Heel veel sterkte
Het klinkt alsof je er beter geen kan nemen…
Heel veel sterkte
Wat verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte
Pff krijg gewoon kippenvel en traanogen van je bericht… Wat vreselijk allemaal. Sterkte
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte in deze oneerlijke tijd.
Wauw! Die laatste ook, in die witte stukken met gaten zie je echt verschillende lagen.
Sterkte!
Ik ga nu een witbiertje drinken op m’n dagterras en straks frietje stoofvlees bestellen. En ik wilde nog een citroen-maanzaadcake bakken maar dat wordt morgen denk ik.
Heel veel sterkte
Weet iemand een plek waar ik online Rollercoaster Tycoon (PC, liever geen mobiele app) kan spelen? Mijn computertje kan de installatie van downloadbare versies niet aan.
Haha hier kwam net opeens een draaiorgel door de straat gereden
Sterkte! Mega heftig om mee te maken.
Mijn kindje is een week na zijn (vroeg)geboorte overleden. Mocht je er behoefte aan hebben, mijn PB staat open.
Als ik twee tips mag meegeven: zelf heb ik veel gehad aan de website van Steunpunt Nova (https://steunpuntnova.nl/) en zo zijn er nog meer websites/boeken. En praat of schrijf erover, zoveel als je wil.
Bij mij ook! Sommige mensen gingen door het raam geld naar beneden gooien ik heb niks gegeven want ik haat draaiorgels maar het was wel grappig
Heel veel sterkte, hopelijk mag je vriend erbij zijn. Zijn steun is nu juist zo hard nodig…
Wat ongelooflijk verdrietig. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor. Heel heel heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.