Ik had me zo verheugd op mijn suikerpinda’s maar ze vielen tegen. En in plaats van het dan bij de helft van de zak te houden heb ik ze toch maar allemaal gewoon opgegeten met misselijkheid en buikpijn als gevolg. Waarom ben ik zo
Ik realiseer me nu trouwens dat hij het over een leasemaatschappij had. En als die van verzekeraar zijn gewisseld, kan ik me best voorstellen dat je daar niet helemaal van op de hoogte bent. Ik krijg zelf ook vaak genoeg brieven en mails van instanties die ik diagonaal scan en dan denk: het zal wel.
Denk dat ik eind van het weekend even app als hij dan nog niet teruggemaild heeft.
Ah ja dan klinkt het wel aannemelijk! Hopelijk is het snel opgelost
Ik ga morgen (eigenlijk al vandaag want het is al 0:40) trouwen, en ik ben zo excited Ga zo lekker slapen, hopelijk lukt dat een beetje, maar kan echt niet wachten, volgens mij wordt het echt een pracht dag
Ah dan heb je inderdaad echt geluk met het weer waarschijnlijk, vooral met zoveel regen de laatste tijd. Veel plezier!
Wauw! Geniet van deze dag!
Maak er een mooie dag van (al zal dat wel lukken)!
Ik had dit laatst ook…reken af, draai me om en zie dat ik de verkeerde maat gepakt heb, draai terug en zeg dit gelijk. Meisje zei “oh ja uhm de bon is er niet uitgekomen en ik mag niet in het systeem”. Ik was toen ook leip, vooral omdat ze niet eens vroeg of ik de bon wilde hebben. Ging gelukkig over ondergoed van €3 maar toch - €3 weggegooid
Ik kan dus met geen mogelijkheid slapen en mijn vriend is ook nog eens helemaal op mijn helft gaan liggen (en hij slaapt echt zo vast). Dus nu ben ik maar opgestaan en zit ik op de bank nootjes te eten. Alleen. In het donker. Spannende vrijdagavond wel
Huh echt? Dat is wel heeeeel onklantvriendelijk! Zij ziet toch dat je het bij haar gekocht hebt en als ze zelf niet eens een bon aanbiedt… ook al is het maar 3 euro, echt belachelijk hoor!
@Junebug85 heel veel plezier vandaag
In welke winkel was dit? Of ook hema
@Amarens gewoon je eigen verzekering bellen, die kunnen dat in het rdw opzoeken. Kunnen jou de maatschappij en polisnummer doorgeven. Als ze echt netjes zijn schrijven zij de verzekering aan en vragen contact met je op te nemen
Strak blauwe hemel, dat moet wel goed komen! Lekker genieten jij!
Ik ga vandaag mijn nieuwe fiets ophalen
Dat heb ik ook een keer gehad, rare gewaarwording. Ik weet nog dat ik tegenstribbelde toen de slang uit mijn keel werd gehaald en dat mensen me toen vasthielden maar meer weet ik er niet meer van.
Mijn baarmoeder is denk ik wel echt te queen of bad timing.
Veel plezier!! Vergeet je glitter sokken niet
Nee dat is niet zo. Alleen als je zelf verzekerd bent. Als de tegenpartij niet verzekerd is moet je op de persoon verhalen, of je kunt het waarborgfonds proberen. Wel netjes als je verzekeringsmaatschappij daar dan bij helpt uiteraard. Maar echt niet dat jouw eigen verzekeraar je schade gaat vergoeden als jijzelf alleen WA verzekerd bent.
Of rechtsbijstand inschakelen @Amarens als je die hebt!
Ik ontbijt met vegan tiramisu en de zon schijnt, heb echt een goed leven