Wat je even kwijt wil #34

Mijn vriend zei gister ook dat hij er niet raar van opkijkt als hij dit weekend ziek wordt, dus ik vroeg waarom en toen zei hij (super geïrriteerd, alsof ik echt een rare vraag stelde) “ja omdat mijn neus dicht zit!!”
RIP

24 likes

Ik heb geen zin om te werken en dat heb ik nooit. Alleen maar omdat ik met zo’n emo 20 jarige collega moet werken die altijd ziek is en eerder naar huis wil omdat ze ziek is maar wel iedere dag uit gaat

Haat dr haat dr haat dr

9 likes

M’n Dopper op werk ruikt officieel naar schimmel :cry: nam net een slok van het laatste beetje water, ZO VIES

Wanneer krijg je de uitslag van je gastroscoptie?? Klinkt wel xanax zeg, was het lekker ook?

Hahaha ik bedoelde lekker als gevoel :joy:

1 like

Het is de hele week al rustig op werk en ik heb zojuist de middag vrijgenomen, omdat ik voor m’n gevoel geen dingen te doen heb die NU afmoeten, maar ik kan er niet echt van genieten ofzo?

Nu ik dit lees ga ik dat wel doen, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op.

Ik ga toch maar eens de was opvouwen en mijn slaapkamer opruimen. De 2 klussen waar ik de grootste hekel aan heb :sweat_smile:

1 like

Het is nog geen 2 uur en ben al aangeschoten. Word een goed weekend dit.

32 likes

Zal wel een benzodiazepine zijn geweest, kan goed midazolam zijn.
Wel fijn dat je niks meer weet inderdaad, als je het zo hoort van de arts. En altijd een opluchting als je zoiets eenmaal gehad hebt, hoef je er niet meer tegenop te zien. Hopelijk is de verdere uitslag ook goed!

@Zemraluani jaaa zag het ook langskomen, ben heel benieuwd hoe het wordt!

2 likes

Volgens mij zag ik jou net lopen @Dazed! Heb je een rode jurk en een bontjas aan? Ik herkende je aan je haar btw

Ja dat lijkt mij ook heel raar! Midazolam wordt ook gebruikt om onderzoek te doen naar (verschillende soorten) geheugen, om tijdelijk amnesie te simuleren. Dus klopt wel dat je geheugen (bijna) weg is, maar lijkt me inderdaad heel vreemd omdat je het op dat moment waarschijnlijk wel bewust meemaakte. Al heb ik ook weleens een blackout gehad door alcohol, dus kan me er wel iets bij voorstellen haha. Maar dan maak je dingen op het moment zelf niet echt helder mee :’)

1 like

Haha prachtig. Ik heb dit ook gehad. Maar helaas toch te veel mee gekregen van de behandeling waardoor ik dr behandeling erna voor diepe sedatie ben gegaan, narcose dus.

1 like

Ja dat was ik denk ik inderdaad! Of heeel veel toeval

4 likes

Leuke uitstraling heb je! Je was druk in gesprek met de jongen met wie je was btw anders had ik misschien wel wat gezegd (als ik had gedurfd), niet dat je denkt dat ik zo naar je zat te loeren

downloadfile

27 likes

Oh great. Een coronabesmetting in mijn woonplaats. Gelijk enorme paniek in de buurtapp. Ik denk dat zometeen de hooivorken tevoorschijn komen. Ik wist niet dat mensen zo haatdragend kunnen zijn.

2 likes

Mocht iemand zich nog geroepen voelen om een huilbaby te adopteren, aarzel dan niet om mij in huis te nemen. GVD zeg, wat ben ik een aansteller als ik lang ziek ben. Daar kunnen corona en manflu niet tegenop. En instant gefrustreerd omdat ik straks een flinke achterstand in moet lopen, maar nu al proberen dingen te doen zal de huidige situatie er niet veel beter op maken. :zipper_mouth_face:

Ik snap die reclame ook niet. Blijkbaar zijn het kutbakjes die je makkelijk verwisseld ofz?

1 like

Ik wil zijn buuf wwl zijn hoor. Hij heeft een tantoe sicke koffiezet apparaat

3 likes

Wat gaaf!!
Sowieso leuk dat Rotterdam zuid steeds toffer wordt.

2 likes

Ik heb zojuist de iphone 11 gekocht. Sinds wanneer ben ik opeens zo merkverslaafd en koopziek, 1000 euro hoppakeee.
maar okay wel blij ermee

4 likes