Wat je even kwijt wil #34

Gefeliciteerd!

1 like

Ik krijg gewoon echt steeds reclame van RyanAir en Vliegtickets enzo: goedkoop naar de zon? :sunny:
Ik snap dat deze mailings al lang ingesteld zijn maar het voelt zo debiel - maar ja ze hebben waarschijnlijk geen tijd om dat te wijzigen

1 like

Oh ik had je alleen toegevoegd maar niet uitgenodigd

1 like

Hahaahahaahahaha

1 like

Ik heb in bad gelegen met die peachy bathbomb :peach::peach::peach: van Lush en ik ruik nu zooooo gigantisch lekker naar perzikjes nu, niet normaaaaaaaaaal. Echt kut dat niemand langs kan komen om aan me te ruiken

25 likes

Ik zie dat Spaghetteria bezorgd nu en ze hebben truffel ravioli, yessssssssss

2 likes

Deze mag nu weer gedraaid worden.

3 likes

:sob::sob::sob:
Is het nog beschikbaar??!!
Ik: Ja.
3 minuten later: oh nee laat maar ben al voorzien
???

4 likes

" en andere op marktplaats kost ma 2 euro… mag ik deze ook hebben voor 2 euro? (die andere is ondergekotst en van voor de oorlog)

2 likes

Kut, ik heb woensdag niet gewerkt, want brak en moe maar dat moet natuurlijk vandaag ingehaald worden (y) Leek uiteraard woensdag een beter idee dan vandaag. Ok, niet zeuren, ik doe het zelf.

@Trenchcoat gefeliciteerd! Is de wijn al open? :grin:

1 like

Zou een leuke titel zijn <3

https://www.ubereats.com/nl/amsterdam/food-delivery/spaghetteria-wittevrouwensingel/HOKe3PE0QB227vWX8U62ew

1 like

Fout! Je hoort haar die iPhone te geven dan worden al je zondes je vergeven als je het leven laat. :wink: Dat meisje kan er ook niks aan doen dat ze opgroeit in een omgeving waarin dure telefoons de standaard zijn.

2 likes

Skkkkkkkk zeg dat maar niet te hard anders heb ik zo 2 iphones. :devilish:

2 likes

Kijk, dit zijn de betere boodschappen. Gefeliciteerd :balloon::tada:

Als je via Netflix een film wilt kijken kan je via Netflixparty.com (als je Netflix en chrome hebt) synchroon allemaal Netflix kijken en chatten (typen). Dus dat is zonder videobellen, maar dat kan je op zich nog wel doen als je dat echt wilt.

2 likes

ik woon niet in NL dus dat kan niet :sob: echt heb nu in zoveel thuis zit alleen maar zin in dingen die je hier niet kunt krijgen :sob:

1 like

Zit ook echt een vieslekkere saus op

1 like

Nederlands vraagje. Is het “hiervoor is het van belang dat men op de hoogte is van de tekstuele eigenschappen die een dergelijk verhaal onderscheidEN van andere genres” of “(…) de tekstuele eigenschappen die een dergelijk verhaal onderscheidT …”

Ik zou zeggen meervoud omdat eigenschappen meervoud is, maar het gaat om het verhaal wat juist weer enkelvoud is :face_with_monocle:

Het onderwerp is “de tekstuele eigenschappen” dus onderscheiden

Toch?

8 likes