Wat je even kwijt wil #34

Oh ik was ff bang. Ik heb een nieuwe bankrekening en had vrijdag alle spullen ontvangen dus meteen alles geactiveerd en 15 euro van de oude naar de nieuwe overgemaakt om te kijken of het lukte. Maar dat geld kwam maar niet. En nu staat het erop gelukkig. Anders was ik gewoon 15 euro kwijt geweest. omg

Hahahahahah

Net gebeld door het nummer van de psycholoog. 2 weken geledne hebben zij last minute afgebeld, dus ik was al bang dat het nu weer niet door ging.
Maar ze belde alleen om te vragen of ik ook eerder kon (nou nee). Vraag ik: maar het gaat wel gewoon door dan? Ja natuurlijk mevrouw. Ja ik weet niet, ik vraag het gewoon.

Maar goed, had er al buikpijn voor en dat is nu versterkt… echt mega nerveus… :frowning:

Waarschijnlijk hebben er mensen afgezegd en hoopte ze dat jij eerder kon.
Waarschijnlijk hebben ze meer mensen gebeld om een gat te dichten.

Edit: ik snap dat je nerveus bent, het is mij echt positief meegevallen. Eerste keer was voornamelijk kennismaken en uitleggen.

1 like

Ja zo was het ook, dus ik snap het ook wel :sweat_smile:

Dit wordt niet de eerste keer, maar wel de eerste keer emdr dus ik ben vet zenuwachtig :see_no_evil:

1 like

Ik vond het heel heftig en ik was ook echt heel zenuwachtig, dat zal ik niet verhullen. Maar het heeft zoveel voor me betekend! Hou dat in je hoofd :slight_smile:

1 like

Topservice, bedankt!

1 like

Wauw mooie deal! Heb je ervaringen met deze site?

1 like

Een collega is overleden (ken diegene niet), maar er staat ‘… hield van bloemen, maar niet van orchideeën’. Love it, dat soort dingetjes op een formele rouwkaart.

23 likes

Pfff gordijnrails is naar beneden komen zetten doordat dochter eraan hing en nu een groot gat in ons toch al niet zo fraaie plafond.
Dit hing er al toen we het huis kochten…
gipsplafond is al wat verzakt en fragiel dus durf er niks meer aan te hangen. Denken jullie dat je een soort houten plank/plint op het plafond kan lijmen of bevestigen op een andere manier, bijv aan de muren? En dan daar weer rails op schroeven?

nee maar heb wel tijdje in een winkel gewerkt waar Opus werd verkocht en het is zeker een heel degelijk merk

2 likes

Nou dat zou ik niet doen, straks komt dat ook weer naar beneden en ben je nog veel verder van huis.

2 likes

Weet je dan toevallig hoe de maatvoering is?

als je aangeeft dat je de EMDR spannend vind moet dat wel goed komen.
EMDR zelf is niet eng. Misschien even navraag doen wat ze gebruiken, of ze het doen met piepjes of een ding dat voor je langs zwaait. (ik koos altijd piepjes, omdat ik met mijn ogen schiet als ik heen en weer moet kijken).

Geef ook aan als je bang bent voor de na-effecten ervan. Dan kunnen ze je daar ook bij helpen.

Mijn na effect was dat ik heel erg moe werd, maar ook dat ik opruimwoede kreeg.

Heel veel succes, als je nog even wilt sparren kan dat, kunt een DM sturen!

1 like

Dus geen gordijnen meer… :sweat_smile: heet in de zomer hoor.

Wat is dit nou dan weer, ik googelde tips tegen hoesten. Staat er zo’n suf lijstje met o.a. 1 tip: ‘laat je niet gek maken.’

Ok bedankt het hoesten is meteen gestopt waaaauw!

14 likes

Ja klusjesman zou het beste zijn maar ik bedacht me net dat je ook van die gordijnroedes hebt die je aan de zijkant aan de muur kan bevestigen. Alleen zal er in het midden ook een bevestiging moeten maar dat kan misschien nog wel. En dat plafond dicht ik dan zelf wel op 1 of andere manier.

1 like

Bah ik ben zo chaggerijnig vandaag. Wanneer houd het nou eens op met die regen, wind en al die andere ellende. Ik wil zon. Kan er niet meer tegen :weary: krijg hier echt een serieuze winterdepressie van.

1 like

Ik heb iets te koop staan op Marktplaats en nu kreeg ik zaterdag een berichtje van iemand die het wil kopen met de vraag of ik maandag overdag kan. Dus ik stuur terug: prima, ben om 14.00 uur wel thuis. Vervolgens hoor ik niks meer? Gisteravond nog een berichtje gestuurd of ik haar kan verwachten dan. En net nog gestuurd dat ik tot 14.30 wacht omdat ik de deur uit wil nog.

Gaat ze nog komen? Bloedirritant dit joh.

zou er niet teveel meer van verwachten. Heb dit helaas al zovaak meegemaakt op marktplaats :triumph:

1 like