Wat je even kwijt wil #34

Haha ik heb door al die acties nu 30gb. Hoef me in elk geval geen zorgen meer te maken of ik wel de hele maand internet kan gebruiken tijdens het reizen van/naar werk. :rofl:

1 like

Ik denk dat ik ook niet zo snel naar iets anders hoed. €15,- voor 25gb en de rest onbeperkt.

Oh dan is het extra fijn!! Dat je het goed kan gebruiken.
Ik gebruik gemiddeld 5mb per maand.
Ik hoef me dus nog lang geen zorgen te maken!!

(Ik heb dus een 5mb afgesloten met ziggo maakt 10. Krijg nog extra 5 en kwam totaal op 15. Nou ook echt zat dacht ik! )
En nu dus 25 damn

1 like

@Kaarsgeur is het nog gelukt bij de hema?
Bij mij hebben ze het toen handmatig in de computer opgezocht in het filiaal waar ik het product had gekocht.

Ik heb echt een pareltje op united wardrobe gescoord maar die meid stuurt ā€˜m maar niet op. Ze heeft nog 3 dagen, maar KOM OP IK WIL HET.

1 like

Soms vind ik mezelf echt ontzettend overdreven.

Als ik een excelsheet maak van de voorraadpotten die ik wil en hoeveel me dat zou kosten, bijvoorbeeld.

21 likes

Jeetje wat heftig om te lezen, ik hoop op het beste voor je! :heart:

1 like

Ik kreeg de groetjes van de moeder van mijn vriendin en ik vind dat echt zo lief. Voel me altijd thuis als ik bij hun ben. Kreeg vorige keer zelfs eten mee.

7 likes

Lijkt me super spannend! Hoop dat je snel uitslag krijgt!

1 like

Ja die was voor jou, wat gek dat hij de mention niet pakte.
Gelukkig kun je je focus nu nog even weerleggen lees ik :heart:

1 like

Wanneer ben je uitgerekend? Voor mijn gevoel ben je al lang zwanger haha

6 likes

Mijn ultieme vies lekker snack zijn van die kaasflips chips of chipitos. Alles onder de gele poeder, chemische kaasmaak. Love it. Echt de grootste troep maar toch zo lekker :drooling_face:

1 like

Hahaha mag hopen dat het niet zo lang duurt :joy:

1 like

Die geur alleen al, zo smerig lekker idd! Vind je van die pindachips ook lekker dan?

1 like

Heb ze wel eens gehad maar ze kunnen voor mij niet tippen aan die gele jongens! Toch een ander soort sensatie :relieved:

Deze clip past zo niet bij het nummer, ik krijg gewoon kortsluiting

Een paar weken geleden werd ik (zachtjes) aangereden in de file. Wij de snelweg af om formulieren in te vullen. Was een heel sympathieke kerel die gelijk zijn excuses aanbood en vroeg of ik geschrokken was. De schade aan mijn auto was vrij minimaal, maar hij wees me erop van: ā€˜Nee, kijk maar je hebt wel schade, maar we hebben dezelfde kleur lak.’ So far so good. Nog gegevens uitgewisseld om de laatste dingetjes op het formulier in te vullen. Hij reageerde ook prima via Whatsapp op vragen. En oh ja: hij was dus zo charmant dat ik 'm daarna gegoogled heb en teleurgesteld was dat ie vrouw en kinderen thuis had zitten. Het had zo’n mooi verhaal kunnen zijn…

Plottwist:
We zijn een paar weken verder, duurde allemaal lang, druk bij verzekeringen vanwege stormschade. Ik moest schade op laten nemen en begroting maken, tegenpartij aansprakelijk stellen etc. Nu kreeg ik van zijn verzekering een mail dat hij sinds 1 januari niet meer bij hen verzekerd is…!

Ik die mail naar hem doorgestuurd met de vraag de gegevens van zijn huidige verzekeraar door te geven. Daar heb ik nog geen antwoord op. Natuurlijk kan het een vergissing zijn en kan hij ook gewoon morgen de juiste gegevens mailen, maar ik vind het toch een typisch verhaal. Je weet toch wel waar je verzekerd bent? En als hij niet reageert op mails en appjes, wat dan? Ik heb al zijn gegevens en hij heeft gewoon aangegeven aansprakelijk te zijn voor de schade. Toch denk ik dat je hier uiteindelijk heel makkelijk mee wegkomt. De politie gaat hier echt niks aan doen ondanks dat alle gegevens bekend zijn. En ondanks dat de schade minimaal is, zijn de reparatiekosten bijna € 600,- dus dat geld zou ik wel graag ontvangen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat…

Ah dat is echt vervelend :frowning:
Bij de hema namen ze juist altijd alles terug, maar een tijd geleden (sinds de samenwerking met de Wehkamp) is het officiƫle beleid dat zonder bon dingen niet meer teruggenomen mogen worden. Omdat er nu samenwerkingen zijn met andere partijen (en dat gaat steeds meer worden, zoals Franprix en Jumbo), weten ze zonder bon niet zeker waar het gekocht is en of dat wel bij de hema zelf was. Het bonnetje kan wel in het systeem opgezocht worden in dezelfde winkel waar het gekocht is (ook na de dag van aankoop), maar dat mogen ze dus niet doen.
Dus ja, weer een mooi staaltje bureaucratie waar juist de eerlijkere mensen de dupe van worden, want er zijn altijd brutale aso’s die het wel voor elkaar krijgen.

Ik heb best vaak op werk gemerkt dat bijv de ene partner alle verzekeringen etc regelt en de ander er vrij weinig vanaf weet. Maar ik snap wel dat je t een beetje sketchy vindt

1 like

Voor mentale steun: ik liet dit net aan mijn vriend zien, de Excelfanboy, en hij zei: hoezo is dit raar? Hoe moet je het anders doen?

4 likes