Haha rot op hoor. Niks zo chill als niemand aan je dekens hebben trekken 's nachts bemoei je met je eigen dekbed.
Watttt? Nee, so sad
Heb ik weer een kans minder om mijn favo reclame na te doen
Ik ben geen expert, ziet er wel uit alsof je op slot staat en volgensmij kan dat wel zorgen voor slijtage. Je zou eens naar een podoloog kunnen gaan
Hahahahaha wat erg dit. Ik zou het liefst zelfs twee aparte bedden hebben joh. Word soms helemaal gestoord van mijn vriend die een soort koala is in zijn slaap.
Ik heb vanmiddag bij rituals een nieuwe pillow mist gekocht. Ik heb net Mn bed verschoond en de de mist er overheen gesprayd. Nu lekker douchen en gewoon zin om zo naar bed te gaan.
Ik voel ineens zoān nostalgie naar het verleden, en dan vooral de tijd dat ik in Engeland aan het studeren was, mijn vriend ontmoette, alleen maar aan het feesten was, en dat ik geen zorgen aan mijn hoofd had behalve school en wat ik die avond ging doen met mijn vrienden. Iedereen was ook gewoon gezond en goed in die tijd. Mijn oma was er nog, mijn ouders waren allebei helemaal in top conditie. Man ik heb even een sip momentje⦠mijn leven is nu zo ontzettend anders van die tijd. Ik ben wel heel blij dat ik dat met mijn vriend heb mogen meemaken, hij is echt het ultieme souvernir uit die tijd eigenlijk haha. Maar ik weet niet, ik voel ineens zoān nostalgie naar die tijd, en hoe het toen was in het algemeen⦠meh
Ik heb zaterdag de Donny&Dave broek gekocht bij Laidl en hij zit teringlekker haha. No shame in my schooierspakgame
Ja hier ook! Echt vervelend
Outfit in stijl met je titel.
Ik vind het echt geen probleem als er iemand naast me komt zitten in de trein maar als bij de enige tussen halte de halve treininhoud uitstapt (en geen nieuwe mensen instappen) zoek je toch een vrije plek om te zitten? Or is it just me?
Ja daar kan ik mij dan ook wel weer in vinden. Maar als ik blijf zitten voel ik me ook weer een beetje bezwaard. Alsof je mensen dan met ājouā opzadelt. (Wat eigenlijk ook nergens op slaat maar zo voelt dat dan )
Aah wat zuur! Raar ook dat ze dat kunnen doen idd via automatisch incasso. Moet je daar niet voor tekenen of op een manier schriftelijk accepteren voordat dat überhaupt mag?
Ik heb zin in truffel ravioli van Spaghetteria maar ik vind het zo achterlijk dat ze daar alleen mannen aannemen dat ik daar nooit meer wil eten.
Wow ja, nu je het zegt. Kom er nooit maar had er laatst een hele ongemakkelijke date. En die ober raakte steeds mijn date aan als hij iets kwam opnemen :ā)
Geen truffel gezien helaas
:o werken er echt enkel mannen?! Of toevallig de keer dat jij er was?
Het is absoluut onmogelijk voor de bank, welke bank dan ook, om elke automatische incasso van te voren te controleren. āJoh stuur even het getekende machtigingsformulier opā. Sorry maar je snapt toch zelf ook wel dat dit niet kan?!
Er zijn daarom verschillende types incassoās (zakelijk, niet zakelijk, los of batches). Afhankelijk van het type is de controle anders. Niet elke incasso kan namelijk zomaar gestorneerd worden (vooral B2B, maar heb je als consument niks mee van doen). Daarom kun je als consument eigenlijk altijd storneren en een machtiging blokkeren bij je bank. Dan heeft je verhuurder mogelijk het kenmerk gewijzigd en het opnieuw geprobeerd (is nu net een jaar om oid?). Gewoon opnieuw blokkeren die machtiging.
Lees dit soort reacties zo vaak van je, probeer het gewoon te rationaliseren en niet zo primair te reageren. De ING of wat dan ook heeft geen plot tƩgen jou?? Dit had je bij ieder welke bank dan ook kunnen overkomen.
Nope dit was zelfs op tv (Radar volgens mij). Hun antwoord: we willen ook een restaurant open waar enkel vrouwen werken!
Maar wat ik me dan wel afvraag, ik heb een aantal jaar geleden een erfenis gekregen en een deel was met een nulletje teveel overgemaakt (i kid you not). Toen heeft de bank die dat overgemaakt had naar mijn rekening binnen een minuut dat bedrag min wat ik wel kreeg weer teruggestort (dus niet eens hetzelfde bedrag). Dat zou toch ook niet moeten kunnen? No way dat ze binnen een minuut iemand aan de lijn hadden van mijn bank die dat in orde heeft gemaakt, ze hebben echt zelf een bedrag van mijn rekening gehaald. Hoe dan. Ik vind het zo idioot.
Werk jij voor die bank
Nou ja, het is op zich niet zomaar iedereen, maar wel iemand die in het recente verleden een machtiging heeft gehad. Die wordt niet bij elke verhoging opnieuw bekeken. Misschien dat de verhuurder het zo heeft gedaan, omdat je te weinig overmaakt? In principe mag de verhuurder onder bepaalde voorwaarden 1 x per jaar de huur verhogen, zonder jouw toestemming. Ze moeten het je alleen mededelen.