Andersom! Hopelijk worden er geen moeilijke vragen gesteld en gaat het gesprek gewoon duidelijk en snel.
Ah andersom is altijd spannender (vind ik).
Maar weet dat je niet binnen 1 seconde hoeft te antwoorden, maar dat je gewoon rustig na mag denken over je antwoorden.
Ahh haha. Ik woon in een soort constructie met een binnentuin maar je kunt dus aan de overkant bij allemaal mensen naar binnen kijken, en zij bij ons. Net stonden er 4 kinderen aan de overkant voor het raam uitbundig te zwaaien naar ons. Toen gingen ze iets op een briefje schrijven maar dat konden we nooit lezen vanaf hier. En toen gingen we uit het raam naar elkaar schreeuwen maar buiten âCorona!â konden we ook niks verstaan helaas. Mochten we ook hier in total lockdown gaan wordt het denk ik wel gezellig op onze balkons met 300 man in een kringetje.
We gingen gisteren door de McDrive en ze hadden de pinautomaat aan een stok geplakt en zo kon je pinnen.
Die persoon die dat verzonnen heeft zit zeker op de Creatief met Action en Alie FB groep
Ik ben dus in mân ouderlijk huis en ik ben daar zelden doordeweeks overdag. Komt mân vader ineens binnen uit zân werk (in het ziekenhuis). Ik hoorde de deur open gaan en dacht meteen fuck, die heeft koorts ofzo en moest naar huis. Ik, bezorgd âwat doe jij hier???â. Mân vader: ânou ik woon hier?â
Werkt die man blijkbaar op vrijdagmiddag thuis, wist ik veel :")
Ik lig sinds vandaag in het ziekenhuis met gebroken vliezen. En sindsdien vruchtwater verlies en veel te vroeg is om nu te bevallen! En mij van de artsen op het ergste moet voorbereiden. Als de baby nog week of langer blijft zitten nog wel kans maakt. Maar ze zeggen dat die kans klein is en echt rekening moet houden met het ergste. Ik ben heel de ochtend bezig geweest iedereen die ik lief heb op de hoogte te brengen. Ik mag één bezoeker per dag ontvangen maar niemand kan vandaag. En ik verveel me(ik heb wel mogelijkheid op de iPad te netflixen, Disney+ of ziggo go maar mijn hoofd staat daar niet naar). Plus als de bevalling doorzet dan kan mijn vriend niet aanwezig zijn omdat hij in quarantaine zit omdat hij besmet is dus er niet bij kan zijn. Dus dat maakt dit alles alleen maar nog kutter!
Ik moet plassen, maar als ik nu ga plassen word ik gebeld en als ik niet ga dan word ik gek. Fak ik ga gewoon nu
wat een onwijze klote situatie. Heel veel sterkte!
Nee wat ontzettend kut zeg
Heel veel sterkte
Jeetje, wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte, ik hoop dat er vandaag toch nog iemand kan komen en duim dat de baby blijft zitten!
Heel veel sterkte, wat een vreselijke situatie om nu in te zitten en dat je vriend nu ook niet bij je kan komen. Ik hoop dat je snel iets van een lichtpuntje krijgt. Knuffel!
Oh nee wat moet dat vreselijk zijn voor je/jullie. Heel veel sterkte gewenst ik duim voor jullie!
Wat een verschrikkelijke situatie. Liefs lieve baby, blijft nog binnen de buitenwereld is op dit moment toch niet mooi.
Ohhh wat een rot situatie zeg. Sterkte
Oh wat een nare situatie. Heel veel sterkte en ik ga duimen dat je kindje voorlopig nog blijft zitten. En misschien een simpel luisterboek of podcast opzetten? Als toch een beetje afleiding al kan ik me voorstellen dat je daar echt geen zin hebt.
Oh nee, wat een kutsituatie⊠Hopelijk blijft die kleine nog lang zitten!! Hoe ver ben je in de zwangerschap?
Wat ongelofelijk eng en zwaar om dit mee te moeten maken en op zoân manier. Ik ga aan je denken en heel hard duimen dat je baby blijft zitten en alles goed komt voor je
Ik post toch maar even iets vrolijks ondanks bovenstaande. Ik heb een halfuur geleden een maskertje opgedaan bij mn date omdat ik gewoon een soort van gek werd van verveling en hij vond het ok. Toen ik eerst het maskertje voor zn neus hield deed hij net alsof ik zn gezicht gezicht in de fik wilde steken sheehz. Maar toen ik het opsmeerde ging hij echt héél serieus stil liggen en het leek wel alsof hij bang was, wat ik zoân grappig gezicht vond omg. Dat maskertje had lichtroze kleur (net afgewassen trouwens ) en hij leek net een soort big. Ik heb gezegd dat hij nog ff moest liggen en heb toen fotoâs gemaakt hoe hij daar zo half als in een doodskist op bed lag. Echt tranen in mn ogen gewoon. Ik zat gewoon zo hard stuk te gaan in mn eentje terwijl hij maar gewoon lag. Ohhh
Heel veel sterkte