Wat je even kwijt wil #34

Hoe kan je je haar achter de kassa knippen? Dan heb je geen schaamte

Jamaar daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Als in, mensen zijn niet op hun werk en doen dan maar wat. Maar op mn werk zo ik zo bang zijn dat ik betrapt word

Dat geloof ik niet want zie ze ook op funda kijken! Maar het programma koopt het huis voor de kopers. Ze zien het pas als de koopovereenkomst is getekend. Ik vind het in ieder geval een heel leuk programma :grin: .

2 likes

Moet dat of had jij pijn? Ik heb mn knieeen ook altijd op slot, ze buigen hou ik echt drie seconden vol

Volgens mij ben ik door een van de schrijvers van Death in Paradise gestalkt en hebben ze mij als inspiratie voor die nieuwe gozer genomen :sob:
Mijn moeder zei al dat ze de zenuwen van hem krijgt

5 likes

Ah nu ik geen keto meer doe kan ik weer gewoon fruit eten en het is allemaal zo lekker. Nu al zin in m’n vanille soja yoghurtje morgen met een banaan en een beetje muesli

4 likes

Ik vind hem echt een schatje!

1 like

Helaas niet, daar zit ook allerlei kunststof. Maar komt goed! Ga gewoon even puzzelen… :+1:

Ja ik ook, maar dit kijkt wel heel confronterend hahaha :joy:

1 like

Ja ik kijk. Deze mensen ook gewoon hun 1e koophuis met zo’n enorm budget :scream:
Ik zou dat nooit aan anderen toe vertrouwen

Ik heb scoliose dus vanaf jongs af aan al zooltjes, als ik ze niet draag krijg ik inderdaad eerder last van mn rug

Jaa al ongeveer 3/4 afleveringen

Ook een idee :+1:

Net nog gaan dansen, want ja ik zal eens iets missen :sweat_smile::joy:
Was heel fijn en afleiding enzo, maar nu ben ik thuis en ik zit op de grond en ik ben helemaal kapot. Ik moet mezelf naar de douche slepen nu. Wish me luck :joy::joy:

Succes! en daarna lekker naar bed en proberen je rust te vinden! :yellow_heart::yellow_heart:

1 like

Iedere maandag op bbc first zijn nieuwe afleveringen te zien.

1 like

Haha ja! Dat is wel een goede vergelijking!

1 like

Ik vind mezelf echt erg, maar ik ben twee jaar geleden verhuisd en heb toen allemaal van die Mepal Modula voorraaddozen gekocht voor m’n eten. Maar nu ga ik binnenkort weer verhuizen en wil ik eigenlijk glazen potten van de Ikea gaan kopen om daar m’n voorraad in te bewaren.

Maar er is letterlijk niks mis met de dozen die ik nu heb, behalve dat ik op ze uitgekeken ben :’’) wat een onzin.

3 likes

Ah vandaar, ik heb gelukkig geen rugklachten

Ik was er net een uur live op de lokale radio met mijn eigen radioshow! echt alles ging mis maar het was wel heel leuk :relieved::relieved:

16 likes

Oh herkenbaar. Breng ze naar de kringloop of zet ze op Marktplaats! Of je (her)gebruikt ze ergens anders voor…

Ik was net nogal flabbergasted. Liet vrienden van mijn man net even ons nieuwe huis zien, komen we op de slaapkamer en valt ze dus op dat wij allebei een apart dekbed hebben ( heb er wel altijd een plaid over dus ze zaten er echt bewust naar te kijken lijkt het wel…). Maar de reactie ging als volgt:

Wat? Slapen jullie niet samen?

• Uhm jawel?
  • maar met 2 dekens?
  • ja
  • neeeee nee echt?!? Ooh -naam man- nee echt! Gaat het verder wel goed tussen jullie?
  • ik zo uh ja en met jou?

Toen dacht ik: en daarom zijn dit dus inderdaad niet ā€˜onze’ vrienden maar ā€˜zijn’ vrienden.
Ik was er daarna ook vrij snel klaar mee en zei dat ik ging douchen en naar bed. ONDER MIJN EIGEN DEKBED… alllll byyy myseeeeeelf

33 likes