Ja ik! Ik heb de sleep soft van Alpine. Pluggerz werd mij afgeraden als zijslaper, die filters schijnen nogal hard te zijn. Ik vind Alpine wel prima nu ik in een rustige omgeving woon maar harde geluiden hoor je nog steeds wel goed. In mijn studentenhuis met schreeuwende mensen en harde muziek deden ze vrij weinig.
Ik heb tot nu toe 44 verdiepingen gelopen vandaag. En steeds met dozen en zakken en weet ik het. Hoe verzamelt een mens in crisisnaam in een leven zoveel ZOOI?!
Geen idee. Ik zie de zijkant van een auto waar de grond in weerspiegeld wordt.
Ik zag het eerst ook niet hoor, omdat die auto zo weerspiegelt dus ik dacht ook huh waar kijk ik naar?
Ik ook, en dat stukje zwart wat je ziet is een band en de velg⦠Duurde wel even voordat ik het zag haha
Ik deed net mijn Bluetooth oordopjes in, drukte op de startknop en schrok me dood. Begint ie loeihard muziek af te spelen van ik denk iemand anders uit het appartementencomplex? Was de bedoeling dat ie een audiobook zou starten hahaha.
Ik laat hem al drie nummers lopen, omdat ik benieuwd ben wat voor muziek deze anonieme āsaboteurā luistert.
Denk dat diegene het zelf al uit had gezet en dat het nu gewoon doorloopt in combinatie met mijn oordopjes haha. Bij mij stopt ie namelijk niet.
Het gaat van hardstyle naar Rene Becker, wel grappig haha!
Het staat er ook boven.
Whoop whoop zit niet meer bij de bachata beginners. Maar intermediate. Begin me in te huren want voor je het weet ben ik booked en busy.
Ik vind Nienke Plas echt zo niet boeiend.
Is goed mijt. Kom je daarna mee naar feestjes bezette mannen versieren
Pfft ik kijk af en toe op adoptie sites voor hondjes want ik wil zo graag een hond en nu zag ik er net eentje staan die echt heel leuk is⦠makkelijk karakter, kan met katten, lief snoetje⦠ik heb nu alle tijd van de wereld want ik heb momenteel geen werk maar dat is ook meteen een keerzijde want ik heb nu dus heel weinig geld en ik verwacht eigenlijk niet dat ik binnenkort wel weer werk heb. Meh.
Aiai gevaarlijk. Heb dat ooit gedaan ivm die vage stamceltherapie van lisanneleeft en consorten en ik werd weggevaagd door domme comments die mij dom en ongeĆÆnformeerd (anders verwoord uiteraard) vonden. Ga dat rabbit hole niet meer in. Maar vind het dapper van je en een nobele zaak!
Okeeee dat was heel gezellig we hebben de hele dag samen doorgebracht, museum bezocht en cocktails gedronken. Ze lieten heel subtiel vallen dat het huis schuin tegenover hen volgend jaar in de verkoop komt dus volgens mij vallen wij ook in de smaak.
Haha klinkt bijna als een nieuw seizoen van Nieuwe Buren. Echt super leuk wel dat je zo opeens nieuwe mensen leert kennen met wie het zo goed klikt!
Ik heb zo zin om heel burgerlijk een weekendje in center parcs te zitten. Gewoon zoals vroegah.
Mijn like was voor wat liefde en voor de herkenbaarheid Je post juist echt veel dingen die ook door mijn hoofd gaan. Hoef je echt niet je excuses voor aan te bieden. Het is ook nou eenmaal lastig en al helemaal met dat gedoe nu, ik heb er ook veel meer last van dan normaal. We can do this!
Haha jaaaa dat schoot ook door mijn hoofd toen ze dat zeiden
We hebben zoān vriend die elke paar maanden een nieuwe vriendin heeft en dan denken ik en mijn vrienden zo, ugh weer nutteloze tijd investeren in een medium/saai iemand Zo ook vanavond dachten wij, maar zijn nieuwe vriendin is zoooo leuk en nu voel ik me lullig dat ik zo denk en ik hoop dat het nooit uitgaat tussen hun
ok goed verhaal ik heb erg veel wijn op
Pff ik was wat dingen aan het uitzoeken vanwege mogelijk nieuw werk. Nu was mijn opzegtermijn altijd 14 kalenderdagen (detachering 6mnd contract) en nu blijkt dat het per 1 januari gewijzigd is via de CAO naar 1 maand. Dat is echt ontzettend klote, want ik heb dus tegen dat bedrijf 14 kalenderdagen gezegd. Zo stom. Nu heb ik stress en kan ik niet slapen⦠uiteraard