Wat je even kwijt wil #34

Heeft iemand ervaring met teamleader of teamcaptain zijn in een klantenservice bedrijf? (Webshop)

Gelukkig viel het mee. Lief zijn voor jezelf nu :hugs:

1 like

Lief :heart:

@Bird pizza staat in de oven :v:t2::blush:

5 likes

Ik voelde me een ontzettende moeke, met m’n zoogcompressen in m’n sportbeha. Maar 8 weken geleden bevallen en voor het eerst weer gesport💪

25 likes

Wauw jezus,mijn ex gaat trouwen met zijn nieuwe vriendin.Echt mijn hart breekt nog even een keer.Ze zijn net een jaar samen.Ik wou zo graag dat dit me niks zou doen.

1 like

Wat goed!
Veel slapen werkte bij mij goed. Ook de hoofdpijn. Pas goed op je zelf de komende dagen en doe niet te veel.

1 like

Helemaal blij omdat ik me bedacht dat ik nog een leuk sletten topje heb voor een dans avond hahaha.

4 likes

Ik heb dus expres een keer een pak koekjes op werk laten liggen omdat ik anders alles thuis alles zou opvreten. Op werk kon ik het nog wel handelen en het verdelen over de week.

1 like

Vanmiddag met mijn fiets naar het station gefietst en ik had niet verwacht dat ik dit ooit weer goed zou kunnen <3 (Persoonlijke redenen waar ik niet over in detail wil treden)

27 likes

Ik zou deze week naar het buitenland vliegen voor een evenement maar het is afgelast ivm corona :frowning: Niet eens een risicogebied. Meh.

Ook als je er geen ritme van maakt heb je het vandaag toch maar mooi gedaan! Lekker bezig :kissing:

@Croky kun je hem niet bovenaan de muur hangen ipv het plafond? Met een roede die iets van de muur afkomt?

Mocht iemand in een vrijgevige bui zijn doe mij maar 50% van wat & Other stories nu verkoop en doe vooral jezelf ook iets leuks cadeau. :blush:

1 like

Ik heb een nieuwe baan! Iets te weinig uur eigenlijk maar lekker weg bij die teringschool waar ik alleen maar uitslag van krijg :partying_face:

72 likes

Nog wel in het onderwijs of ben je iets heel anders gaan doen? :smiley:

Oh mijn goddddd die hele riolering verstopt :scream::joy:

1 like

De hand van een huisvrouw met restjes is snel gevuld.
Backstory: ik heb laatst een klacht (lite, het viel allemaal mee) ingediend bij de Appie omdat er een meisje achter de kassa haar haar zat te knippen op een rustige zondagavond. Vond ik gewoon echt heel goor en de kassa’s zijn hier sowieso een soort schoolplein in de pauze als er geen manager in de winkel is en ik had er genoeg van. Ik heb ook meteen iets tegen dat meisje gezegd erover en haar collega’s stonden erbij en keken ernaar.
Net was ik in de Appie voor paracetamol, dat moet tegenwoordig bij bij de balie en ik pakte meteen een spaarboekje voor de vershoudbakjes want dat is m’n favo zegeltjesactie. Het meisje achter de balie zag me dat boekje pakken, herkende me opeens (blijkbaar is die klacht in de groep gegooid) en gaf me meteen een halve rol zegeltjes mee “ja sorry voor m’n collega laatst, je had helemaal gelijk, hier heb je extra zegeltjes!”. Sickkkkkkkkk.

56 likes

Ja nog wel, bijles en privéles geven en daarnaast wat zzp bijklussen :grimacing:

1 like

Aah wat naar, logisch dat je je daar rot over voelt… Ik hoop dat je gevoel erover weer snel weer een beetje wegebt en dat je het een plekje kunt geven :kissing_closed_eyes:

1 like

Ohh ik vind dat zo’n leuk programma altijd! Laat echt zien wat je met een huis kan doen als je er wat verstand van hebt en anders naar de indeling kan kijken. Thanks voor je post, ik ga hem terugkijken.

4 likes

Bedoel je dat je je knieën als het ware op slot zet? Ik heb inlegzooltjes waardoor ik mn knieën niet meer op slot kan zetten, (en voor mn scheve ruggegraat), scheelt heel veel

1 like