Wat je even kwijt wil #34

Nee mijn vriend appt met haar dus ik zei al ‘mag hopen dat je geïrriteerd doet tegen haar’ zegt ie van wel dus ik vraag laat eens lezen zegt ie ‘ok we will wait till tomorrow…’

En de drie puntjes zijn dan geïrriteerd doen

25 likes

Ja atm even niet zo want mocht ook al geen donuts pakken in de supermarkt

1 like

Dump hem…

2 likes

Groetjes uit bad!

25 likes

Bah bah en ik lig in een leeglopend bad met een handdoek op de afvoer

2 likes

Wollah?

Ligt er geen stop bij de gootsteen?

Jawel maar die is te klein

Shit

Ik ben er van ellende al uit gegaan want mijn vriend ging in de andere badkamer douchen en toen

WAS HET WARM WATER OP

4 likes

Hahahah hoe komen mensen daar achter dat dat werkt :joy::flushed: maar die hebben we ook niet bij de hand

3 likes

Ja heel creatief! Hep ze misschien op feesboek gelesen

5 likes

Beetje late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan! Ik heb mijne vorig jaar genomen en ik krijg inderdaad ook niets van de verzekering. Die aanvullende verzekeringen zijn vaak duurder dan hetgeen je vergoed krijgt, dus daar moet je goed op letten!
Bij mijn ortho krijg je na iedere “sessie” een factuur, dus eerst voor de foto’s, dan de scan, dan het plaatsen en dan de controles e.d.
Zo kan ik het prima betalen, maar ze gaven direct aan dat ze de grote facturen ook eventueel nog in termijnen konden doen. Ik moet zo’n 2,5 tot 3 jaar en dat gaat zo’n 1800 tot 2000 euro kosten, dus dat is ook wat goedkoper dan jouw schatting. Er is trouwens ook een beugel topic mocht je het interessant vinden :smiley:

Ik lees hier altijd mee (echt queen lurker niet normaal). Je post maakte me nieuwsgierig omdat je bezig bent met het schrijven van een boek en ik klikte de spoiler aan. Wat komt die naam me bekend voor? Heb ik dus gewoon een boek van jou in mijn kast! Zo cool! Voelt echt alsof een beroemdheid op het forum zit hahahaha vet idioot I know (en ongetwijfeld ook spuit elf)

11 likes

Facebook lijkt me wel de meest omslachtige manier om dat te doen idd, grote kans dat ze dat niet zien. Bel gewoon ff aan en vraag het face to face? En als het lang duurt en ze doen niks bel desnoods de politie. Maar het is nog vrij vroeg dus met een beetje mazzel voor jou taaien ze af naar de stad over een tijdje. Wel beetje aso dat ze niet ff van tevoren de buren hebben ingelicht en evt nr gegeven voor overlast. Zoveel moeite is een briefje in de brievenbus gooien ook weer niet. Hoop dat het wat stiller wordt voor je.

2 likes

Oh ja als dat gebruikelijk is in een soort buurtgroep ofzo is dat wel anders, ik had echt een soort scenario in m’n hoofd dat je dat bij je buren op hun timeline gaat zetten ofzo, haha. Leek me vrij random. Zou zelf ook niet de politie bellen op zaterdagavond om half 12, maar wel irritant natuurlijk! Hopelijk zien ze het.

Er liep een muis in de woonkamer en nu kan ik niet slapen

:flushed: heftig! Geen kat die je ergens kan lenen ofzo? Weglokken naar andere kamer met kaas?

1 like

Jaaa topfilm is dat!!

Ik heb een andere formulier wel eens geholpen door kattenhaar te sturen, blijkt te helpen tegen muizen. Als je het nodig hebt hoor ik het wel. Genoeg haar hier

65 likes