Aaah jaa laatst nog op gedanst
Ik vind dat je dit al heel spannend beschrijft haha. Ik ga je boek toch eens op mijn lijst zetten.
Ik heb vandaag zoveel leuke dingen gezien voor in mijn nieuwe huisje zoveel zin om er te gaan wonen!
De wat…
Ja ik ben er geweest! Ik ben stiekem 55 en geniet van gratis patat met majnes.
Jij stond op ooghoogte! Hendrik niet.
Hahahha thanks! Maar ohh trust me… I can
Misschien kunnen we samen dansen als een dinosaurus van baksteen? haha
Haha ja dat liedje ken ik is alleen iets te snel voor sensual
Is vgm meer salsa. Daar ben ik nu nog te klunzig voor ahhaah
Ik heb t laatst wel gedanst maar ik dacht echt ik heb geeeeen idee waar ik mee bezig ben.
Zal ik ook maar mijn favo delen. Deze zing ik al weken. Heb hem alleen nog niet goes vertaald dus weet niet goed wat ik zing… ik zing t wel keihard in mannen hun oor ook.
M’n vriend is vrijwillig naar de snackbar aan het lopen rn zodat ik straks een kroket uit kan lepelen met patatjes. M’n zaterdagavond kan niet meer stuk.
Baksteenosaurus klinkt nog best goed.
Ik kijk de zapp awards en het is zo cute, ze zijn nu bij de veer-in-je-reet award waar kindjes lieve dingen gedaan hebben voor een ander
Hahaha het is jouw bed, goed jouw recht om er jouw vibrators in te bewaren. Vind het een handige plek juist!
De airbnb heeft een bubbelbad maar nu zit er geen stop in en die meid appt maar de hele tijd dat die er toch echt moet liggen
Ik heb mijn dagelijkse badsessies nodig ja
Ik neem al dat ee al 1 klacht is ingedient.
Totdat ze ineens 2 dagen niet meer in bad kan.
Wij hadden vandaag een verjaardag waarbij niemand kenden behalve de vrienden die ons hadden uitgenodigd. Daardoor had ik er eigenlijk niet zo’n zin in maar het is me helemaal meegevallen! We hadden zelfs zo’n leuke klik met een ander stel dat we morgen met ze op pad gaan eerst gaan we naar een museum en dan cocktails drinken