Wat je even kwijt wil #34

Ah, op die manier. Zou dan gewoon die automatische incasso laten cancelen bij de bank en mocht het teveel betaalde niet gestorneerd kunnen worden, gewoon dat gedeelte inhouden op de volgende maand (onder vermelding waarom). Het is echt je verhuurder die hier fout zit.

2 likes

De beste vriendin van mijn moeder is overleden en ik vind het zo erg voor mijn moeder en ook voor de familie van die vriendin natuurlijk. Ze kenden elkaar al sinds de middelbare school.

1 like

Uh nee, maar heb wel bij banken gewerkt dus weet hoe het werkt :woman_shrugging:

Dat zou niet moeten kunnen nee! Als mensen zelf iets foutiefs overmaken konden wij nooit wat, dan was het kijken of we NAW konden achterhalen en persoon aanschrijven (nu met avg kan het helemaal niet meer volgens mij). Dus dat is vreemd :thinking:

Ja iedereen kan welk rekeningnummer dan ook opgeven op een incassoformulier. Zeker als het nummer handmatig wordt opgeschreven met lelijk handschrift kan het ook wel eens misgaan? Bij bedrijven werken ook gewoon mensen die een foutje kunnen maken. Daarom kun je storneren en blokkeren. En bij jou is het niet een onbekende uit Lutjebroek, maar je verhuurder. Dat hij dit zo doet is super niet netjes, uiteraard niet, maar je begint meteen te ranten over je bank. Die kunnen daar niks aan doen? Zeik dan op die verhuurder, HIJ zet die incasso erin. Je kunt een automatische incasso er ook niet telefonisch inzetten, jij kunt als particulier niet incasseren bij een ander. Dus dat slaat ook nergens op. Je kunt als particulier alleen zelf een automatische overschrijving instellen, maar dan betaal jij aan een ander en niet andersom…

14 likes

Sorry dat ik inhaak maar deze reactie slaat toch ook nergens op? Ik snap dat het een kut situatie is maar deze reactie slaat echt als een tang op een varken.

6 likes

Ik zie sinds gisteren dus wazig uit 1 oog, en het wordt ook slechter.

Ik heb mn huisarts gebeld, en half twaalf een afspraak. Ben wel echt zenuwachtig, want ik heb best een hoge sterkte ( -16 aan beide ogen) en heb ook wat meer kans op bepaalde dingen daardoor.

Het ging wel echt om honderdduizenden euro’s. Echt niet te doen, die werknemer zal in z’n broek gescheten hebben hahah

ik vind dit eerder als duistere praktijken klinken als hij steeds zijn naam en (maand) bedrag veranderd.

1 like

Hoe vallen die vans slip on? Zalando zegt een maatje kleiner bestellen maar dat vind ik een beetje overdreven

Ik zei tegen de fysio: misschien kunnen we mijn nek/schouders ook eens bespreken want heb daar wel regelmatig nog last van. Dat was echt mild wel en nu is het weer ellende. Kan amper mijn hoofd draaien en mijn hele hoofd voelt te zwaar op mijn romp/nek. Uitstraling naar armen. Meh.

Ik heb gewoon mijn eigen maat en die zitten prima. Niet zoals met de era’s dat je beter een maat groter kunt bestellen ofzo.

Ik wil even kwijt dat ik dankzij het vlammende betoog van @Zemraluani dit weekend washandjes gekocht heb en nu direct al drie dagen niet gedoucht heb. Bevalt me wel, al weet ik niet helemaal of dit de intentie was :grin:

12 likes

Kleiner?? Nee je eigen maat en de eerste keer dat je ze aan doet moet je je voet er in wurmen

1 like

Ah nee :weary:

En deze titel :joy::ok_hand:t3:

8 likes

Zat bikinifoto’s van mijzelf terug te kijken van 2/3 jaar geleden en omyy ik zag er echt goed uit toen. Zo zonde dat ik de afgelopen anderhalf jaar alleen maar ongezond aan het vreten ben. Maar zelfs toen was ik onzeker over cellulite op mijn benen en billen. Misschien tijd om de knop om te gaan zetten nu…

6 likes

Ik fietste door het bos en toen vlogen er 2 ooienvaars (wss een koppel) heel 1 meter van mij af over mij heen. Zoo gaaf.

Verder ben ik los gegaan in de action op the bigger the hoops the bigger the hoe oorbellen.

17 likes

en dan soundos uitnodigen :roll_eyes:

2 likes

Morgen :grin:

1 like