Wat je even kwijt wil #34

Hoe doe je dit praktisch?
Ik wil dit mss met m’n ouders doen maar hoor je dan niet het geluid van de film galmen doorheen alle gesprekken?

4 uur :sweat_smile::+1:

Heb ook geen gordijnen nog niet dus werd wakker door de zon, maar wel relaxter dsn iedere ochtend afgelopen 3 weken :v:t2:

6 likes

Ik heb vannacht voor het eerst sinds jaren weer echt met mijn knuffel in mijn armen geslapen. Volgens mij heb ik behoefte aan contact…

13 likes

Ahhh ik hoorde dit op de radio maar zag het nergens staan dat het kwam! Vriend dacht echt dat ik gek was geworden.

1 like

Door dit topic ga ik vandaag ook maar een broodje kaassoufflee oorlog halen😍

2 likes

Ik zit in een familie app met schoonfamilie en er werd gevraagd of alles goed ging met iedereen. En nu worden er boomer memes gestuurd en zeggen ze allemaal dat ze zich vervelen etc. Ik zit hier in de stress voor een toets en moet morgen op de seh gaan bijspringen en zij zitten allemaal maar te zeuren dat ze zich vervelen :weary:

2 likes

Mijn dag is geslaagd als ik vandaag een brood en een pak havermout kan bemachtigen. Alleen crackers zijn toch wat karig…
Wordt vervolgd.

5 likes

Hoe laat was het? Ik kan het nergens terugvinden

Ik drink niet zoveel het spijt me :sob:

1 like

Twee hadden de film aan op hun tv en de tv stond ver genoeg van hun laptop (waarop zoom aanstond) om het niet te horen. Ik had de film op mijn laptop maar een koptelefoon op, dus dat hoorden zij ook niet. Het is ff afstemmen hoe hard je het geluid van netflix zet en het geluid van zoom zodat je beide goed kan horen.

1 like

Hoe ik me nu elke morgen voel bij het wakker worden

8 likes

@Blush het was inderdaad vannacht op npo3, maar onder de noemer van dwdd troost tv. Komt schijnbaar iedere dag met een ander programma.

3 likes

Ik heb voor het eerst in mijn leven iets op marktplaats gezet en ik snap weer waarom ik altijd alles wat ik kwijt wil gewoon weg geef of whatever. Wat een gedoe zeg haha

1 like

Ja precies, werk nog 2 weken thuis dus kan sowieso iedere ochtend al langer blijven liggen. En dat middagdutje klinkt aantrekkelijk :v:t2:

1 like

oh leuk!

Heb nu zelf zin in kaassoufles

11 likes

Ik heb je uitgenodigd!

1 like

ik heb ook zin een een kaassoufflé. en in bitterballen en in een frikadel speciaal en in een broodje kroket :sob:

6 likes

Ik kom de dag wel door :joy:

73 likes

Minimumprijs 5 euro.

• Ik bied 4,94
  • 's nachts om 3 uur: ik kan het nu direct bij u komen ophalen!!!
  • kun u het langsbrenge (persoon woont 200 kilometer verderop)
  • Het nichtje van de broer van mijn oma en daar de schoonmaaksters dochter van heeft net haar hond moeten inslapen, haar vader verloren, woont in een huis met schimmelplekken en heeft een relatie met iemand die haar vrijwillig in elkaar mept en 20.000 euro schuld bij de belastingdienst. Mag ze het gratis krijgen?
  • Ruilen tegen 4 toiletrollen?
27 likes