Wat je even kwijt wil #34

Pff ik heb een pakketje van h&m perongeluk met mijn oude adres besteld. Hoop dat het met postnl komt, dan kan ik het misschien nog op een afleverpunt laten bezorgen of even met de klantenservice bellen, maar als het dhl is weet ik nu al dat het moeilijk moeilijk gaat worden :joy:

Ja, aan die naam mogen ze ook wat doen

Que

4 likes

Vrienden van ons zijn sinds kort uit elkaar en nu is hun zoontje gister jarig geweest. Van de vader hebben we een uitnodiging gehad maar van de moeder horen we helemaal niks meer.
Voel me ook bezwaard om haar te appen en het voelt een beetje als ā€˜moeten kiezen’ tussen hun. :roll_eyes:
Ik weet dat die vader ook al weer een ā€˜potentieel’ nieuwe vriendin heeft en ik heb er dus al helemaal geen zin in om haar al te ontmoeten. (Tenminste, ik verwacht dat zij er dan ook zal zijn). Het gaat me veel te snel :rofl:.

Vind het erg lastig.

omg, haar hónd. Ik ga het nu aanpassen! (mijn hoofd is geloof ik wel overleden)

6 likes

Vandaag sollicitatiegesprek gehad en net te horen gekregen dat ik de baan heb :smiley: hier was ik vorige week super onzeker over, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Ik krijg een eigen kantoor baby :sunglasses:

82 likes

Ik las dit als: ik krijg een eigen kantoor-baby. Dus zag opeens een kantoor voor me met in de hoek dan een baby in een stoeltje.
Maar een eigen kantoor is erg luxe en gefeliciteerd met de baan!

19 likes

Hahaha dat zou echt mijn nachtmerrie zijn, maar thnx :smiley:

Bij ons in de straat zit een snackbar die afgelopen jaar al twee keer overvallen is. We vinden het vet zielig dus nu gaan mijn vriend en ik daar steeds eten halen om te supporten. Maar het is fokking moeilijk om een flinke rekening op te bouwen bij een snackbar? Nemen we snacks, patat en drinken, is het alsnog maar elf euro!?

42 likes

Hij is al onderweg. :eyes: :devilish:

7 likes

Ah wel vet lief van jullie! Hebben ze milkshakes? Die zijn vaak nog wat duurder dan een gewoon blikje drinken (en lekker)

Ja, dat was een ontdekking inderdaad! En mijn vriend neemt altijd berenhap want die is het duurst. Met satesaus. Onze keuzes zijn puur prijsgedreven

26 likes

Had dit pas ook gepost dus misschien had je het wel gelezen, maar Nothing much happens, bedtime stories is ook chill! Gebeurt dus helemaal niks, maar helpt goed om even te ontspannen voor het slapen gaan (ik heb de neiging om alles te gaan overdenken in bed en dit brengt focus op het verhaal en de details!).

1 like

Waarom voel je je bezwaard om te appen? Misschien kan ze steun/interesse juist wel goed gebruiken en wacht ze daar nu ook een beetje op…

1 like

Ik was bij een vriendin en we waren soep aan het maken maar het snoer van de staafmixer lag in de gasvlam en toen vloog het in de fik en sloegen de stoppen door en het gas was groen??? En zij was helemaal in de stress maar ik kon alleen maar lachen. Was wel gevaarlijk oeps.

En onze afvoer is verstopt en het ruikt naar rotte eieren, echt niet te doen. Ruik het ook op mn kamer, ben nu aan het luchten dus hoop dat dat helpt anders moet ik in die geur slapen.

6 likes

Haha ja dit is ook echt behoorlijk eng, baby arbeid? Volgens mij mag dat niet meer.

1 like

Waarom kijkt mijn moeder 3 uur per dag naar Ghost Whisperer? Eerst kijkt ze twee uur lang op SBS9 om vervolgens de dvdbox te pakken :neutral_face:

7 likes

word hier echt boos van??? de mf action in een prachtig monumentaal pand???

21 likes

Omg zijn wij zussen… Mijn moeder heeft gelukkig niet de dvd box.
Ik vone het vroeger wel helemaal geweldig maar nu vind ik het zo overdreven.

1 like

Hahaha same! Al vind ik de eerste seizoenen nog leuk. Daarna wanneer haar man doodgaat en in een ander gaat zitten, wordt het mij te veel.

3 likes