Ik heb besteld yeeey ben echt benieuwd! Dankjewel voor het delen
Nice, swapfiets heeft net een fiets gebracht en heb echt zin om dadelijk van werk naar het station te fietsen. Hopelijk schiet het dan ook even op qua tijd. Geen zin meer in werk haha/
Niks meer van verwachten! Ik had niet eens meer zoân laatste bericht gestuurd.
Nouja, ik ben misschien naĂŻef maar ik hoop dan maar dat het een ouwe taart is die slecht is met internet en communiceren.
Anyway, ze is er nog niet, dus ik ga zo maar de deur uit.
En de hoogste klimmer in de angstzaai top 50 is Corona van 10 naar 18.
Is een rolgordijn dat je in het kozijn hangt geen optie?
âHelaasâ kunststof allemaal⊠en wil daar liever niks in boren.
Je hebt ook rolgordijnen die je met tape vast maakt!
@Koffiekopje, @ijsklontje, @MevrouwMand, @anon42392789, @Printemps, @Kurisu, @Zoeva, @Panda, @Oprah en @Luzarl
Sorry als ik iemand vergeten ben, maar ontzettend bedankt allemaal
Hebben daarnet (bijna) alles geregeld voor de begrafenis en het was fijn om er voor opa te kunnen zijn. Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, doet me echt goed
Net een soort voortgangsgesprek gehad bij mijn stage. Heeft iemand hoe ik de volgende keer mijn tranen in kan houden bij feedbackâŠ
Wat naar!
Was het wel opbouwend gegeven? Of gewoon ook op een rot manier?
Het was wel gewoon opbouwend (al vond ik wel dat ze er iets eerder mee hadden mogen komen ipv een paar maanden na dato, maar goed dat heb ik ook aangegeven). Maar mijn default reactie is tranen omdat ik me de kritiek zo sterk aantrek en me daardoor snel in een hoekje gedreven voel. Ook al kan ik me prima verdedigen en uitleggen wat mijn kant van het verhaal is. Mijn mond begint wel te trillen en mijn ogen te tranen. En die zichtbare emotionele reactie wil ik kwijt, alle tips zijn welkom
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het erg herkenbaar vind dus⊠geen tips
Ik snap echt zo weinig van wat mijn tandarts allemaal zegt. Hij heeft net WEER een uitleg gegeven over mijn kies (waar ik een wortelkanaalbehandeling moest/moet) en ik snap het gewoon echt niet. Behandelingen zijn voor nu afgezegd maar waarom precies? Geen idee hahaha. Behalve dan dat ik al een behandeling heb gehad daar in het verleden.
Moet over half jaar weer terugkomen voor controle en dan hebben we het we er wel keertje over ofzo. Het is ook niet alsof ik er nooit last van heb maar het is ook geen vervelende pijn ofzo en heb het al 1,5 jaar nu.
Sterkte
Ik ga LETTERLIJK dood ( sorry @Krabsalade loef het om dit te zeggen) van de spierpijn in mn armen/schouders.
Wij hadden vliegjes in de planten en nu is ons hele huis plantloos. Echt zo kaal maar in de zomer vakantie zijn we 5 weken weg, dus vind t ook een soort zonde om dan nu planten te kopen die misschien de zomer dan niet overleven
Ah wat naar dat je je zo voelde tijdens het gesprek! Ook al was de feedback overwegend opbouwend, het is heel moeilijk om het niet als kritiek op jou als persoon te zien. Althans, dat heb ik zelf heel erg: ook al geeft iemand feedback op wat ik DOE, dan zie ik het snel als een afwijzing van wie ik BEN. Het is in elk geval al supergoed van je dat je durfde aan te geven dat je dit liever eerder had gehoord.
Mijn tip voor dit soort situaties, is probeer het te benoemen als je bijvoorbeeld tranen voelt opkomen. Het is heel eng om te doen (en niet elke situatie is daar even geschikt voor), en het voelt misschien contra-intuĂŻtief om juist de aandacht te vestigen op je kwetsbaarheid op dat moment. Maar in mijn ervaring heeft het tot nu toe altijd geholpen (ook in een zakelijke context). Ik kreeg van niemand gekke reacties, en juist door het te benoemen i.p.v. ertegen vechten zakte de emotie vrij snel weer. Voor nu gewoon een knuffel!
Ik organiseer mijn nichtje haar verjaardagsfeestje en ik ben zo overdreven.
We zijn met zijn vijven en ik wil een taart maken, wafels en dan heb ik het hartige nog niet eens bedacht.
Ik heb allemaal slingers en misschien maak ik ook nog wel een pamflet.
LOL het mag nog ook, als ik hem maar voor half april inlever. Love her