Vind ik wel fijn om te horen. Ik keek net een filmpje van een faalangst examen van het CBR en ik dacht: ja hoor, hoe gaat dit me nou helpen. Dus fijn om te horen dat het voor jou wel heeft geholpen.
Vind het ergens ook moeilijk om te accepteren. Ik heb nooit eerder een black-out gehad. Ik was altijd degene die in ieder geval uiterlijk super rustig bleef en waarbij de zenuwen altijd snel wegzakte als ik beter was met een toets/practicum. En deze keer hield het maar aan. En ik heb een keer eerder rijexamen gehad en toen had ik het ook niet zoals nu⊠ik kon me er toen wel in vinden dat ik niet geslaagd was. Snap ook niet waarom het deze keer anders was? Misschien omdat het juist zo goed ging, had aan iedereen verteld dat het goed ging en iedereen appte me vanmorgen dat ze een goed gevoel hadden en er vertrouwen in hadden en dat ik het deze keer ging halen⊠goed bedoeld natuurlijk, maar misschien dat ik daarmee meer druk op mezelf heb gelegd itt de vorige keer, toen was het meer op hoop van zegen. Terwijl ik nu echt dacht dat het consistent zo goed ging dat het wel moest lukken. En bij een van de eerste bochten wist ik ineens nauwelijks aan welke zijde van de vluchtheuvel ik moest blijven, echt heel basale dingen âwistâ ik ineens niet meer. Het was best eng, heb het nooit eerder ervaren.