Olaz 7 in 1
Ik wil ZO graag het jetlag mask van summer fridays proberen en alles van Ole Henriksen en Drunk Elephant en en en
Mocht hier iemand zijn met een hele slechte dag . Bekijk dit gifje, je krijgt er geen spijt van. Beste gif van 2020.
Nee maar echt. Rule 34 is geen grap. Ik zocht soms weleens zulk soort dingen op om te lachen, en Justcartoondicks is echt de meest bizarre website die ik ooit ben tegengekomen. Echt Spongebob die bijvoorbeeld Gaston van Belle en het Beest pijpt ofzo
Wie is de doelgroep voor dit? Zijn er dan echt mensen die daarop zitten te rukken?! I can’t haha
Ja maar ik wil geen dupes, zo erg ben ik dan ook haha
Ik voel me niet helemaal fit. Maar ik wil mezelf niet gek maken dat ik ziek word.
Maar er zijn wel veel mensen om mij heen wat ziekig.
Ik mis scrubs op televisie.
Mag Vladimir er ook bij?
Ik ben nu bezig om nog meer kleren weg te gooien van toen ik een eetstoornis had. Het voelt goed, maar ook confronterend. Heb nu al 2 tassen en een vuilniszak vol
Ik ging gisteren naar de snackbar maar ik was 10 min. Voor sluitingstijd en ze hadden de deur al dichtgedaan. Toen deed die vrouw weer de deur open maar toen vond ik het zielig voor ze als ze weer de frituur moesten aanzetten dus heb ik maar een flesje cola alleen gekocht.
Ok 4 big shoppers en 1 vuilniszak. Ik heb helaas geen big shoppers meer, dus ben klaar vandaag
Gister zat ik in de trein met een vrouw die zomaar tegen me begon te praten. Nou vind ik dat prima, gebeurt me vaker. Maar ze begon over het geloof en over de dingen die zij gelooft. Dus ik doorvragen, superinteressant. Maar ik denk niet dat ze ze allemaal op een rijtje had, want ze had een beetje een raar verhaal. En ze zei dat ik de waarheid moest zoeken enzovoort. En toen de studiegenoot met wie ik samen reisde ook maar iets zei over wat wij geloofden, werd ze superboos. Toen zei ze weer dat we de waarheid moesten zoeken, toen zei ik dat dat voor ons allemaal geldt. Daarvan werd ze zo boos dat ik bang was dat ze me fysiek zou aanvallen. Ze keek me recht aan in mijn ogen en zei dingen waar ik al heel onzeker over was, die sprak ze over me uit. Het was zo naar, het was alsof ze recht in mijn ziel keek. Zo naar.
Terwijl we echt super respectvol waren en gewoon probeerden te begrijpen wat zij geloofde. We zijn toen gewoon rustig weggelopen en ergens anders gaan zitten. Maar ik voel me er zo naar over.
Ik heb het idee dat ze een beetje psychotisch was, maar het idee dat ze zoveel dingen zei die ze niet per se kon weten, is echt eng.Ben nog steeds een beetje van slag
Jakkes, klinkt echt als een enge vrouw en een nare ervaring
Wat naar! Misschien waren het dingen die ze niet kon weten die net zo werken als horoscopen? Dus dat ze zei ‘ja want die narigheid uit je verleden etc.’, dat is voor iedereen herkenbaar natuurlijk. Hoop dat je het kan relativeren en dat je je snel weer op je gemak voelt!
Pokebowl!
Waarom heb ik altijd miljoenen batterijen maar nooit de goeie…
Ik zie m’n date zelden door de weeks maar nou kon het en hij ging net weg. Ik zei van vergeet je rugzak niet, we gaven elkaar een kus en toen hij de deur uitging zei ik nog snel byebye good luck at school! Hij zit niet eens op school hoe kom ik daarbij alsof ik m’n zoon uitzwaai naar de basisschool. Heb heel weinig geslapen dus geef dat maar de schuld.
Haha ik vind jouw verhalen over je date altijd zo gezellig klinken
@Pantalones @instantramen sorry tag jullie even want iedereen irl denkt flikker op met je stedenbouw (snap ik), maar hebben jullie de nieuwe plannen voor Rotterdam Rijnhaven gezien? Ik vind het zo vet he
Ik wil alles weten