Wat je even kwijt wil #34

Hahaha oeps ik heb het al verwijderd maar het is een soort spelshow met muziek

1 like

Bijna alle gasten die in de AirBnB logeren waar ik host ben laten shampoo e.d. achter en die neem ik lekker mee en zo heb ik eindelijk een goeie nieuwe gevonden! Love gratis uitproberen haha.

22 likes

Ah dankjewel! Lijkt me wel fijner om per factuur te betalen.

Heb het beugeltopic al doorgelezen, dqnk voor de tip! :slight_smile:

Ik heb na lang twijfelen een salontafel van Zuiver besteld. Net belde de postbode aan met 2 dozen van 10 kilo per stuk en heb ik dus 2 tafels ontvangen. In mijn hoofd had ik de tweede tafel al op marktplaats gezet maar ga zo toch maar bellen.

2 likes

Hahahahaha ik lach zo hard hierom :joy:

1 like

Ik moet zo les geven maar vind mij daar niet fit genoeg voor. Ik voel me al 3 weken tukker dan ruk.

Ik was even heel benieuwd hoe een fontein voor een kat er uitziet :joy:. Ik zag echt een soort landhuis voor me waarin de kat een eigen fontein had.
Google liet me echter zien dat het een drinkwater bakje is🤪

Ja ik dacht echt aan een fontein

En toen zei Google dit. Toen was ik even teleurgesteld

8 likes

Oh ja. Ja dat voldoet wel meer aan mijn verwachtingen van een fontein!! :smirk::yellow_heart:

1 like

Ik ga morgen Engelse les geven en wil eerst even peilen hoe het zitmet hun niveau. Dus wilde een leuke meme toevoegen because im not a regular mom, im a cool mom. Maar nu kan ik alleen deze vinden

afbeelding

Dat kan niet he.

20 likes

Jij geeft les aan kleuters toch? Dan misschien niet :stuck_out_tongue: Straks rennen ze allemaal huilend de klas uit. Maar dan weet je iig wel meteen dat hun Engels zo goed is dat ze dit begrijpen, dus doel bereikt.

Nee ik ben kleuterjuf af :sob: ik heb nu bovenbouw

haha ik denk dat ze het misschien wel kunnen waarderen. Is net op het randje denk ik, maar soms moet je een risico nemen?

Ik had ooit deze na een presentatie over mn wetenschappelijk onderzoek:

Werd niet gewaardeerd :rofl:

25 likes

image

3 likes

De stroom is uitgevallen op mijn werk en kon daardoor niet werken. Dus overleg gehad en nu naar huis en daar op afstand werken. De stroom is naar verwachting weer terug zodra ik thuis ben, maar vind het stiekem wel fijn om straks lekker thuis te werken dus ben hem snel gesmeerd haha

Zo dom weer dit. Ik heb me ziek gemeld bij mijn onderwijsinstelling, die zit aangesloten bij het ziekenhuis. Nu hebben we allemaal een mail gekregen met een corona richtlijn over reizen van en naar bepaalde gebieden. En nu zijn er serieus studenten die beweren dat ik corona heb en contact op moet nemen. Er is totaal geen reden om aan te nemen dat ik corona heb, doe normaal.

1 like

ik mag van mezelf geen jassen meer kopen maar dit is wel echt een goede deal dus ik post het maar als gratis service van mij

https://nl.opus-fashion.com/nl/mantels-wollen-mantel-haralda-heringbone-zwart

4 likes

Denk dat de kinders het zeker kunnen waarderen maar mijn mentor wat minder.

3 likes

Ik stond vanochtend heel bezorgd voor de spiegel omdat ik pijn had aan mijn schouder en een harde bult voelde. Mijn vriend: ja, dat zijn nou spieren.

Lollll. Heb 10 jaar op de bank gelegen en sinds kort aan het sporten dus ik kan nog geen spier van een gezwel onderscheiden.

29 likes

Ik haat het echt dat ik zo moeilijk kan opstaan. Ik ben om 00.00 in slaap gevallen en ben nu pas echt wakker… bijna 12 uur geslapen.