Wat je even kwijt wil #34

Ik ga eind mei met een vriendin winkelen en ik heb echt zin om gewoon 300 euro aan kleding te kopen ofzo. Oke voor sommige is dit misschien niks vreemds maar zoveel besteed ik nooit in 1x aan kleding maar ben best wel wat nieuwe dingen nodig (sowieso keertje wat nieuwe dingen mag wel) en ik wil gewoon na mijn shopsessie nergens meer een tekort van hebben.

Oh en ik koop altijd goedkope kleding dus 300 euro is heel veel kleding. Besef me ineens dat je voor 300 euro ook een tasje vol kan hebben ipv tassen vol.

7 likes

Doet me gelijk denken aan deze pizza:

Die was zooo lekker. Maar opeens was ie verdwenen, echt jammer

11 likes

Ik ben zo klaar met studeren. Heb een enorme kutopdracht nĆØt niet gehaald, moet nog steeds iets inleveren waarvan de deadline allang is geweest, en moet voor deze week ook nog veel doen. Ik zit er echt even doorheen, gelukkig ga ik zo uit eten zodat ik zoals altijd weer weg kan lopen van mijn zorgen :ok_hand:t4:

9 likes

Ik had vandaag een afspraak redelijk in de buurt. Dus dacht dat het misschien wel een goed idee was om erheen te wandelen. Uurtje heen en uurtje terug. Het was geen goed idee. Zij met verkrampte ledematen groet u.

3 likes

Mijn nichtje is echt een vreetzakje, tijdens Sinterklaas had ze stiekem gevuld speculaas gepakt en was ermee naar buiten gelopen om het daar vervolgens snel als een bezetene naar binnen te proppen. M’n zus heeft dat toen gefilmd en het was echt fuckin grappig. Echt ze kon bijna niet kauwen omdat die wangen zo volgestouwd waren. En vanochtend had ze blijkbaar een paaseitje gepakt en ging toen op haar buik liggen op de bank met het kussen over haar hoofd toen m’n zus ff naar de wc ging. Ben benieuwd hoe dit later gaat als ze zelf mag bepalen wat ze eet. :rofl:

17 likes

Wat lastig zeg! Ik zou ook zo niet weten wat je kan doen, maar het klinkt ook echt niet gezond. Tja, het meer met haar bespreken? Pff en jij ziet dit steeds aan natuurlijk. Lijkt me wel heel bijzonder om te doen, die hike!
Btw: heb je nog met die jongen?

Oh man, m’n meeting vanmiddag ging niet door en ik heb best veel werk liggen maar ik de hele dag weggepist met Reddit lezen, elke keer viel ik weer in een nieuwe black hole van een rare subcultuur of denkwijze. Ik weet nu alles over Starbucks baristas, Amerikaanse nannies en femcels. M’n pagina’s content, uit te schrijven facturen en mailtjes wachten nog altijd.

7 likes

Lief dankjewel. Ik herken inderdaad veel van wat je zegt

1 like

Zo missen wij hier thuis de kip jambalaya van Knorr Wereldgerechten. Bij ons in de regio nergens meer te vinden bij verschillende supermarkten!

1 like

Is er iemand hier HR medewerken of recruiter met verstand van opzeggingen/opzegtermijnen etc. Want ik kreeg een antwoord van mijn recruiter en ik begrijp niet goed wat ze nou bedoeld. Zou ik dan een pb mogen sturen?

Lief van je :heart:
Ben inmiddels net thuis, ik had gezegd dat ik het best eng vond dus we zijn na haar uitleg meteen begonnen. En het viel wel mee gelukkig. Ofja, ik vond het best moeilijk om terug naar dat moment te gaan, maar toen ik daar eenmaal was ging het allemaal vanzelf ofzo.
Heb nu wel heel veel hoofdpijn en moe en het gevoel alsof ik zo moet huilen, maar komt wel goed.

18 likes

Heb je berichtjes gevolgd de afgelopen tijd en herkende je verhaal. Fijn dat het toch enigszins meeviel. Wees lief voor jezelf! :kissing_closed_eyes:

1 like

Fijn! Nu lekker rustig aan en lief zijn voor jezelf. Haal lekker patatjes ofz :slight_smile:

2 likes

Ik heb dus echt zieke chemistry met een studiegenoot. Hij is echt totaaaal niet m’n type en we hebben beide een relatie, dus zou er nooit wat mee doen. Maar elke keer als we elkaar aankijken of gesprek hebben voel je gewoon een soort aantrekkingskracht? Heel bizar

6 likes

Ik heb meeega spierpijn. Maar ik ga denk ik toch zo naar yoga, hopelijk helpt het iets!

ik kom net thuis van werk en zie dat ik de koelkast een kleeein stukje heb open gelaten vanochtend! ik baaaal, wat suf.
hopelijk valt de schade mee…

Ja zooo suf, dit gebeurt mij de laatste tijd super vaak? Echt zonde van de energie

1 like

Als je wilt mag je me een pb sturen hoor!

1 like

Omg mijn vlucht naar Rome is gecancelled :neutral_face::neutral_face::neutral_face::neutral_face:. En de geboekte accomodatie kan ik niet kostenloos annuleren. Moet ik daar weer achteraan

Ach :slightly_frowning_face: sterkte.

1 like