Hoe doe je het anders dan? Ik doe altijd gewoon droge lasagnebladen erin, dan duurt het ong 40-45 minuten voor het gaar is. Maar je kan ook gewoon even kijken en prikken met een vork na een halfuurtje ofzo?
Omg nu vind ik hem nog cuter ! Oude kaas is the best
Ik hou ook niet zo van pannenkoeken haha.
Ik ga heel goed op ābuurman en buurmanā op Netflix
Ajeto!
Ah thanks voor de tip. Deze ga ik morgen proberen!
In je eentje trainen vind ik sowieso heel moeilijk, ben dan veel sneller geneigd om het een beetje halfslachtig te doen. In een les met anderen samen kan ik opeens twee keer zoveel als in mān eentje thuis. Maar goed daar hebben we voorlopig niet zoveel aan natuurlijk.
Misschien moeten jullie de workouts samen doen @Monstertruck om elkaar te supporten! Via Skype ofzo.
Ik maak ze goed vochtig in warm water, zo is mijn lasagne sneller gaat. Maar okƩ ik laat het nog even in de oven.
Ze heeft ook leuke en niet onmogelijke non-cardio-filmpjes! Ik deel ze wel even in het fitnesstopic zo.
Ik heb het ook niet over cardio! Ik kan het in theorie ook allemaal in mijn eentje maar ik bedoel qua motivatie en doorzettingsvermogen dat ik het alleen thuis veel moeilijker vind dan als je het samen doet met anderen en je een beetje opgehypet wordt om tot het gaatje te gaan.
Ik doe dit altijd. Heb toevallig vandaag lasagna gegeten en die heeft 30 min in de oven gezeten.
Ik ben blij dit te horen want door jouw post had ik trek in de truffel ravioli maar ik ben nog steeds tegen hun geen-vrouwen-beleid. Dus goed om te horen dat het niet lekker is, dan mis ik nu ook niks.
Maar die ravioli is wel to die for met dat brood erbij
Nu ga ik zelf maar een soortgelijke pasta proberen te maken.
Thanks, die ziet er leuk uit en chill dat het gewoon 1 liedje is wat je direct na kunt doen.
Ja hij is zo leuk! Ik word er ook echt vrolijk van altijd. Heb meer van dit soort filmpjes even in het fitnesstopic gepost.
Kun je cheaten??
Niet overal volgens mij maar ik heb zeker restaurants gezien waar alleen mannen werken. Hun reactie erop? Een restaurant waar alleen vrouwen werken.
@MrsCarr Heel veel kracht de komende tijd. Helaas heb ik een soortgelijke situatie meegemaakt. Je mag me altijd een berichtje sturen
Op de bank met een fles wijn en Madagascar op tv .
Sorry maar ik ga echt dood dat jij dit zegr haahahha
Ik kijk Dare Me en het is echt een vage serie