijn glas te halen dus dronk ik net cola met gember en dat was best prima eigenlijk.

9 likes

Ja, gelukkig wel! Thanks <3

1 like

Jeetje heel veel sterkte! Fijn dat de conciërges naar je om kijken :heart:

Je hebt ook desperados met gember die is ook lekker. Maar vind tegenwoordig bijna alles met gember lekker :roll_eyes:

Ik had vandaag met wat collega’s onze donderdagmiddag borrel via Zoom. In het echt is leuker, maar het was leuk om wat semi-sociaal contact te hebben.

Was overigens voor het eerst sinds jaren dat ik mn webcam weer eens gebruikte. Na de borrel was ik licht aangeschoten en ben ik ook nog op omegle geweest waar ik heb gepraat met een Amerikaan die te bang was om uit huis te gaan om naar de supermarkt te gaan of een rondje liet lopen, maar wel elke dag vreemden van Tinder liet aanrukken omdat hij ‘nou eenmaal een hoog libido heeft’. Heb gezegd dat mensen zoals hij de reden zijn dat die maatregelen falen en dat het wel echt heel erg krom is. Maar hij vond van niet want hij liet ze wel meteen hun handen desinfecteren en douchen. Wat zijn er toch domme mensen op deze aarde.

5 likes

AHI_43545239353738353031_1_LowRes_JPG
:biggrin:

5 likes

Mijn nieuwe titel :joy:

5 likes

https://www.unitedwestream.berlin/?fbclid=IwAR3upl4wEqfpHtrwrJyY7LktnssikUwOFQNzA2dwnvDpZZHJZjEgihL17b4

Voor de liefhebbers van techno, Berlijn gaat gewoon door :hearts:

2 likes

Ik ken dit als ‘aan bal’ (bal tegen de muur) ‘stuiter bal’ (bal via de grond tegen de muur) ‘onderdoor’ (onder je been door tegen de muur ofzo geloof ik) en de rest weet ik niet meer. Kan me niets met fruitsoorten herinneren iig!

1 like