Wat je even kwijt wil #34

Mijn vriend en ik willen eigenlijk totaal nog geen kinderen, maar de laatste tijd denk ik af en toe weleens met vlagen aan hoe het zou zijn als we echt een gezin zouden gaan vormen met een kleine, en dan vind ik het ineens heel schattig ofzo. Maar mijn vriend is meestal zijn diepe afkeer voor kinderen aan het uiten, dus meestal hou ik dat maar voor mezelf. Nu zei ik gisteren dat ik deze gedachte weleens heb, en toen zei hij ineens:‘ja ik ook weleens, echt heel vreemd’, en dat vond ik echt heel lief eigenlijk haha :joy: Ook al moet ik er meestal nog niet aan denken.

14 likes

Ik heb vanmiddag voor het eerst een afspraak bij de psychiater om over dingen over het verleden te praten. Volgens m’n therapeut heb ik NL ptss. Maar wat ik ervan begreep is het nog een jongen vent en ik vind dat al awkward, dus ik hoop stiekem dat hij er als een suffe nerd uitziet en zeker niet knap. Lijkt me zo ongemakkelijk bleh.

Ik ben ziek en dan droom ik altijd zo realistisch. Werd net wakker en was helemaal teleurgesteld omdat ik m’n dochtertje in m’n droom moest achterlaten. Ze was zo’n lieve en chubby baby en ze heette Elsa. Had echt een droombevalling en ook amper last van nabloeden en de dag erna ging ik gewoon werken omdat ik vergeten was dat ik bevallingsverlof had. Ik miste haar zo erg toen ik aan het werk was. En nu wil ik een baby.

10 likes

Ik was even iets aan her fixen op mn moeders telefoon. Toen zag ik dat ze 2x gebeld is door 2 verschillende nummers met een raar ken getal. Ik heb dat kengetal gegoogled en zag dat het nummers waren uit Sierra lione. Nou daar kennen wij niemand haha. Dus heb die nummers geblokkeerd en verwijderd en ga het haar ook niet melden. Anders raakt die meid in paniek en steld ze me 100erde vragen waar ik het antwoord ook niet op weet.

4 likes

Wij hebben hetzelfde de laatste tijd eigenlijk haha. Eerst wilde we het eigenlijk helemaal niet maar de laatste tijd denken we er wel steeds vaker over hoe het zou zijn

1 like

M’n vriend en ik gaven gister een mini huisfeestje met wat vrienden/studiegenoten. We huren ons appartement gemeubileerd. Dus hadden het daarover, dat we dat eigenlijk prima vonden zo en het toch wel eigen voelde. Zegt een vriendin ineens zo: “nou ik zou nog liever in een of ander crackpand wonen dan hier. Dan heb je tenminste je eigen spulletjes enzo.” En nu ik daar de volgende dag aan terugdenk denk ik: wtf? Wie zegt zoiets nou eigenlijk :joy:

40 likes

Nou zou ik voor langere tijd ook niet in een huis willen wonen met andermans meubels etc maar een crackpand is ook wel weer het andere uiterste. :upside_down_face:
Doe mij dan maar gewoon een primitief boshuisje.

3 likes

Hahah jezus wat een kut opmerking

2 likes

Hehe ik ben m’n broertje aan het opgeven voor First Dates :smirk:, maar ik vind het nog best lastig om al zijn wensen in te vullen haha.

9 likes

Misschien zou je het hem kunnen vragen. Of beginnen met de vraag of hij uberhaubt mee wil doen.

6 likes

Haha ja, hij weet er al van. Maar hij is nu niet in de buurt en ik dacht dat ik die lijst zelf al wel kon invullen, maar er worden nog aardig wat vragen gesteld waar ik eigenlijk zelf geen antwoord op weet.

1 like

Ik moet een opdracht maken over een moreel probleem en ik dacht oh dat doe ik wel in een paar uur. Helaas ben ik er al dagen mee bezig en lukt het me gewoon niet om een goed moreel probleem te vinden. Terwijl ik nog zoveel moet doen voor mijn opleiding zit ik alleen maar hier op vast te lopen. Dus als iemand een interessant moreel probleem voor me heeft, here I am!!

Ik heb net aan mijn manager verteld dat ik weg ga hier. Hij stelde zelf voor dat eind maart al mijn laatste werkdag zou zijn, terwijl ze eigenlijk een termijn van drie maanden hanteren. Vervolgens vertel ik het een collega die bedacht had dat ik alle rot klusjes voor haar moest doen totdat ze met pensioen gaat. Die zei direct dat ze mij groot gelijk gaf omdat je op deze plek toch niks bereikt en dat ze heel jaloers is op mij.

Woehoe ik ben hier eindelijk weg!

34 likes

Omg ik had 2 Franse jongens in het appartement waar ik host ben en ze hebben plantjes voor me gekocht, echt hoe schattig is dat!

15 likes

Anticonceptie bij risicogroepen ter preventie van zwangerschappen
Urgentieverklaringen en sociale huur (wie wel voorgang geven en wie niet)

2 likes

Ik voel me altijd heel belangrijk als ik degene ben die in de trein op het knopje moet drukken om de deuren te openen

43 likes

Overtollig huid verwijderen na een ingreep (kom even niet op de naam) dat een obese patiënt wel recht heeft op die ingreep en dan veel afvalt en dan met veel losse huid zit en last heeft maar zelf moet betalen??

1 like

“Vaker vragen of mensen konden herhalen wat ze zeiden” is echt een van de stomste adviezen ever. Als je al bij een arts komt voor gehoorklachten ben je dat stadium al ver voorbij. Ik zou zeker een verwijzing vragen naar een ander ziekenhuis.

3 likes

Als je toch bij de diepvries staat… bak ijs voor erna?

2 likes

Ooooooooooo bitch ik was die dingen vergeten.

Echt een ondiep schoteltje geluk die dingen.

6 likes