Vond het wel grappig om te lezen dat meerendeel van de PVVers de nieuwsberichten slecht vonden. Echt typisch
Ze volgen daar vooral bloggers die hun eigen theorieën baseren op wat zij denken dat er is gebeurd. Zo beweren deze mensen bijvoorbeeld dat Anne Faber door haar ouders is vermoord omdat haar ouders niet genoeg moeite deden om haar te vinden.
Ah ja, maar dus niet één bepaalde site die heel populair is? Ik heb wel meer gekke dingen rond Anne Faber gelezen ja, bijvoorbeeld dat ze eigenlijk niet bestaan heeft, maar dat dit door de overheid is verzonnen om TBS’ers in een slecht daglicht te zetten, ofzoiets. Heel gaar.
Maar ook altijd van van die website afkomstig waarvan je denkt als ik hierop klik krijg ik een virus op mn pc.
Roverheid is mijn favoriete feesboektokkiewoord.
LICHTGETINTIËR is ook één van m’n faves.
Jaaa die had zulke dingen over Anne Faber geschreven ook.
Ah ja dit is de favoriet! Ik was zijn naam kwijt.
Zag er laatst eentje die de woordgrap “De VVD moet OPRUTTE” maakte. Ze worden steeds creatiever.
hahaha, oh jee. Zelfs de alternatieve media bemoeien zich ermee. Illuminatie
D666! GroenSLINKS!
Genieten, elke dag weer. Heb een speciaal lijstje met alleen maar Luxemburgvlagtypes en elke keer als ik hun tweets lees kan ik daar echt van genieten.
Mijn vriend en ik zijn een klein eettentje begonnen, we zijn sinds dit weekend open en het was zo leuk! Het was heel druk vandaag en alles ging goed en klanten waren tevreden. Nu zijn we helemaal gesloopt en blij.
Het weekend is weer bijna voorbij en ik wil het niet Zie gewoon iedere week weer op tegen de werkweek
Wat is leuk om te doen als je wel naar buiten wil, maar niet super lang en niet iets te actief wil
Vanaf wanneer vinden jullie het oké om aan potentiële oppasgezinnen (waar ik deze zomer zou kunnen slapen + op de kat passen) te vragen of ze al vakantieplannen hebben?
Ah wat leuk!! Wat fijn ook dat de eerste klanten positief waren!
@Luzarl Als je hun ook een dienst verleent, dan kan dat toch gewoon nu? Ik denk niet dat dit ooit onbeleefd kan overkomen haha. Het kan alleen zijn dat ze nog geen plannen hebben, maar dan weet je dat ook weer.
Dit was toch een vegan eettentje? Super leuk!
Ik vraag me dus af wat hier onder valt. Want in de zomer ben ik ook een lichtgetintiër. Moet ik nu het land uit.
Ik heb in januari al contact gehad met ze maar ik heb de precieze datum (of uberhaupt de maand) nog niet en die wil ik eigenlijk al wel weten, maar geen idee of nu dan te snel is
Website van dr belastingdienst is te druk.
Nee als je bijvoorbeeld een wedstrijd wint dan ben je Nederlander.
Ja als je je misdraagt, dan ben je een buitenlander.