de afbeeldingen willen niet inladen
Ja hij deed bij mij ook raar. Weet niet hoe je een foto invoegt maar als je intypt other stories hobo bag vind je 'm
Wil graag verhuizen. Woon op een prima plek alleen deel het huis met nog iemand. Deel alleen de ingang maar toch⦠Wil graag mān eigen voordeur. Sta al 10+ jaar ingeschreven bij woningnet voor een woning maar val overal steeds net buiten.
De ene keer verdien ik te veel/weinig, dan kom ik niet in aanmerking omdat ik single ben of ik laat geen sociale huurwoning achter.
Heeft iemand een tip voor een goede Amerikaanse deo die geen gele vlekken achterlaat? Gebruik nu die van Secret en die laat wel gelige vlekken achter
Waarom zou wit op donker moeilijker lezen? Zwart op wit of wit op zwart is uiteindelijk precies hetzelfde contrast.
Ik vind het veel rustiger kijken, heb alles op zwarte achtergrond staan. En ja gebruik ook zoān nachtlamp, maar vind wit alsnog veel te fel en onrustig kijken, zeker 's avonds.
Welke soort gebruik je daarvan? Heb er bij de gelversie nooit last van. Er is ook een speciale anti-vlekken
Nu nog de gewone creme versie. Trekt de gel snel in?
Jaa vind ik wel! Nog nooit last van vlekken gehad iig
Ik lees op internet gelijke verhalen, datze het ook moeilijker lezen vinden. Maar lees eigenlijk juist vooral dat wit op zwart rustiger is en ook voordelig werkt als je slechtziend bent. Maar ik zie het minder duidelijk ofzo? De gesprekken lijken ook minder gescheiden te zijn op Whatsapp.
Mijn vriend vertelt altijd hardop over de dingen die hij leest in boeken/tijdschriften. Ik vond het eerst wel schattig, maar inmiddels bloed irritant. Nu ben ik blijkbaar in een stadium dat ik zijn stemgeluid wegfilter, want al de hele avond vertelt hij dingen en ik zie alleen een mond bewegen verder niks
Dan ga ik die binnenkort proberen!
Heeft iemand hier ervaring met bodytec? En zo ja: is het te mooi om waar te zijn?
Haha dat was wel de druppel indd
Via instellingen - > chats - >thema kan je hem op donkere modus zetten als het goed is.
Vind het wel echt kut dat op whatsapp nu mijn eigen tekst een groene achtergrond heeft, krijg er echt Android vibes van. Zo lelijkš”
I looooove de nieuwe update van whatsapp!! Zo fijn!!
Love it dat jullie allemaal zo georganiseerd zijn en apps updaten enz.
Ik baal echt zo erg. Voor t eerst met mn vriend op vakantie en krijg ik de zoveelste blaasontsteking Had zoveel zin om morgen lekker te gaan skieen maar nee hoor, morgen eerst een arts zoeken hier en natuurlijk slaap ik er ook niet van⦠pff wat een ellende
āWist je dat Koalaās zo dom zijn dat hun hersenen bijna geen ribbels hebben?ā https://imgur.com/gallery/9GAes
Koala feitje nummer 2: ze hebben bijna allemaal chlamydia