Hebben mensen hier ervaring met geen recht meer hebben op studiefinanciering maar wel nog doorstuderen? Wordt in dat geval je studiefinanciering (of lening dan in mijn geval) automatisch stopgezet?
Misschien kun je vakantiedagen inleveren oid?
Hahah ik ging net even inloggen op de site van duo en naar mn studieschuld kijken omg hahaha hellep
ABORT MISSION
Ik stop nu met studeren
Ik had gisteravond een doos kinder chocola gekocht zodat ik een paar stukjes mee kan nemen naar werk voor na mijn lunch deze week.
Ik lach mezelf nu uit, terwijl ik het laatste stukje op eet.
Ik ben de regen echt zo ontzettend zat
Ja dat zou misschien nog een optie zijn. Al vraag ik mij ook af hoe moeilijk ze er over zouden doen mbt opzegtermijn. Aangezien de opdrachtgever ook te pas en te onpas medewerkers per direct laat vertrekken.
ik werk deze week op een andere locatie en ik vind het nu al super stom. Moet hier soort van meedraaien met de productie. Dus ik doe meetings daarvoor, maar moet ook aan mijn eigen werk. De standaard meetings die hier zijn, dan heb ik ook meetings van mijn eigen werk. Gaat niet echt samen.
Haha ja de combinatie is helemaal kut. Ik wil zomer, watermeloen en strand!
Mijn oma is vanmorgen overleden⦠vind het zozozo erg voor mijn lieve opa
Ah nee, zo kort op je vorige berichtjes Heel veel sterkte
Gecondoleerd en sterkte, ook voor je opa
Veel sterkte voor jou en je familie.
Gecondoleerd
Ik zou vandaag gaan sporten, stage voorbereiden, boodschappen doen, thee drinken met mijn tante en eten met vrienden.
Ik lig nog in bed. Boodschappen doe ik morgen wel, als ik tijd heb, sporten komt donderdag wel als ik tijd heb en eten met vrienden wil ik ook liever afzeggen.
Gecondoleerd Taksi
Een wonder, ik stond vanmorgen om 7:00 in de sportschool.
Morgen mezelf uit bed trekken, en er voor zorgen dat ik dit ook op mijn vrije dag doe. Als ik hier een ritme van kan maken, dan ben ik zooo trots op mezelf.
Wat voor soort programma?