Wat je even kwijt wil #34

Ik heb deze week mijn eerste werkweek gehad bij m’n eerste echte fulltime baan en ik ben zo zo zo blij. Het is echt leuk en gezellig en de werkzaamheden zijn tof. Nooit gehad dat ik dit ooit zou uitkramen over een fulltime baan.

47 likes

Hier heb ik dus mijn goede muziek voor afgezet.

Een vlotte iets zwoele meezinger ‘Vakantievlam’ uit de pen van Waylon van der Heijden.

Ik dacht heel even dat Bibi’s Waylon dit prachtnummer had geschreven maar dit zal wel een andere zijn.

2 likes

Ik kan niet kiezen wat mijn favoriete deel is, sgatje in Turkije decor, hipster bril close up of Famke Louise haardracht met wilde danseressen

8 likes

Ik vind die vlechten zo niet oke

2 likes

Klopt maar dit nummer en de clip :joy::sob:

2 likes

Realistischere weergave van Roy Donders

4 likes

Moest net nog een paar rondjes extra rijden voor een parkeerplek en toen kon ik precies Thijs Boontjes afluisteren en nu zit het in mijn hoofd. Mijn kat is duidelijk minder fan want ik word me toch een partij boos aangekeken tijdens het fluiten. Misschien weet hij nog niet dat ik nog veel valser zing.

3 likes

Ik heb sinds een maand een nieuwe abo bij vodafone en extra korting gekregen. (ben al 15 jaar klant)
Nu heb ik vandaag mail gekregen dat ik een upgrade krijg en dat mijn 10gb 20gb wordt!

Dat is incl. De extra 5gb elke maand 25gb!!
Hoe krijg je dat überhaupt op!

Maar goed dank jullie :grin:

2 likes

VAKAAAANTIEVLAM

2 likes

Haha ik heb door al die acties nu 30gb. Hoef me in elk geval geen zorgen meer te maken of ik wel de hele maand internet kan gebruiken tijdens het reizen van/naar werk. :rofl:

1 like

Ik denk dat ik ook niet zo snel naar iets anders hoed. €15,- voor 25gb en de rest onbeperkt.

Oh dan is het extra fijn!! Dat je het goed kan gebruiken.
Ik gebruik gemiddeld 5mb per maand.
Ik hoef me dus nog lang geen zorgen te maken!!

(Ik heb dus een 5mb afgesloten met ziggo maakt 10. Krijg nog extra 5 en kwam totaal op 15. Nou ook echt zat dacht ik! )
En nu dus 25 damn

1 like

@Kaarsgeur is het nog gelukt bij de hema?
Bij mij hebben ze het toen handmatig in de computer opgezocht in het filiaal waar ik het product had gekocht.

Ik heb echt een pareltje op united wardrobe gescoord maar die meid stuurt ‘m maar niet op. Ze heeft nog 3 dagen, maar KOM OP IK WIL HET.

1 like

Soms vind ik mezelf echt ontzettend overdreven.

Als ik een excelsheet maak van de voorraadpotten die ik wil en hoeveel me dat zou kosten, bijvoorbeeld.

21 likes

Jeetje wat heftig om te lezen, ik hoop op het beste voor je! :heart:

1 like

Ik kreeg de groetjes van de moeder van mijn vriendin en ik vind dat echt zo lief. Voel me altijd thuis als ik bij hun ben. Kreeg vorige keer zelfs eten mee.

7 likes

Lijkt me super spannend! Hoop dat je snel uitslag krijgt!

1 like

Ja die was voor jou, wat gek dat hij de mention niet pakte.
Gelukkig kun je je focus nu nog even weerleggen lees ik :heart:

1 like

Wanneer ben je uitgerekend? Voor mijn gevoel ben je al lang zwanger haha

6 likes