Wat je even kwijt wil #34

Ik heb de Mepal ellipse voor yoghurt/fruit en dan in het bovenste bakje muesli, soep kan er ook goed in denk ik, bevalt heel goed!! Lekt niet.

2 likes

lief!! ik houd het in m’n gedachten

1 like

Blijkbaar word er niet meer aangebeld door pakket bezorgers. En word er ook geen moeite gefaan om een pakket wat gewoon door de brievenbus past ook gewoon door de brievenbus te doen…
Dhl levert tegenwoordig gewoon standaart bij mn vreselijke buurvrouw.

Eindelijk lekker weer! Krijg meteen lente vibes :sunglasses:

4 likes

Een echte vrouw staat niet alleen achter het aanrecht, die wordt deel van het aanrecht. Ofzo.
Die motiverende plaatjes zijn vaak zo random eigenlijk

2 likes

Hahaha ik zie het al voor me dat je zo rennend door het huis een zoen eet, op een eend slaat, de afwas doet, stofzuigt, en ondertussen een publiek je aanmoedigt ā€œNU NOG MAAR EEN PAARRR EN DANN HOHOHOHO HO STOP HOā€

28 likes

Ik heb zoooo niet mijn dag vandaag. Moe, pijn, snel geĆÆrriteerd, geen concentratie. Wil ook echt vanavond allemaal vreten inslaan en dat opeten maar moet me inhouden :weary: (heb dit namelijk afgelopen weken al vaker in de week gedaan en ben dus weer aangekomen. Je bent een jojo of je bent het niet).
Is het al woensdag? Onee; is het al vrijdag? Wil weekend.

Net een groot deel van mijn T-shirts in een tas gedaan om te doneren. Alles wat xs is moet mijn kast uit behalve een paar oversized shirts die als een s vallen. Zo confronterend, maar ik weet dat het niet gezond is om ze te bewaren. Ben gewoon van nature niet die maat.
Voelt toch een beetje als afscheid nemen van een periode

11 likes

Mijn chilldekentje zit nu in de wasmachine en ik mis hem nu al. :disappointed: Ik leef echt dagelijks onder dat ding wanneer ik thuis ben. :sweat_smile: (Ik stel dit liever ook altijd zolang mogelijk uit maar ja op een gegeven moment moet je wel.)

11 likes

Zou je er van eentje niet wat kunnen maken een kussensloop of zo?

Ben bang dat ze daarvoor te klein zijn. Ik hoop dat ik iemand bij de kringloop er nog blij mee kan maken en dat ze ze daar uitdelen.

1 like

Ik bestel al 700 jaar hetzelfde bij de frietzaak en heb nu iets anders besteld.
Om zo uit mn comfortzone dit. Living on the edge.

21 likes

Ja dit @Karl_Lagerfeld
Zeker niet een maatje kleiner is mijn ervaring

Wooow sommige topics worden echt vaak gelezen… Ongemakkelijke momenten topic staat op 402k aan weergaven. :scream:

2 likes

Ik verander in mijn moeder. Ik kijk er gewoon naar uit om vanavond naar BBC First te kijken. Ben nog steeds van streek van de vorige aflevering van Call The Midwife :sob:

Ik ben om kwart over 4 naar huis gegaan, omdat ik me rot voel en nu voel ik me schuldig… wft is mis met mij.
En ik lig nu in bed en wil comfort food kopen, wat zal ik eten straks? (Gisteren had ik al pizza…)

Oehhhh oehh goeie. De volgende dingen staan op mn ideeƫnlijst:
Lasagne dus
Poffertjes
Croissantjes :+1::v:t2:

4 likes

Zo’n stokbrood met kruidenboter er al in? Met soep ofzo erbij

2 likes

Dit is de hemel, misschien eet ik dit morgen wel. De soep heb ik al in huis.

1 like

dit bericht heeft geen waarde zonder erbij te vertellen wat je besteld hebt :frowning: