Heb je koorts ofzo?
Ben jij mijn vriend
Ik wil nu kaassouffles. Morgen maar patatjes bestellen
Ja godver⦠bad bunny post gewoon naakt fotos. Dit is echt niet goed voor mij. Als ik na 3 weken word los gelaten is geen enkele man meer veilig.
Oh echt? Daar is vast een stuk makkelijker aan te komen. Ga morgen meteen even iemand vragen om dat voor me te halen (voelt zo stom dit haha). Thanks!
Welke aflevering was dit?
Ik was benieuwd dus heb stukjes geluisterd, maar hij duurt 2 uur. Denk dat ik er dan net voorbij heb gescrolld steeds:p
Waar is die wijnkelder ik kom mn verjaardG vieren daar
To be fair is wat mijn ouders een wijnkelder noemen meer een wijnkruipruimte, maar daar past alsnog genoeg wijn in om te kruipen youknow
Vind dit bijna poƫtisch.
Heeft iemand toevallig de telegraaf van donderdag?
Op insta kwam in iemand stories de toespraak van Mark Rutte voorbij van NOS. Toen ging ik even op timeline van NOS kijken en kwam er dus een nieuwsbericht voorbij, duh, maar dat wilde ik helemaal niet zien zo vlak voor het slapen gaan Moet echt Instagram vermijden ofzo
Ik dacht altijd dat het best interessant zou zijn om in een gevangenis te zitten. Nou ben dr unmiddels wel klaar mee. Wanneer mag ik op verlof?
Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb en wil het zo op werk testen. Heb geen potje dus moet mān plas een (hele nacht plus een) uur ophouden. Help!
Zucht. Ben klaarwakker en dacht dat ik 100 dingen moest regelen voor mijn verjaardag. Maar nee, taart voor mezelf
Ik ben nog steeds wakker, why
Ik ben al een uur wakker, sinds 5.10, terwijl ik nog zó moe ben
Ik kan echt niet meer uitslapen. Help
Ik heb een week geen eetlust gehad, sinds gisteren gaat het eindelijk weer steady en nu ga ik sowieso ook kaassouffles halen voor vanavond.