Ik lig heerlijk op de bank met de zon in mijn gezicht. Ik had deze zon zo nodig!
Mijn god ik heb zo kut geslapen. Ik hallucineer soms sānachts, en dan droom ik half ofzo en zie ik dingen die er niet zijn. Meestal zie ik dan ratten of muizen, wat ook niet fijn is, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Vannacht was het iets nieuws. Ik hallucineerde dat er een oude halfnaakte man naast mijn bed zat die heel eng zat te schreeuwen en spastische bewegingen maakte. Ik ben toen echt gillend mijn nest uitgerend en bijna van de trap afgepleurd omdat ik zo hard de gang op rende. Nou je kan wel raden dat ik daarna niet meer lekker sliep fucking hell jonge, ook was mijn vriend er niet dus was helemaal alleen thuis ook nog bah bah bah. Ik vraag me soms echt af wat mijn buren wel niet denken als ik sānachts weer eens de longen uit mijn lijf aan het schreeuwen ben
Gister voor het eerst in tijden mān vriend weer zo ver gekregen om mee te gaan naar een feestje van een vriendin, waar alle aanhang ook bij was. Was best zenuwachtig want wist niet goed of hij zou klikken met iedereen, maar hij was zo sociaal en had het zo naar zān zin en heb de hele avond gehoord dat āie zo leuk was. En nu wil hij iedereen binnenkort ook bij ons uitnodigen
Waarom banaan in yogurt zo lekker. K heb er de hele dag zin in.
Schijnbaar is lichtgeel een modekleur maar elke keer als ik een kledingstuk zie in die kleur denk ik āHet is nog geen Pasen!ā.
Ik heb gedroomd dat ik met een vriend van men partner gezoend heb en k voel me nu zooo schuldig Herkent iemand dir
Oh ja zeker! Collegaās, vrienden en random mensen. Voelt wel altijd gek de dag erna haha, maar ik volgens mij helemaal niet gek.
God ik heb zoān spierpijn na leg day donderdag dat ik sinds gister als een eend door het leven waggel en ik kan niet normaal naar de wc of traplopen. Ik probeer drie liter water per dag te drinken = elk uur naar de wc.
Jaa ik werd ook echt helemaal blij van de blauwe lucht na alle regen!
Snap wel dat je ongeduldig wordt, jullie hebben het al best een tijd geleden gekocht toch?
Eet hij (katten)gras? Dit had onze kat ook en toen zat er een grasspriet klem. Is geopereerd en weer helemaal goed gekomen! Hopelijk valt het mee en sterkte!
Oh genieten, ontbijt op het balkon in het zonnetje
Dat is al wel een tijdje inderdaad!
Wel fijn als de datum vast staat, dan kan je ook gaan kijken bij eventuele meubels wat levertijd betreft enzo om direct daar te laten leveren.
Dat is echt onzin wat zij zei, als jij de laatste klant was staat er gewoon een knop met kopiebon in de kassa die de laatste bon weer afdrukt. Daarvoor hoeft ze niet in het systeem of iets. En als er nog een klant tussen zat kan ze gewoon iemand roepen die er wel bij kan. Heel onklantvriendelijk inderdaad
Ik heb dat wel eens gedaan (als universitaire student aan een ander universiteit), kan dus gewoon! Het zou alleen wel goed kunnen dat als het vak een maximale capaciteit heeft, ze eerst plekken aan hun eigen studenten geven en daarna pas aan studenten van buiten
Ik moet koriander en mint opmaken en wil ook mijn nieuwe staafmixer gebruiken, maar heb echt nergens zin in dus nu ga ik vanavond maar ramen eten, waarvoor ik weer 3 nieuwe dingen moet kopen, ipv dat ik gewopn kook vanuit wat ik al heb
Die zon jongens!!!
Dit weer! Ik voel me eindelijk weer een beetje mezelf wordenš
@anon44204370 klopt! In je verzoek moet je dan ook heel duidelijk maken dat je het ECHT NIET bij jouw uni kan volgen etc etc, maar in principe mag je aan alle universiteiten in NL vakken volgen!
Een oor-orgasme
Volgensmij is het volgen van losse vakken aan de HvA niet echt mogelijk⦠@MadameMignon op universiteiten wel idd (mits je aan de ingangseisen voldoet)