Wat je even kwijt wil #34

Ah ja dit is de favoriet! Ik was zijn naam kwijt.

1 like

Zag er laatst eentje die de woordgrap “De VVD moet OPRUTTE” maakte. Ze worden steeds creatiever.

6 likes

hahaha, oh jee. Zelfs de alternatieve media bemoeien zich ermee. Illuminatie

2 likes

D666! GroenSLINKS!

Genieten, elke dag weer. Heb een speciaal lijstje met alleen maar Luxemburgvlagtypes en elke keer als ik hun tweets lees kan ik daar echt van genieten.

6 likes

Mijn vriend en ik zijn een klein eettentje begonnen, we zijn sinds dit weekend open en het was zo leuk! Het was heel druk vandaag en alles ging goed en klanten waren tevreden. Nu zijn we helemaal gesloopt en blij.

121 likes

Het weekend is weer bijna voorbij en ik wil het niet :sob: Zie gewoon iedere week weer op tegen de werkweek

Wat is leuk om te doen als je wel naar buiten wil, maar niet super lang en niet iets te actief wil

Vanaf wanneer vinden jullie het oké om aan potentiële oppasgezinnen (waar ik deze zomer zou kunnen slapen + op de kat passen) te vragen of ze al vakantieplannen hebben?

Ah wat leuk!! Wat fijn ook dat de eerste klanten positief waren!

@Luzarl Als je hun ook een dienst verleent, dan kan dat toch gewoon nu? Ik denk niet dat dit ooit onbeleefd kan overkomen haha. Het kan alleen zijn dat ze nog geen plannen hebben, maar dan weet je dat ook weer.

2 likes

Dit was toch een vegan eettentje? Super leuk!

1 like

Ik vraag me dus af wat hier onder valt. Want in de zomer ben ik ook een lichtgetintiër. Moet ik nu het land uit.

3 likes

Ik heb in januari al contact gehad met ze maar ik heb de precieze datum (of uberhaupt de maand) nog niet en die wil ik eigenlijk al wel weten, maar geen idee of nu dan te snel is

Website van dr belastingdienst is te druk.

Nee als je bijvoorbeeld een wedstrijd wint dan ben je Nederlander.

Ja als je je misdraagt, dan ben je een buitenlander.

2 likes

Oei… ik moet echt het land uit dan. Ik win nooit wat en over dat misdragen gaan we het maar niet hebben.

1 like

Ik wil iets kijken op Videoland maar heb al die 2 weken gratis gebruikt. Ik vind 8,99 echt duur :cautious:

Ik heb echt lieve collega’s maar soms erger ik me aan mijn lievelingscollega. Zij heeft 3 kinderen en ze moet te pas en te onpas vertellen hoe zij een single mom was met drie kleine kinderen (haar exman was door zijn beroep alleen in het weekend thuis) en alles zelf heeft moeten doen. En als iemand vertelt over de geboorte van zijn/haar kind dan heeft ze dat allemaal meegemaakt en vaak 10x erger. En moeders die het niet allemaal kunnen bijbenen of zich ‘overwhelmed’ voelen moeten zich niet zo aanstellen want zij was ooit een single moeder blabla. ‘Ik kon ook geen dutje doen met drie kleine kinderen, stel je niet aan met je moe zijn’…Daar komt het elke keer op neer.
Ik denk dan wel eens, nou good for you maar niet iedereen is zo’n tiger mom zoals jij. Laat anderen in hun waarde en ik persoonlijk kan mij goed voorstellen dat het allemaal niet meteen soepeltjes loopt als je net je eerste kind hebt gekregen…je moet toch ook groeien in die rol? Maar zij niet, want zij kon het toch ook meteen!!!:roll_eyes:

Sorry voor de rant maar daar erger ik me elke keer aan.
Heb ook wel een keer wat gezegd toen een mannelijke collega vertelde dat hij niet naar huis wilde naar zijn vrouw en pasgeboren baby omdat hij dan alles moest doen (boodschappen,koken,wassen, op de baby letten). Ik vond het ten eerste beetje ongepast dat hij dat zei want ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat tegen collega’s zou zeggen. Ten tweede begonnen mijn collega’s, nadat hij weg was, enorm over die vrouw te roddelen. 'Die doet echt niks lijkt het wel, zei een collega. ‘Ik moest het allemaal alleen doen’(die ene collega dus).
En ik zo: wow, we weten toch niet hoe het echt is bij hun? Zijn vrouw heeft een hele moeilijke geboorte gehad, dat kind huilt alleen maar en het is hun eerste kind. Geef die vrouw een break. Iedereen is anders.Toen mompelden ze : jaa je hebt gelijk,je weet het niet.

Ugh, of ze ook zo over mij zouden praten als ik ooit een kind krijg en overwhelmed raak?

1 like

Ja dat is de biecht haha. En ik vind het niet leuk want het is mijn lievelingscollega.
En iedereen luistert naar haar haha

Ergens kopje thee drinken is ook een leuk idee ja!

Pff heb morgen mijn eerst dag op mijn nieuwe werk en mort mijn hbo diploma zien te vinden… Help :sweat_smile::sweat_smile:

Staan al je diploma’s tegenwoordig niet op mijnduo? En veel succes morgen!!