Hahaha no worries, dit was niet meteen het beeld wat in me opkwam :’) En mocht je me nog een keer tegenkomen gewoon hoi zeggen hoor, alleen maar leuk
Dat klinkt echt als een nare ervaring, kan goed begrijpen dat je daar van schrikt.
Jij studeert toch theologie? (Mocht je het niet fijn vinden dat ik dit vraag of neerzet, laat het gerust weten, dan verwijder ik het) Voor mijn stages voor die studie heb ik onder andere in een psychiatrisch centrum gewerkt en daar heb ik veel geleerd en gezien over mensen die het geloof gebruiken om vorm te geven aan wat zij beleven. Soms zag je dan echt bij mensen de grenzen tussen ‘waanzin’ en zingeving vervagen.
Eigenlijk een heel interessant concept of vraagstuk, misschien kan je dat ook zo bekijken? Het maakte voor mij de gesprekken makkelijker.
Soms word ik zo zo zo teringmoe van mezelf. Heb voor 70 euro aan bh’s bij de HEMA gekocht om thuis te passen (want ja, waar kun je dat anders doen). Nou, letterlijk 1 paste, dus ik wilde de rest terugbrengen… nergens meer het bonnetje te vinden… aan de kassa geweigerd, via Facebook chat gevraagd aan hun van help, hier is het afschrift, ik kom in de financiële shit… maar nee, onverbiddelijk. Ik snap er werkelijk niets van waar dat klotebonnetje is en ik ben zo teleurgesteld op HEMA als bedrijf van “Het volk” dat ze daar zo lastig over doen. En kut kut kut, ik kom nu in de problemen financieel.
Naar een andere winkel gaan om terug te brengen. Misschien was dit filiaal gewoon strenger. Heb je een bankafschrift of je Hema pas gebruikt?
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/een-product-ruilen-of-terugbrengen-zonder-kassabon-kan-dat/ Dit is misschien een interessant artikel.
Heb je het vandaag gekocht? Anders zouden ze het nog kunnen terug zoeken in het kassasysteem als je de tijd van aankoop nog weet.
Oh en misschien weet je nog wie je geholpen heeft aan de kassa en herkent hij/zij je nog en zou diegene je verder kunnen helpen.
Dan wel, als je kan, naar een kleiner filiaal gaan. Het systeem kan hier behoorlijk slecht tegen nl.
Wachten op iemand is zo vervelend
Ja, zo heb ik het ook bekeken ja! Ik denk dat ze last had van religieuze wanen, al mag ik dat natuurlijk niet diagnosticeren. Wat het voor mij naar maakt, is dat de dingen die ze over me zei, niet algemeen opgevat kunnen worden (helaas!) maar precies de specifieke dingen zijn waar ik nu mee bezig ben. Ik denk dat ik nu voor veel mensen te hocus spocus word, maar ik denk dat ze zowel last heeft van religieuze wanen als dat er iets spiritueels was.
Ik heb vanuit dat oogpunt ook het gesprek gevoerd, want ik wilde zien hoe zij de dingen zag en ervoer. Alleen haar verhaal klopte niet hahaha. Maar zelfs daar heb ik niks van gezegd. Pas toen ze dingen ging vragen, moest ik trouw aan mezelf blijven en is het geëscaleerd.
We zijn toen heel rustig weggelopen, en toen werd ze wel rustig.
Ik vind het ook een interessant vraagstuk hoor! En het helpt mij ook wel er minder mee te zitten.
Er staat hier gewoon iemand voor het raam te pissen? Ik kan ook gewoon alles zien zo
Gatver, geef hem een boete
Ik ga out
Ik heb deze week mijn eerste werkweek gehad bij m’n eerste echte fulltime baan en ik ben zo zo zo blij. Het is echt leuk en gezellig en de werkzaamheden zijn tof. Nooit gehad dat ik dit ooit zou uitkramen over een fulltime baan.
Hier heb ik dus mijn goede muziek voor afgezet.
Een vlotte iets zwoele meezinger ‘Vakantievlam’ uit de pen van Waylon van der Heijden.
Ik dacht heel even dat Bibi’s Waylon dit prachtnummer had geschreven maar dit zal wel een andere zijn.
Ik kan niet kiezen wat mijn favoriete deel is, sgatje in Turkije decor, hipster bril close up of Famke Louise haardracht met wilde danseressen
Ik vind die vlechten zo niet oke
Klopt maar dit nummer en de clip
Moest net nog een paar rondjes extra rijden voor een parkeerplek en toen kon ik precies Thijs Boontjes afluisteren en nu zit het in mijn hoofd. Mijn kat is duidelijk minder fan want ik word me toch een partij boos aangekeken tijdens het fluiten. Misschien weet hij nog niet dat ik nog veel valser zing.
Ik heb sinds een maand een nieuwe abo bij vodafone en extra korting gekregen. (ben al 15 jaar klant)
Nu heb ik vandaag mail gekregen dat ik een upgrade krijg en dat mijn 10gb 20gb wordt!
Dat is incl. De extra 5gb elke maand 25gb!!
Hoe krijg je dat überhaupt op!
Maar goed dank jullie
VAKAAAANTIEVLAM