Wat je even kwijt wil #34

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Het klinkt alsof je er beter geen kan nemen…

13 likes

@MrsCarr ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Heel veel sterkte.

1 like

1 like

Wat verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte :heart::heart:

1 like

Pff krijg gewoon kippenvel en traanogen van je bericht… Wat vreselijk allemaal. :pensive: Sterkte :kissing_heart:

2 likes

1 like

Heel veel sterkte in deze oneerlijke tijd.

1 like

:heart::heart::heart:

1 like

Wauw! Die laatste ook, in die witte stukken met gaten zie je echt verschillende lagen.

1 like

:heart:

1 like

Sterkte! :heart:

1 like

Ik ga nu een witbiertje drinken op m’n dagterras en straks frietje stoofvlees bestellen. En ik wilde nog een citroen-maanzaadcake bakken maar dat wordt morgen denk ik.

9 likes

1 like

Weet iemand een plek waar ik online Rollercoaster Tycoon (PC, liever geen mobiele app) kan spelen? Mijn computertje kan de installatie van downloadbare versies niet aan.

1 like

Haha hier kwam net opeens een draaiorgel door de straat gereden

1 like

Sterkte! Mega heftig om mee te maken.

Mijn kindje is een week na zijn (vroeg)geboorte overleden. Mocht je er behoefte aan hebben, mijn PB staat open.
Als ik twee tips mag meegeven: zelf heb ik veel gehad aan de website van Steunpunt Nova (https://steunpuntnova.nl/) en zo zijn er nog meer websites/boeken. En praat of schrijf erover, zoveel als je wil.

5 likes

Bij mij ook! Sommige mensen gingen door het raam geld naar beneden gooien :joy: ik heb niks gegeven want ik haat draaiorgels maar het was wel grappig

1 like

Heel veel sterkte, hopelijk mag je vriend erbij zijn. Zijn steun is nu juist zo hard nodig…

1 like

Wat ongelooflijk verdrietig. Hier zijn eigenlijk geen woorden voor. Heel heel heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.

1 like