Ik heb net als verrassing sushi besteld. Ben benieuwd naar de reactie van mijn vriend als de deurbel gaat
Wat leuk, bedankt voor deze tips
soms heb ik geen zin om te lezen maar wel in een verhaal als ik in bed lig
(ook een tip: het liedje âtakkie is zoekâ, te vinden op spotify hehe)
Ik had nooit echt een mening over Maxim Hartman, maar nu ben ik een boek aan het lezen over rouwen om je overleden huisdier, en blijkbaar heeft hij tegen de schrijfster gezegd dat ze nou eens moest ophouden over haar overleden hond en dat het âmaar een dierâ was . Dus vanaf nu vind ik hem een eersteklas hufter. Maxim Hartman? Eerder Maxim âGeen hart, man!â
Ik eet rijk gevulde tomatensoep maar heb het idee dat ik gewoon pastasaus aan het eten ben.
âRijk gevuldâ geeft me sowieso al de rillingen
Pff ik heb een pakketje van h&m perongeluk met mijn oude adres besteld. Hoop dat het met postnl komt, dan kan ik het misschien nog op een afleverpunt laten bezorgen of even met de klantenservice bellen, maar als het dhl is weet ik nu al dat het moeilijk moeilijk gaat worden
Ja, aan die naam mogen ze ook wat doen
Que
Vrienden van ons zijn sinds kort uit elkaar en nu is hun zoontje gister jarig geweest. Van de vader hebben we een uitnodiging gehad maar van de moeder horen we helemaal niks meer.
Voel me ook bezwaard om haar te appen en het voelt een beetje als âmoeten kiezenâ tussen hun.
Ik weet dat die vader ook al weer een âpotentieelâ nieuwe vriendin heeft en ik heb er dus al helemaal geen zin in om haar al te ontmoeten. (Tenminste, ik verwacht dat zij er dan ook zal zijn). Het gaat me veel te snel .
Vind het erg lastig.
omg, haar hĂłnd. Ik ga het nu aanpassen! (mijn hoofd is geloof ik wel overleden)
Vandaag sollicitatiegesprek gehad en net te horen gekregen dat ik de baan heb hier was ik vorige week super onzeker over, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Ik krijg een eigen kantoor baby
Ik las dit als: ik krijg een eigen kantoor-baby. Dus zag opeens een kantoor voor me met in de hoek dan een baby in een stoeltje.
Maar een eigen kantoor is erg luxe en gefeliciteerd met de baan!
Hahaha dat zou echt mijn nachtmerrie zijn, maar thnx
Bij ons in de straat zit een snackbar die afgelopen jaar al twee keer overvallen is. We vinden het vet zielig dus nu gaan mijn vriend en ik daar steeds eten halen om te supporten. Maar het is fokking moeilijk om een flinke rekening op te bouwen bij een snackbar? Nemen we snacks, patat en drinken, is het alsnog maar elf euro!?
Ah wel vet lief van jullie! Hebben ze milkshakes? Die zijn vaak nog wat duurder dan een gewoon blikje drinken (en lekker)
Ja, dat was een ontdekking inderdaad! En mijn vriend neemt altijd berenhap want die is het duurst. Met satesaus. Onze keuzes zijn puur prijsgedreven
Had dit pas ook gepost dus misschien had je het wel gelezen, maar Nothing much happens, bedtime stories is ook chill! Gebeurt dus helemaal niks, maar helpt goed om even te ontspannen voor het slapen gaan (ik heb de neiging om alles te gaan overdenken in bed en dit brengt focus op het verhaal en de details!).
Waarom voel je je bezwaard om te appen? Misschien kan ze steun/interesse juist wel goed gebruiken en wacht ze daar nu ook een beetje opâŠ
Haha ja dit is ook echt behoorlijk eng, baby arbeid? Volgens mij mag dat niet meer.