Nou, ik heb m’n behandeling gehad. Viel opzich reuze mee, het ontsmetten was irritanter dan die naald.
Heb nu alleen wel een watje voor m’n oog en daardoor lijkt het voor anderen waarschijnlijk wel erger dan dat het is.
Nou, ik heb m’n behandeling gehad. Viel opzich reuze mee, het ontsmetten was irritanter dan die naald.
Heb nu alleen wel een watje voor m’n oog en daardoor lijkt het voor anderen waarschijnlijk wel erger dan dat het is.
Bleh ik moet vandaag op werk iemand op een fout wijzen en vragen of het opgelost gaat worden (zij/bedrijf moeten hiervoor betalen) Ik sta in m’n recht om dit te vragen maar ik vind het hoogst ongemakkelijk en heb de mail nog steeds niet verstuurd.
Mijn deurbel staat standaard uit omdat een groep kinderen het op mijn bel gemunt heeft. Hij stond weer eventjes aan ivm een pakketje dus hoorde ze net weer belletje trekken.
Ik vraag mij inmiddels af of mijn huis voor hun dat spookhuis is waar de heks woont. Vind dat best cool, maar de wens ze magisch te laten verdwijnen overheerst
Ik kreeg van mijn rij-instructrice de tip om aan niemand te vertellen wanneer ik examen had, omdat ik ook heel zenuwachtig word van goedbedoelde appjes dat mensen vetrouwen in me hebben. Dan voelt het voor mij alsof ik die mensen teleurstel als ik het niet haal. Dus dat zou je de volgende keer ook nog kunnen doen. Gewoon voor jezelf houden dat je examen hebt (misschien één iemand iets vertellen zodat je wel je zenuwen kunt delen). You got this!
Ik ben echt super grieperig haha SOS. Heb echt spierpijn en algehele malaise. Geen last van mijn longen though
Ja dacht ik ook aan! Volgende keer faalangstexamen en even propranolol voorschrijven. Fijn dat je zegt dat het helpt, dacht er wel aan maar heb het nooit eerder gehad. Proberen waard, thanks.
Nee, ik ben juist heel beleefd en netjes gebleven. We hadden een (erg lange) discussie over de polisvoorwaarden. De interpretatie daarvan. Ik vond mijn argumenten wel goed en die van hen niet, maar ik denk dat ze me inmiddels zat zijn
Crisis, de bezorgdagen van Picnic slippen dicht door hamstergedrag. Zo overdreven.
Kom je er gewoon niet meer bij? Of zit hij vast gezogen (vacuüm)? Want dan helpt het nog wel is om er met je vinger langs te gaan of in de onderkant te knijpen om hem ‘los’ te maken
Faalangstexamen heeft mij wel goed geholpen omdat ik qua rijden ook klaar ervoor was maar echt jankbuien van hier tot tokio had. Dat die examinator dat normaal vond (Ik jankte zelfs bij hem bij het gesprekje van tevoren) en echt vond dat ik zeker thuishoorde bij de faalangstexamens gaf me wel rust. Hij deed echt zijn best me tot rust te brengen zodat ik zo goed mogelijk examen kon doen. Als jij echt vooral door extreme zenuwen je hele examen verpest zou ik het zeker aanraden. Helaas kan je altijd een minder leuke examinator treffen, maar in principe moeten ze allemaal extra getraind zijn.
Haha ja dat had ik de eerste keer ook en hoe meer ik begon te stressen en mezelf al naar de eerste hulp zag gaan van help mn cup zit vast, hoe vaster dat ding ging zitten. Maar als je dan probeert te ontspannen en een beetje perst dan lukt het wel.
Morgen, als je je hopelijk iets beter voelt, alsnog een klacht indienen?
Ik heb dat eens bij een gynaecoloog gehad. Was heel fijn terwijl ik daar met mijn benen wijd lag…
Niet dat je hier iets aan hebt, maar alleen even om te laten weten dat ik snap hoe kak dat is. Ik was ook te overrompeld om er iets aan te doen.
Ik lig nog in Mn pyjama. Ga me nu snel opkleden voor Mn vriend thuis komt zodat het lijkt alsof ik toch iets uitgevoerd heb vandaag
Als de volwassen professional die ik ben ga ik dit nu mailen en dan m’n laptop uitdoen en uit het raam gooien omdat ik niet geconfronteerd wil worden met het antwoord
Ik heb net als verrassing sushi besteld. Ben benieuwd naar de reactie van mijn vriend als de deurbel gaat
Wat leuk, bedankt voor deze tips
soms heb ik geen zin om te lezen maar wel in een verhaal als ik in bed lig
(ook een tip: het liedje “takkie is zoek”, te vinden op spotify hehe)
Ik had nooit echt een mening over Maxim Hartman, maar nu ben ik een boek aan het lezen over rouwen om je overleden huisdier, en blijkbaar heeft hij tegen de schrijfster gezegd dat ze nou eens moest ophouden over haar overleden hond en dat het “maar een dier” was . Dus vanaf nu vind ik hem een eersteklas hufter. Maxim Hartman? Eerder Maxim “Geen hart, man!”
Ik eet rijk gevulde tomatensoep maar heb het idee dat ik gewoon pastasaus aan het eten ben.
‘Rijk gevuld’ geeft me sowieso al de rillingen