Wel voor nu maar tot het einde van het jaar. Denk dat er simpelweg niets te vinden is wat hierin wil en kan…
Edit: ik hoop dat er nu een ontwikkelaar komt voor een lange termijnplan. Iets van een markthal/foodhallen lijkt mij wel leuk.
Wel voor nu maar tot het einde van het jaar. Denk dat er simpelweg niets te vinden is wat hierin wil en kan…
Edit: ik hoop dat er nu een ontwikkelaar komt voor een lange termijnplan. Iets van een markthal/foodhallen lijkt mij wel leuk.
Ik heb besloten om in het kader van duurzaamheid herbruikbare sheet masks te gaan maken van een oud shirtje. Dat ga ik op maat knippen en ik heb vandaag plantaardige glycerine, rozenbottelolie, rozenwater en Sukin Facial Recovery Serum gekocht om het masker mee te doordrenken. Ben echt heel benieuwd en excited!! Helaas zit ik nog tot superlaat op school dus ik kan het nog niet proberen
hmm ja maar ben dan toch bang dat het wordt “ha het slaat aan, laten we maar doorgaan”
Ik belde m’n moeder een paar uur geleden, maar ze nam op met de vraag of ze me later terug kon bellen. Nu stuurde ik een berichtje of ze nog bezig was, wat ze wel heeft gelezen, maar ze reageert er niet op.
Ik ben verder totaal niet nieuwsgierig natuurlijk, maar ik wil toch wel erg graag weten waarom m’n moeder al de hele avond al bezet is ;p
Ik heb net m’n iPhone geüpdatet maar WhatsApp springt niet over naar het donkere thema
ik wist niet dat je op je iphone dus het donkere thema al aan moest hebben staan, daarna deed die 't bij mij. als dit toevallig ook het geval is bij jou kun je dat nog proberen haha
whatsapp zelf moet trouwens ook geüpdatet ;p
Elke keer als ik het geluid van een wekker op tv hoor krijg ik hetzelfde gevoel als ‘s ochtends, dat moment dat je wakker schrikt
Ja had ik al aan! Heb 'm net ook ff aan/uit gezet maar nope
Edit: oh hij doet het! moest WhatsApp ook nog los updaten. Zo fijn dit
Morgen als ik mij een beetje fit voel toch maar even naar de kringloop om mijn honger naar lelijke kleine 90’s tasjes te stillen. Achja, wansmaak is ook smaak.
Wel je aankopen showen dan hè
Wat is het voordeel van die donkere mode op Whatsapp? Ik heb elke avond standaard mijn telefoon op nachtverlichting, en dan heb je gewoon meer zacht licht.
Is dat donkere met witte letters nu op Whatsapp echt beter voor je ogen? Wit op donker leest toch lastiger dus juist meer werk voor je ogen dan andersom?
Ik heb zo’n hekel aan mijn haren wassen hè. Maar het wordt wel weer eens tijd.
Veel snacks zijn ook nog prima de volgende dag te eten als je ze even opwarmt in de oven, dus dan kan je nog meer bestellen!
(Ik heb ook echt een band met mijn snackbar en als ik te lang niet ben geweest vraagt hij of alles wel goed met me gaat… )
Dit is zo grappig. Urban Outfitters verkoopt een eigen kledingmerk met de tekst ‘Iets Frans’ erop in de stijl van Off-white, Fila etc en mensen dragen dat dus zonder te weten wat het betekent:
That name is a sticking point, though. Pronounced ‘ eeyets franz ’, it’s Dutch for “something French” – a hint at the La Haine influence. Tim, 27, stopped wearing the brand as soon as he learned what it meant. “Wearing words that you don’t understand is generally a stupid move and one I try to avoid – but when when those words transpire to mean something really stupid it’s considerably worse than that.”
Heeft iemand de perfecte “fun fact” of heeeeel grappig kort grapje? Moet me ergens voor aanmelden en dat is een vereiste om in te vullen.
En heb dus beetje hulp nodig haha.
Ik had dus een hvisk tas besteld om te gebruiken voor werk maar het is 3x niks.
Gvd wat moet ik nu voor tas???
Een mooie tas van & Other stories kopen of had je bijvoorbeeld 1 van hvisk gekocht ook omdat ze vegan zijn?
Wow dit is echt een goede tip, dit gaan we sowieso volgende keer doen. Haha, ja ik voel me helemaal protective tegenover deze snackbar. Wij waren ook een keer een tijd niet geweest met vakantie enzo, en toen zei de mevrouw van de snackbar dat ze dacht dat we verhuisd waren. Voelde ik me vet schuldig
@instantramen er staat ook al veel op internet dat het een 1 aprilgrap zou zijn omdat ie dan opent. Is toch een veel te duur en groot pand voor een action lijkt me? Het zou ook een nieuw concept worden… kan me er niets bij voorstellen
Ja mijn oude werk tas is van other stories maar die schakels gaan steeds stuk
Nu zag ik deze daar
https://www.stories.com/en_eur/bags/shoulderbags/product.grain-leather-hobo-bag-black.0240932001.html
Alleen die heeft weer precies diezelfde schakels (en is een rib uit me lijf)