Wat je even kwijt wil #34

Ik heb een andere formulier wel eens geholpen door kattenhaar te sturen, blijkt te helpen tegen muizen. Als je het nodig hebt hoor ik het wel. Genoeg haar hier

65 likes

Wat een fantastische kat.

2 likes

Wat een geweldig beest, wist niet dat dat werkt!

@anon65426728 ja hij zit denk ik nog ergens in de woonkamer, maar mijn slaapkamer grenst eraan dus vandaar de angst haha

1 like

Ik heb gister met een date pizza gehaald, mijn pizza niet opgegeten gisteravond en letterlijk het enige wat ik vandaag gehad heb is die pizza? Als brunch, avondeten en nu als late night snack.

4 likes

Iemand heeft een feestje in de tuin. Heb ook een briefje gehad van de week, maar had eigenlijk wel gedacht dat ze op een gegeven moment wel de muziek zouden uitzetten, of tenminste uit zichzelf naar binnen zouden gaan zodat het geluid wat dempt. Waarschijnlijk te optimistisch van me :slightly_smiling_face:

1 like

Vaak hoor je toch dat vrouwen op een gegeven moment gedrag vertonen en dan denken: ‘Shit, ik ben precies mijn moeder geworden!’
Ik dacht net: ‘Shit ik ben precies mijn vader geworden.’ en dat is in veel opzichten positief maar op sommige vlakken wat minder.

7 likes

Ben er deze avond achter gekomen dat mijn vriend een ander heeft. Al mijn vriendinnen slapen natuurlijk al. Ik voel me zo eenzaam op dit moment :pensive:

1 like

Fuck yes ik krijg 3000 euro belasting terug.

En die chickies van het programma au pairs stonden aan de kassa vanavond en ze zeiden dat afl drie echt lit werd, dat jullie t weten.

32 likes

Wow wat ontzettend klote gewoon :pensive: kan me voorstellen dat je je eenzaan voelt! Ben je er toevallig achter gekomen, of heeft hij het je zelf gezegd? Heel veel sterkte in ieder geval. Je hart luchten mag altijd hier, want volgens mij kan je nog niet in members only.

Nee kan ik inderdaad nog niet. Ik ben er zelf achter gekomen. En toen ik hem er mee confronteerde kreeg ik alleen een appje dat onze relatie klaar is en hij morgen wil praten. Hij is nu met haar in een hotel

Ohh shit zeg
 ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik het echt zo naar voor je vindt! Dit is echt vreselijk gewoon.

1 like

Holy fuck dat is echt zo’n gigantische klootzakacrie om daar zo mee om te gaan? Heel kut voor je. Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en er straks vriendinnen wakker zijn die je kunnen steunen, veel sterkte!

2 likes

Jezus wat een tyfusactie. :dizzy_face: hoop dat je ondertussen wat steun van vriendinnen hebt. Sterkte :bouquet:

1 like

Die eerste twee moeten wel lukken toch? Werken in combinatie met een after lijkt me lastiger

Echt lief dat mijn vriend suuuper zachtjes uit bed ging voor zijn studie en 5 minuten later in en uit stormt en loopt te schelden omdat het internet het niet doet :joy:. Tot zover langer slapen.

11 likes

Jeetje, heel veel sterkte!

1 like

Wow wat naar
 Wat een rot actie ook van hem om er zo mee om te gaan, totaal respectloos. Heel veel sterkte en ik hoop dat je inmiddels ook bij vrienden terecht kan

1 like

Wat ongelooflijk kut zeg. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wakker worden en dan beseffen dat de koffie op is :sob: FML haat deze dag nu al.

4 likes

Ik ga zo voor het eerst sinds weken weer sporten. Zie nu al op tegen de spierpijn