Ik bestel al 700 jaar hetzelfde bij de frietzaak en heb nu iets anders besteld.
Om zo uit mn comfortzone dit. Living on the edge.
Wooow sommige topics worden echt vaak gelezen⦠Ongemakkelijke momenten topic staat op 402k aan weergaven.
Ik verander in mijn moeder. Ik kijk er gewoon naar uit om vanavond naar BBC First te kijken. Ben nog steeds van streek van de vorige aflevering van Call The Midwife
Ik ben om kwart over 4 naar huis gegaan, omdat ik me rot voel en nu voel ik me schuldig⦠wft is mis met mij.
En ik lig nu in bed en wil comfort food kopen, wat zal ik eten straks? (Gisteren had ik al pizzaā¦)
Oehhhh oehh goeie. De volgende dingen staan op mn ideeƫnlijst:
Lasagne dus
Poffertjes
Croissantjes
Zoān stokbrood met kruidenboter er al in? Met soep ofzo erbij
Dit is de hemel, misschien eet ik dit morgen wel. De soep heb ik al in huis.
dit bericht heeft geen waarde zonder erbij te vertellen wat je besteld hebt
Shit te laat. Morgen weer n dag haha
Ik heb nu soep, 1 croissantje en lasagne. En koekjes. En mango. Prima uitgebalanceerde maaltijd lijkt me
Vlammetjes en een of andere mexicaanse burger. Vlammetjes kende ik al wel dat mexicaanse ding was nieuw maar die vond ik mwa haha.
Ohja en een frietje speciaal om nog een beetje bij mezelf te blijven.
Lekker, noedels met diarree
Heujj ik krijg 93 eu terug van de belasting. Rijke tatta
Mijn kat gooit een lamp kapot die ik van mijn ex heb gekregen. Niet blij
Maak van je kat ook gauw een ex.
Kan je je titel eindelijk eens laten veranderen in āHad een kat?ā of āEx-kattenbezitterā.
Ik ben weer zo moe. Mijn b12 is nu wel op peil maar damn. Zit psychisch ook niet lekker hoor, maar dat uitgeput zijn is hels. Lig al de hele dag in bed, en ugh. Ik haat het. Ik help mezelf ook niet, en krijg mezelf ook het bed niet uitgeschopt. I
Ja ze staat al op Marktplaats. Draak te koop, anyone???
Was jij nou ook creatief met haken etc? Bij mij in de ESkliniek zat iemand die repen stof knipte van te kleine pyjamabroeken etc en er dingen van haakteā¦
Maar het is ook heel goed om het weg te doen. Om in je hoofd afscheid te nemen van die periode, anders blijf je er stiekem toch mee bezig is mijn ervaring. In ieder geval dapper!